Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
19.07.08 - klo:07:00

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Kalastuspaikat
| |-+  Länsi-Suomi
| | |-+  Säkylän Pyhäjärvi
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] 2 3 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Säkylän Pyhäjärvi  (Luettu 1565 kertaa)
Toge
Jäsen
*

toge_382@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« : 16.01.07 - klo:16:40 »

No alotetaanpas tännekkin nyt ensimmäinen aihe ja aiheeksi tuli säkylän pyhäjärvi koska itse käyn siellä jos jonnekkin pilkille eksyn.

Viime vuonna tuli hirveän huonosti pilkillä kalaa minulle mutta en kyllä ole taidoiltanikaan mikään kovin hyvä.. Löytyiskö täältä joku joka pilkkii myös pyhäjärvellä ja jonka mukaan pääsisin joskus katsomaan että miten sitä kalaa sieltä oikeen nostetaan?

Miltä ylipäätään nyt näyttää jää tilanne siellä? Ei kovin hyvältä veikkaisin.

Tänne tietty saa laittaa reissu raportteja ja saalis tietoja yms yms..
tallennettu
Nitros
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 21.01.07 - klo:11:41 »

joo elikkäs pyhäjärvellä on huono jää. Eilen kävin tuossa katsomassa niin oli about 1-2cm. (kotoa rantaan matkaa 100m) Itse olen innolla odottanut että pääsisin pilkille. Itse olen saanut parhaiten tuosta uikkalan rannan lähettyviltä (katismaan saaren lähellä). Ja olen kuullut muutamnilta pilkkijöiltä että lomasäkylän lähettyviltä tulee isoja ahvenia (500-1500g). Tarkoitus olisi mennä sinne kokeilemaan että saako niin suuria sieltä. Viime vuonna tuli todella huonosti ahvenia.
tallennettu
Nitros
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 22.01.07 - klo:17:29 »

(22.1) Tänään kävin katsomassa niin oli jäätä jokunen 5cm ja juttelin yhden hepun kanssa ketä käy pilkillä, niin se sanoi että oli ollut viikonloppuna ja oli ahvenia tullut ihan hyvin. 
tallennettu
Toge
Jäsen
*

toge_382@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 22.01.07 - klo:21:35 »

No hyvä hyvä ja jos tää pakkanen tässä jatkuu nyt vähän aikaa ni sitten on jo hyvät jäät että vois lähtee vaikka ahventa narraamaankin..
Kyselitkö että oliko saanut jotain muuta saalista kuin ahvenia? Ja mistäpäin kyseinen herra oli pannukarkeansa napannut?
tallennettu
Nitros
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 27.01.07 - klo:10:27 »

Tämä kyseinen herra oli saanut ahvenensa kalasataman läheltä. Aattelin mennä kokeilemaan sinne tänään. Hän oli myös olllut madepilkki kisoissa, isoin made oli ollut 1.7kg ja toisiks isoin 1.4kg.
tallennettu
APHREALi
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #5 : 30.01.07 - klo:16:58 »

Me lähetään tonne faijan kans joskus 19.2 -> hyvä aika? joku 2 taikka 3 yötä ollaan jossai mökis, mikä ois paras paikka vuokrata mökki?
tallennettu
Toge
Jäsen
*

toge_382@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 31.01.07 - klo:10:42 »

19.2 on ihan hyvä aika jos vaan säät sallii ja eikä lumentulo ole kovin suurta..

Täältä esimerkiksi voit katsoa muutamaa mökkiä jos kiinnostaa http://www.matinmainiotkalamajat.com/
tallennettu
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #7 : 31.01.07 - klo:14:24 »

19.2 on ihan hyvä aika jos vaan säät sallii ja eikä lumentulo ole kovin suurta..
Mitä enemmän sataa ja tuulee sen parempi Säkylässä, aurinkoisella säällä ahven pistää suunsa kiinni. Itse menen 1,5 viikon päästä oleviin Lomasäkylän ja Myllyojanlahden kisoihin.

Kannattaa kurkata mitä on kirjoiteltu kalastus.comiin http://www.kalastus.com/keskustelu/
tallennettu

Jäitä odotellessa
Nitros
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #8 : 31.01.07 - klo:19:46 »

Viime yönä oli tullut aika paljon lunta. Nyt on järvellä jokunen 10-20cm osittain.
tallennettu
APHREALi
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #9 : 04.02.07 - klo:22:13 »

Iso ahven varattu kolmeksi vuorokaudeksi kys. ajankohtana Pyörittää silmiään
tallennettu
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #10 : 05.02.07 - klo:15:06 »

Miksi tämä aihe muuten on osiossa Etelä-Suomi, sijaitseehan Säkylän Pyhäjärvi kuitenkin Länsi-Suomen läänissä.  Epävarma
tallennettu

Jäitä odotellessa
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #11 : 05.02.07 - klo:15:07 »

Iso ahven varattu kolmeksi vuorokaudeksi kys. ajankohtana Pyörittää silmiään
Meinaatko päihittää muut Matin mökeillä yöpyneet? (siis ahventen koossa)
http://www.matinmainiotkalamajat.com/untitled/kalakilpailu.htm
tallennettu

Jäitä odotellessa
APHREALi
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #12 : 05.02.07 - klo:19:28 »

enpä usko.. Mut näköjää on kilon rajaki jo rikottu tälle vuodelle Hymyilee joku vetässy eilen.
tallennettu
pilkki-ville
Jäsen
*

hemuli_1_2@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #13 : 06.02.07 - klo:18:12 »

kato himo pilkkijäki on täälä.meillä on joka vuosi pilkki kilpailut meiän suvun kesken sielä pyhäjärvellä
tallennettu
APHREALi
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #14 : 07.02.07 - klo:19:33 »

Kertokaas että mihin kannattaa lähteä jos voi potkukelkalla / autol mennä tost matin mainioilta kalamajoilta isolta assulta? Hymyilee leveästi
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info