Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
22.11.08 - klo:17:55

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Syötit
| |-+  Elävät syötit
| | |-+  Joko löytyy kastematoja?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Joko löytyy kastematoja?  (Luettu 3532 kertaa)
Puddi
Jäsen
*
Asuinpaikka: Alastaro

Jussi_a@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #105 : 04.06.08 - klo:14:53 »

Kyllä kastelu tuntui auttavan, harmi vaan että rastaat ehtivät huomata sen ennen minua  Vihainen Hymyilee leveästi

Nyt on taas madot kasassa uutta onkireissua varten. Kalojen syöttämiseen silti ei ole varaa, pitää jokainen kala saada ylös mikä vähänkin käy matoani syömässä.
tallennettu

~Hän putoaa kuin eno veneestä~
kuhankeittäjä92
Jäsen
*
Asuinpaikka: Pori <3

Elämäni ensimmäinen kuha 11-vuotiaana. :D

juza.1@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #106 : 04.06.08 - klo:22:32 »

Tänään löytyi kompostista 40-50 kunnon kokoista kasiaista. Kuitenkin yli puolet niistä meni kalapaikan mäskäämiseen. Hymyilee leveästi
tallennettu

Kalastus ennen kaikkea! Iskee silmää
saury
« Vastaus #107 : 10.06.08 - klo:17:09 »

Wuhuu! Heitin apinan selästä eli löysin 6-7 kastamatoa kastelun avulla. Koskaan aiemmin en ole kotipihasta matoja löytänyt. Suksinpa tästä ongelle.
tallennettu
igors
Jäsen
*
Asuinpaikka: pori

Profiili
« Vastaus #108 : 10.06.08 - klo:18:14 »

Taitaa mennä aika "jännäksi" tuo kastematojen löytyminen.  Vaikka vettä hetken aikaa tulikin ihan reippaasti niin nyt jo aurinko paistaa oikein kauniisti ja tuulikin vielä kuivattaa maaperää.  Asfaltti on nyt jo ihan kuiva ja voinee olla että tuo sadekuuro ei sitten pintaa syvemmälle mennytkään.  Kyllä kastematojen hakemiseen tarvitaan se seikka että maaperä on kostea ei ne kuivaan maahan nouse. täytynee kuitenkin yksi yöllinen hetki uhrata tuon seikan toteamiseen.  Pyörittää silmiään

Olisikin helppoa jos niitä voisi vain ovesta ulos mennessään hakea mutta kun joudun autolla ajamaan ensin noin kuutisen kilometriä ennekuin olen niillä paikoilla missä niitä on mahdollista löytää.
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #109 : 10.06.08 - klo:22:51 »

Kyllä se vain rupesi vielä satamaan, saisi kyllä jo lakata kun pian pitäisi lähteä ajelemaan sinne kasiaisten kotinurkille Iskee silmää  Pian rupeaa olemaan niin pimeää että niitä voisi löytyä.
tallennettu

igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #110 : 11.06.08 - klo:07:15 »

Eilen lähdin ja tänään tulin takaisin  Pyörittää silmiään kastematoja hakemasta.  Ei ollut ihan niiin paljon kasiaisia kun olin odottanut.  Kello oli melkein kaksi kun tuli kotiin takaisin.  Paras kellonaika kasiaisten "poimimiseen" tuntuisi olevan näin kesäkuussa kello yhden aikaan yöllä.  Silloin on jo sentään hieman pimeää ja kasiaiset nousevat helpommin koloistaan. Meitä olikin siellä kaksi, toinen oli oikein ammatilainen ja minä tämmöinen harrastelija.  Ammattilainen oli siili joka siellä pensasaidan sivustalla käveli minua vastaan, eikä edes väistänyt, vaan minä kohteliaampana sitten annoin vähän tietä.

Muuten oli ilma aika hyvä tähän touhuun.  Tuuli senverran että hyttyset ei kiusannut.  Lisäksi kun vettä satoi koko ajan niin sadepisarat tuulen kanssa hieman haittasivat kasiaisten herkkyyttä havaita minua ajoissa.  Kyllä tuolla määrällä pitäisi pari, ehkäpä kolmekin kertaa ongelle päästä.  Pikkaisen oli hankaluuksia kun tuo uusi polvinivel ei oikein taivu niin joutuu hieman hassussa asenossa niitä kasiaisia noukkimaan. Taskulamppukin tietenkin sammui  Vihainen  mutta onneksi olin ottanut toisen lampun varalle. No, jokatapauksessa nyt niitä isojen ahventen herkkua sitten olisi niille tarjottavana.
tallennettu

igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #111 : 19.07.08 - klo:13:36 »

Tuli oltua polkupyörän kanssa Jazz-kadulla kaupungissa, vain noin 6 km yhteensuuntaan, joten ihan mukavan pyöräretken päässä. Tyttäreni ( nykyään jo kahden pienen lapsen äiti) oli siellä pitkästä aikaa kilpaa juoksemassa.  Kertoi maaliin tullessaan että syke näytti olevan 204 kertaa minuutissa. Järkyttynyt   No, tässä on nyt sitten vähän kaikkea kirjoitettuna yhteen. Virnistää  Muuten ihan mukava kesäinen pyöräretki,  mutta... tietenkin vain t-paita ja shortsit varusteena.  Vettä rupesi satamaan sitten oikein urakalla.

Asiaan: Tulipa heti mieleen kun tuossa kaatosateessa emännän kanssa kotiin poljin että kastemadot ovat itseltäni finis.   Nyt sitten niitä löytäisi mutta kun millään ei viitsisi lähteä yöllä niitä tuonne kaupungin puistoon mennä poimimaan  Pyörittää silmiään .   Voihan nenä, mistähän nyt saisi sitten senverran "virtaa" että tuon homman saisi tehdyksi, kun noita matoja ei muuten kyllä saa.  Niin ja sitten vielä... en ole vieläkään saanut tehdyksi sitä säilytyslaatikkoa noille madoille. 
tallennettu

Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Asuinpaikka: Pori

Säyne-enkka kesältä -08

Profiili
« Vastaus #112 : 20.07.08 - klo:21:10 »

Tunti sitten tuli aikamoinen sadekuuro tässä kohtaa, vähän sen loputtua menin kaivelemaan pellon reunaan ja sain aikamoisen läjän komeita kastematoja ja onkimatoja. Tuolla kasalla pärjää mökkiviikon.  Hymyilee
tallennettu

Sivuja: 1 ... 6 7 [8] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Pilkki.info