Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
23.11.08 - klo:01:17

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Syötit
| |-+  Elävät syötit
| | |-+  Syötit kuhalle.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Syötit kuhalle.  (Luettu 711 kertaa)
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« : 02.03.07 - klo:23:31 »

Mitä syöttiä käytätte pilkkiessä kuhalle? Norssia? Silakkaa? Jotain muuta - mitä?
tallennettu

temesi
« Vastaus #1 : 03.03.07 - klo:01:00 »

Silakan palanen on paras syötti pilkin lisukkeena merellä pilkkiessä, ja tästä asiasta en viitsi edes alkaa väittelemään.

Järvellä pilkkiessä ei harmainta hajuakaan, mut veikkaisinpas paikallista vastaavaa massaparvikalaa... Virnistää
tallennettu
Kalamikko
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #2 : 03.03.07 - klo:10:30 »

En mitään kun tasarilla + värikoukerolla saa ilman syöttiä. Ei tartte läträtä niiden syöttien kanssa kun kuhaparvi on alla Hymyilee leveästi
tallennettu
-dasse-
Jäsen
*
Asuinpaikka: Vantaa

Kalastusta ei mikään voita :)

Profiili
« Vastaus #3 : 02.09.07 - klo:11:18 »

Miten kiinitätte silakan palasen koukkuun?? Kolmihaarakoukku? Kuiinka iso palanen?
tallennettu

Daniel
Haugi_94
Jäsen
*
Asuinpaikka: Jyväskylän mlk

m_p_94@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 28.12.07 - klo:18:33 »

Erälehestä luin, että pinkka karpäsen toukkia, tai pala norssia, niin pitäisi toimia.
tallennettu
Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Asuinpaikka: Pori

Säyne-enkka kesältä -08

Profiili
« Vastaus #5 : 28.12.07 - klo:21:14 »

Miten kiinitätte silakan palasen koukkuun?? Kolmihaarakoukku? Kuiinka iso palanen?
Leikkaa silakasta palasen puukolla, varmaankin niin se tehdään...
Dasse tais kysyä miten se kiinnitetään, ei miten se leikataan. Hymyilee Olen ymmärtänyt että tungetaan palasesta läpi se koukun yläpuoli jossa on se reikä johon voi siiman sitoa. Sitten painetaan kalanpalaa niin että koukun kärjet tulevat läpi ja siinä se on. Ainakin näin kiinnitän itse syötin.
tallennettu

Haugi_94
Jäsen
*
Asuinpaikka: Jyväskylän mlk

m_p_94@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 28.12.07 - klo:23:46 »

Leikkaa silakasta palasen puukolla, varmaankin niin se tehdään...
Dasse tais kysyä miten se kiinnitetään, ei miten se leikataan. Hymyilee Olen ymmärtänyt että tungetaan palasesta läpi se koukun yläpuoli jossa on se reikä johon voi siiman sitoa. Sitten painetaan kalanpalaa niin että koukun kärjet tulevat läpi ja siinä se on. Ainakin näin kiinnitän itse syötin.
Juu olin vähän omissa maailmoissani.  Virnistää
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Pilkki.info