Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
17.05.08 - klo:21:32

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Kalastuspaikat
| |-+  Länsi-Suomi
| | |-+  etsin pilkkijöitä valokuvamalleiksi
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: etsin pilkkijöitä valokuvamalleiksi  (Luettu 327 kertaa)
Noora Westerberg
Jäsen
*

Profiili
« : 27.01.08 - klo:14:47 »

Hei!

Olen kuvataiteen opiskelija Tampereelta ja olen tekemässä valokuvasarjaa pilkkimiseen liittyen. Valmistun keväällä 2009 ja aloittelen jo näin hyvissä ajoin oman päättötyötäni, joka siis luultavasti olisi kuvasarja pilkkijöistä suomalaisissa maisemissa. Opinnoissani painotan valokuvaamista ja teoksen toteuttaisinkin suurina valokuvavedoksina.

Etsin malleiksi erilaisia pilkkijöitä. Tarkemmin sanottuna etsin sellaisia pilkkimiehiä ja -naisia, joilla on hieman tavanomaisesta poikkeava pilkkityyli, esim. autosta pilkkiminen tai kopista pilkkiminen. Erilaiset keksinnöt ja pilkkikulttuuri kiinnostavat. Itse en ole koskaan pilkkinyt, mutta luulen, että näiden valokuvien ottaminen tutustuttaa minut pilkkimisen maailmaan oikein perin pohjin  Hymyilee 

Mallina oleminen ei sinänsä vaadi mitään. Tulisin kuvaamaan pilkkijää hänelle sopivana päivänä pilkkireissulle (mielellään pirkanmaan alueelle, mutta hyvän kuvan perässä ajan vaikka lappiin saakka Hymyilee ).

Mikäli kiinnostuit tai tiedät jonkun potentiaalisen pilkkijän, ota rohkeasti yhteyttä foorumin kautta!

Ystävällisin terveisin: Noora Westerberg/ Tampereen ammattikorkeakoulun kuvataiteen koulutusohjelma
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info