Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
05.07.08 - klo:01:19

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Syötit
| |-+  Muut syötit
| | |-+  Oudoin syötti, jolla olet nähnyt kalaa saatavan?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Oudoin syötti, jolla olet nähnyt kalaa saatavan?  (Luettu 1004 kertaa)
Elmewi
Jäsen
*

I'll rather be fishing...

Profiili Sähköposti
« Vastaus #15 : 22.01.08 - klo:08:19 »

Kaveri pilkki viime talvena isoja kuhia koiran kuivaruokapapanalla  Virnistää itse ensin hekottelin tuolle pelottomalle pilkkikeisarille ja heiluttelin tasuria laihalla tuloksella, mutta alkoi siinä sitten hihitys hiljentyä kun kaveri veti kuhan toisensa jälkeen kuiville samoista reijistä mistä minä en saanut mitään  Näyttää kieltä
Nuo papanat olivat jotain hieman pehmeämpiä kuin normi papanat, uhosi tuo kaveri että tänä talvena kokeilee sitten vaikka possun korvaa syöttinä jos millään muulla ei tule kalaa...
tallennettu
jcuster
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #16 : 01.02.08 - klo:19:54 »

uistinpuolelta tutut kumikalat saivat meriahvenilta kyytiä männätalvena.

kun ei tarpeeksi pientä syöttikalaa muuten saanut, rapsaisin muutamasta mepsin lipasta kalat kuitusiimalla kiinni isojen pystypilkkien alle, ankaraa ravistelua uitoksi ja vot... lisätehoa saa särjenriekaleista mahakoukuissa.
tallennettu

särkiä, s**tana.
kalamies96
Jäsen
*

tuure.klemetti@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #17 : 08.03.08 - klo:17:18 »

Ite oon saanu ahvenia ampiaisilla ja koivunlehdillä Näyttää kieltä
tallennettu
kuhankeittäjä92
Jäsen
*

Elämäni ensimmäinen kuha 11-vuotiaana. :D

juza.1@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #18 : 08.03.08 - klo:21:18 »

Lihanpalalla mun yks kaverin tuttu sain n. 6 kilosen hauen Virnistää

PS: Näytti mulle kuvan
tallennettu

Kalastus ennen kaikkea! Iskee silmää
Southpaw
Jäsen
*

Jussi_a@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #19 : 17.03.08 - klo:22:04 »

Itse olen nähnyt kun eräs tuttu mies sai kalaa laittamalla koukkuun tupakan filtterin.
Ja sai sillä vielä kirjolohen, kertoin että porukka kalasti vallan filtterillä Tammerkoskella.
En tiedä kuinka yleistä sellainen oikein on.

Itsekin kokeilin sitten filtteriä koukussa ja joku sinne nappasi mutta irtosi.
Ei ole sen jälkeen edes tullut kokeiltua filtteriä, mato toimii mulla paremmin  Hymyilee

Onko muilla mitään juttua oudoista syöteistä?
tallennettu

~Hän putoaa kuin eno veneestä~
-dasse-
Jäsen
*

Kalastusta ei mikään voita :)

Profiili
« Vastaus #20 : 18.03.08 - klo:13:52 »

Itse olen nähnyt kun eräs tuttu mies sai kalaa laittamalla koukkuun tupakan filtterin.
Ja sai sillä vielä kirjolohen, kertoin että porukka kalasti vallan filtterillä Tammerkoskella.

Ei ole sen jälkeen edes tullut kokeiltua filtteriä, mato toimii mulla paremmin  Hymyilee

Tupakan filtterillä saa kirjolohta, koska kasvatuslaitoksella syötettyjen kirjolohien ruoka on kuivamuonaa joka muistuttaa tupakan filtteriä hyvin paljon.
Tästä syystä kirjolohet menevät aivan hulluksi nähdessään tupakan filtterin.
Joskus voit löytää kirjolohien vatsasta tupakan filttereitä.
tallennettu

Daniel
Mac_Reilu
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #21 : 18.03.08 - klo:17:35 »

Tupakan filtterillä saa kirjolohta, koska kasvatuslaitoksella syötettyjen kirjolohien ruoka on kuivamuonaa joka muistuttaa tupakan filtteriä hyvin paljon.
Tästä syystä kirjolohet menevät aivan hulluksi nähdessään tupakan filtterin.
Joskus voit löytää kirjolohien vatsasta tupakan filttereitä.
Ja tammerkoskesta löytyy varmaan yks jos toinenkin natsa.
tallennettu

Sopivan mittasta..
saury
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #22 : 11.04.08 - klo:17:44 »

Itse en ole ollut paikalla joten en voi todistaa tapahtumaa todeksi, mutta olen kuullut luotettavasta lähteestä tiedon, jonka mukaan joku olisi saanut istarikirren Abloy-avaimella, johon olisi kiinnitetty kolmihaarakoukku.

PS. 28-sanainen lause
tallennettu
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info