Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
07.09.08 - klo:03:20

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Kalastuspaikat
| |-+  Länsi-Suomi
| | |-+  Vammalan alueelta kalaa??
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Vammalan alueelta kalaa??  (Luettu 268 kertaa)
KALAMIES_
Jäsen
*

kalle_-92@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« : 21.01.07 - klo:14:54 »

Niin. Tietääkö kukaan hyviä pilkki-paikkoja Vammalan alueella??
tallennettu

Heinoo on maailman napa:D
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 29.01.07 - klo:15:28 »

Vaikka kuinka paljon hyviä paikkoja. Iskee silmää
Mikäli pääasia on saada kalaa (koolla ei väliä) niin Roismalanlahti on aivan ehdoton paikka. Isojakin siellä on ollut aivan kiloon saakka ahvenia mutten minä ole saanut. Yleensä isommat ahvenet löytyvät sieltä kirkonnokalta tai siitä niemen päästä, joka on Kaalisaaresta suoraan lahden yli ja oikealle, sieltä alueelta olen parhaimmat saaliini vetänyt. Normaali saalis Roismalanlahdesta mulla on ollut noin 6 kiloa pientä ahventa.

Ylistenjärveltä saa usein yksittäisiä isompia 200-300 g ahvenia pienen ahvenen joukosta. Särkeä tulee myös aika paljon ja joskus pientä kiiskiä, kerran sain salakkaakin. Tapiolanlahti on varma paikka. Tapiolanlahdesta länteen on noin 500 m aluetta, jolta tulee toisinaan myös hyvin. Normaali saaliini Ylistenjärvellä on ollut noin 6-7 kg ahventa ja särkeä.

Houhajärvellä on pirun pientä ahventa ja särkeä runsaasti, mutta isot ovat harvassa. Niitäkin toki löytyy, joka talvi siellä kisassa on ainakin joku saanut yli 0,5 kg ahvenen. Viime keväänä joku sai 900 g ahvenen. Haukea löytyy myös runsaasti.
Itselläni kalaa on yleensä täälläkin sen 6 kiloa. Valtaosa yleensä särkeä, mutta viime keväänä tuli hyvin ahventakin.

Kiikan Kiimajärvessä on aikas hyvin isoja ahvenia, yli puolikiloisia, sekä todella paljon haukea.

Hyviä pikkujärviä tietenkin löytyy vaikka kuinka paljon, mutta ne eivät enää näin pitkällä talvea oikein kalaa anna. Keväällä sitten taas.

Sitten on tietenkin Rautavesi, jossa myös on suurta ahventa aika hyvin. Itse en kuitenkaan oikein pidä ko järvestä.
tallennettu

Jäitä odotellessa
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info