Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
22.11.08 - klo:19:24

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Syötit
| |-+  Elävät syötit
| | |-+  Alan myymään tunkiolieroja.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Alan myymään tunkiolieroja.  (Luettu 1352 kertaa)
jerkkailija
« Vastaus #15 : 05.07.07 - klo:13:22 »

mielenkiintonen idea tuo lierojen myynti, eikä sillä tienaakkaan hullummin. sait siis jotain 200e niistä madoista
tallennettu
Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Asuinpaikka: Pori

Säyne-enkka kesältä -08

Profiili
« Vastaus #16 : 19.07.07 - klo:19:00 »

Naureskelin Porin prismassa tänään kun olin kalastusosastolla. Silmiini statui joku ihme purkki missä oli 50 elävää onkimatoa ja purkki maksoi 5.95. Hymyilee leveästi Ihmeen hyvin oli kaupaksi mennyt mutta mielummin noukin oma matoseni pihalta.
tallennettu

Nipa
Jäsen
*
Asuinpaikka: Vammala, Stormi

niba__92@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #17 : 20.07.07 - klo:00:56 »

Naureskelin Porin prismassa tänään kun olin kalastusosastolla. Silmiini statui joku ihme purkki missä oli 50 elävää onkimatoa ja purkki maksoi 5.95. Hymyilee leveästi Ihmeen hyvin oli kaupaksi mennyt mutta mielummin noukin oma matoseni pihalta.
Voi voi niitä joilla ei ole omaa matopihaa.  Pyörittää silmiään
Mulla on.
tallennettu

Aloittelija.
jerkkailija
« Vastaus #18 : 25.07.07 - klo:16:23 »

Voi voi niitä joilla ei ole omaa matopihaa.  Pyörittää silmiään
Mulla on.
ei siihen mitään matopihoja tarvii Virnistää oman takapihan nurmikko on ihan passeli
tallennettu
igors
Jäsen
*
Asuinpaikka: pori

Profiili
« Vastaus #19 : 26.07.07 - klo:07:27 »

Voi voi niitä joilla ei ole omaa matopihaa.  ::)Mulla on.
ei siihen mitään matopihoja tarvii Virnistää oman takapihan nurmikko on ihan passeli

Voihan nenä Vihainen  On se niiin väärin että nähtävästi minä olen ainoa kenellä ei ole mitään mahdollisutta saada omasta pihasta matoja.  Tämä on pelkkää hiekkaa missä taloni on.  Kuitenkin tuntuu siltä että minä olisin kaikkein eninten kalaan menossa jos vain matoja olisi "kotosalla".
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
Atte
Jäsen
*
Asuinpaikka: Nokia

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #20 : 26.07.07 - klo:09:27 »

En oo tullukaan ajatelleeks ettei kaikki saa matoja silloin kun haluaa.  Järkyttynyt

Tänä aamunakin vain takapihalta kaivoin ehkä minuutin ja oli jo tarpeeksi matoja.

Kun olin muutama vuosi sitten Kajaanissa niin siellä oli kanssa varsinaista hiekkamaata, matoja ei niin missään. Sitten löydettin kaupasta matopurkki ja ostettiin pois. Sitten myöhemmin eräät lomailijat (meidän lisäksi) päivittelivät että "mistä niitä matoja muka täältä hiekasta löytää!?", kuulimme tuon ja lahjoitimme madot heille kun emme niitä enää tarvinneet.

On se hyvä että madot saa noin 20m päästä tästä paikasta jossa nyt kirjoittelen.  Virnistää
tallennettu
The JuQ
Jäsen
*
Asuinpaikka: joensuu,

jakkara

kalastajajuQ@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #21 : 22.08.07 - klo:15:57 »

Voi voi niitä joilla ei ole omaa matopihaa.  ::)Mulla on.

Voihan nenä Vihainen  On se niiin väärin että nähtävästi minä olen ainoa kenellä ei ole mitään mahdollisutta saada omasta pihasta matoja.  Tämä on pelkkää hiekkaa missä taloni on.  Kuitenkin tuntuu siltä että minä olisin kaikkein eninten kalaan menossa jos vain matoja olisi "kotosalla".
Téstaahan  laitta komposti multaa johonkin kohtin maata, siihen pistäs madot pikku hiljaa alkaa kerääntyy.
tallennettu

Vihaan lunta jäällä.
igors
Jäsen
*
Asuinpaikka: pori

Profiili
« Vastaus #22 : 24.08.07 - klo:07:34 »

Kyllähän joskus vuosia sitten kokeilin sellaista systeemiä että kaivoin pienen noin puolitoista metriä kertaa puolitoistametriä  montun tähän hiekkamaahan jonka täytein sitten kompostista saadulla mullalla.  Siihen sitten kannoin kastematoja ja odotin että niitä sieltä sitten saisin tarpeen vaatiessa.  Jokin siinä kuitenkin meni pieleen kun niitä kasiasisia ei edes niin monta kuin sinne laitoin, löytynytkään.  Olisikohan sittenkin käynyt niin että ne nurmikkoa pitkin sateen jälkeen yöllä olivat lähteneet liikkeelle.  Tuskin ne olivat ymmärtäneet että nurmikon alla ei olisikaan kunnon maata vaan aivan pieni kerros multaa hiekan päällä. 
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Pilkki.info