Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
05.07.08 - klo:07:42

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Kalastuspaikat
| |-+  Etelä-Suomi
| | |-+  Pilkkipaikkoja PK-seudulla
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pilkkipaikkoja PK-seudulla  (Luettu 501 kertaa)
psychocowboy
Yleisvalvoja
Jäsen
*

Profiili
« : 03.02.07 - klo:12:43 »

Tuossa aiemmin oli juttua kuha mestoista täällä etelässä mutta olisiko porukoilla vinkkejä minne mennä pilkille? Hyviä paikkoja missä vaikka isoja affenia välillä Espoo-Sipoo ranta-alue?
tallennettu

allu_
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #1 : 03.02.07 - klo:12:54 »

Eikai sinne merelle vielä uskalla mennä...
tallennettu
psychocowboy
Yleisvalvoja
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #2 : 03.02.07 - klo:13:09 »

Eikai sinne merelle vielä uskalla mennä...
Kyllä siellä innokkaimmat/hulluimmat olivat jo viime vkl Pyörittää silmiään. Minä odottelen vielä Iskee silmää
tallennettu

allu_
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #3 : 03.02.07 - klo:15:02 »

Kyllä siellä innokkaimmat/hulluimmat olivat jo viime vkl Pyörittää silmiään. Minä odottelen vielä Iskee silmää

5cm jäätä Särkisalossa + monta kymmentä senttiä nuoskalunta päällä = jää todella heikkoa kun niin paljon painoa jäällä... Hrrr... minä ainakaan uskalla vielä mennä
tallennettu
freakloader
Jäsen
*

freakloader@gmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 03.02.07 - klo:15:29 »

Viime viikonloppuna olin kyllä jo Saunalahdella. Tänä viikonloppuna oli myös tarkoitus mennä pilkille, mutta ainakin tältä päivältä jäi väliin sateesta ja plussakelistä johtuen. Oli siellä silti ainakin Saunalahdella tänäänkin jengiä pilkillä, tosin hiukan märissä olosuhteissa. Hymyilee leveästi
tallennettu
psychocowboy
Yleisvalvoja
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #5 : 03.02.07 - klo:15:42 »

Viime viikonloppuna olin kyllä jo Saunalahdella. Tänä viikonloppuna oli myös tarkoitus mennä pilkille, mutta ainakin tältä päivältä jäi väliin sateesta ja plussakelistä johtuen. Oli siellä silti ainakin Saunalahdella tänäänkin jengiä pilkillä, tosin hiukan märissä olosuhteissa. Hymyilee leveästi
Onko "saalisvarma" paikka? Ja voi vielä syödäkkin saaliinsa? Tuonne olisi ainakin helppo mennä.
tallennettu

akhummas
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #6 : 03.02.07 - klo:21:06 »

Saunalahdesta en tiedä, mutta Sipoonlahdella ainakin pääsee jo pilkkimään. Eilen jäällä jäätä 15cm. Sipoonlahtihan on siinä 7:tien varressa ennen Sipoonlahden nestettä.
tallennettu
freakloader
Jäsen
*

freakloader@gmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #7 : 04.02.07 - klo:00:12 »

Onko "saalisvarma" paikka? Ja voi vielä syödäkkin saaliinsa? Tuonne olisi ainakin helppo mennä.

No itselläni oli ensimmäinen kerta ko. paikassa viime viikonloppuna eikä sieltä itselle mitään tullut. Matala ja mutainen lahti se taitaa olla, madetta kuulemma voi saada.

Suvisaaristosta ehkä paremmin ahventa, Espoonlahdesta kuhaa. Semmoisia huhuja ainakin kuullut, jäätilanteesta ei tietoa.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info