Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.11.08 - klo:00:41

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Syötit
| |-+  Muut syötit
| | |-+  Makkara syöttinä ongessa
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Makkara syöttinä ongessa  (Luettu 843 kertaa)
esal
Jäsen
*
Asuinpaikka: Joensuu

Profiili
« : 19.12.06 - klo:20:46 »

Miten on toimiiko makkara teillä miten hyvin syöttinä tavan ongessa?
Kyllä minä muutaman ison ahvenen olen makkaralla saanut.
Enimmäkseen tulee käytettyä makkaraa syöttinä silloin, kun on todellakin niin kuivaa ettei matoja löydy kaivamalla.
tallennettu
The JuQ
Jäsen
*
Asuinpaikka: joensuu,

jakkara

kalastajajuQ@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 19.12.06 - klo:21:08 »

En ole koskaan ennen kuullut, että makkaran palalla ahvenia Järkyttynyt Miten iso makkaran pala sen sitten pitäs olla?
Haukikin kai nappaa tuohon syöttiin.
tallennettu

Vihaan lunta jäällä.
esal
Jäsen
*
Asuinpaikka: Joensuu

Profiili
« Vastaus #2 : 20.12.06 - klo:12:14 »

En ole koskaan ennen kuullut, että makkaran palalla ahvenia Järkyttynyt Miten iso makkaran pala sen sitten pitäs olla?
Haukikin kai nappaa tuohon syöttiin.
Eipä sillä mitään stantardikokoa ole. Päätä itse. Hymyilee
tallennettu
salama
« Vastaus #3 : 01.01.07 - klo:15:16 »

Lauantai makkarasta kun leikkaa ohkasia madon tapaisia siivuja. Niin toimii. Nimi merkillä  yksi joka unohti syötit kotiin Hymyilee leveästi
tallennettu
Allu-Santeri
Jäsen
*
Asuinpaikka: Salo

aleksander_miikka_elias@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 01.01.07 - klo:17:15 »

Enoni saanut suutareita nakin palasilla, minä pelkällä taikinalla sorvaa ja muutaman ahvenen ja tietenkin särkiä.  Hymyilee
tallennettu
Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Asuinpaikka: Pori

Säyne-enkka kesältä -08

Profiili
« Vastaus #5 : 08.12.07 - klo:21:00 »

En ole kokeillut onkia makkaranpalalla kuin pari kertaa ja pelkkiä särkiä sain.
Olen kuullut että hauki tykkää makkarasta enemmän. Kalastus.comissa oli jotainjuttua että makkaranpala jerkkien koukuissa parantaisi syöntiä paljon. En sitten tiedä  Huh
tallennettu

esa karpoff
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #6 : 12.12.07 - klo:14:37 »

Vestertanan tiepuomilta pari kilometriä länteen, tien vasemmalla puolella on päärynän muotoinen lampi.  Näin siinä suur'raudun nappaavan veteen heittämäni paarman.  Panin asian mieleen ja talvella kokeilin tuotakin lampea, jota muut ohikulkijat pitävät liian pienenä pilkkivedeksi.  Pikkuisia rautuja ja taimenia tulikin tasaiseen tahtiin niin mato- kuin toukkasyöteilläkin.  Pohja näkyi selvästi parinmetrisessä vedessäkin, kunnes yht'äkkiä huomasin suur'raudun pyörivän pilkkini ympärillä, ui hipoen ohi moneen kertaan, vaan ei huolinut.  Olin virittänyt kaksi vapaa joista toinen oli aina vedessä. Vaihdoin syöttiä ja kokeilin, mutta rautu jatkoi ylimielistä kukkoiluaan ja piti suunsa kiinni.  Sitten viritin kolmihaarakoukun lätkän alle ja kaivoin repusta HK:n sinistä ja taitoin aikamoisen palan koukkuun.  Ei kerennyt pilkki pohjaan, kun makkara jo katosi raudun "kitusiin".  Ylöshän se tuli kunnialla ja painoi 1.7kg.  Mutta väritykseltään se oli kuin Aushirelehmä omituisia valkoisia läikkiä vielä omituisemmissa paikoissa.  Ja mitä vielä, myös liha oli etupäästä valkoinen ja pyrstöpäästä punainen.  Totesin veljelleni:  "Onneksi se ei syönyt koko lenkkiä". 
Se lampi olkoon minun puolestani, suuntaankin nykyään kauemmaksi tienlaidasta.

ps. Jälkeenpäin kuulin paikalliselta sinne siirtoistutetun isoja rautuja.  Varmaan Vestertanan itäiseltä puolelta jossa rautujen laatu on heille kelpaamatonta, "valkoisia ja vanhoja"  he sanovat.   Läntisten tuntureiden puurajan järvien kaloja he kilvan kehuvat.  Niin minäkin:  EK
« Viimeksi muokattu: 12.12.07 - klo:14:51 kirjoittanut esa karpoff » tallennettu
jcuster
Jäsen
*
Asuinpaikka: kymenlaakso

Profiili
« Vastaus #7 : 01.02.08 - klo:19:55 »

ainakin sorva syö hämärissä makkarankuoreen varsin hyvin, saunaillan ratoksi pistettiin kerran kalakisat pystyyn kun tuo huomattiin.
tallennettu

särkiä, s**tana.
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Pilkki.info