Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
06.07.08 - klo:02:59

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Kalastuspaikat
| |-+  Länsi-Suomi
| | |-+  Pilkkipaikat Raumalla
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pilkkipaikat Raumalla  (Luettu 235 kertaa)
tonppa
Jäsen
*

Profiili
« : 07.03.07 - klo:01:18 »

Onkos kukaan ollut rauman merialueella pilkillä? olisi mukava kuulla joitan hyviä paikkoja. Itse olen kerran ollut tuossa Iso saukon vieressä olevilla pienten saarten vierellä mutta en saanut mitään.
« Viimeksi muokattu: 07.03.07 - klo:01:22 kirjoittanut tonppa » tallennettu
mauska
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #1 : 07.03.07 - klo:02:53 »

Rauman lähistöstä en tiedä, mutta Eurajoensalmessa olen ollu pilkillä, välillä tullu kalaa ja välillä ei Hymyilee
tallennettu

"Jos siitä vähän tippuu niin ei se paljoo vuoda"
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 07.03.07 - klo:18:53 »

Joo olen saanut Eurajoensalmesta kaikkien aikojen suurimman saaliini pilkillä, 22 kiloa keskipainolta 200 grammaista ahventa.
Käytiin siellä 3 vuotta sitten 3 hengen porukalla 3 päivää peräkkäin, yhteensä 170 kiloa ahventa.  Virnistää

Viime talvena kävin samassa paikassa - ei ahvenen ahventa.  Epävarma
tallennettu

Jäitä odotellessa
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 19.07.07 - klo:02:16 »

Isä sai Raumalta pilkkikisassa vuonna 2003 kaikkien aikojen suurimman kisasaaliinsa, 30,9 kg. Itse sain silloin myös ekaa kertaa kympin rikki kisassa. Tarkkaa paikkaa en voi kertoa kun isä ei ehkä halua.  Virnistää
Sen vuoden jälkeen sieltä ei ole kisassa sitten tullutkaan kuin max 11kg parhaalla. Tänä vuonna voitto heltisi reilulla 6 kilolla.

Jos jotain vinkkiä tulevaan talveen annan niin vois sanoa että kannattaa koittaa väliltä Partiokari-Karvatti/Heinänen. Jostain sieltä saa takuulla ahventa. Kala on ollut yleensä aika matalassa, 1-4m.
« Viimeksi muokattu: 23.09.07 - klo:12:02 kirjoittanut Himopilkkijä89 » tallennettu

Jäitä odotellessa
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info