Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.09.08 - klo:01:59

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Välineet
| |-+  Siimat
| | |-+  Onkisiimat
| | | |-+  Tapsi
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Tapsi  (Luettu 380 kertaa)
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« : 20.08.07 - klo:19:54 »

Eihän tästä vielä ole aihetta?

Eli käytättekö onginnassa tapsia välttääksenne kohon/painojen menetykset. Itse en ole koskaan käyttänyt eikä ole mieleen tullut käyttääkään.

No, pikkukalaa kun olen onkinut niin joskus olen saattanut väliaikaisen tapsin tehdä...
tallennettu

Jäitä odotellessa
haukka-1
Jäsen
*

aikamoinen jöötti

Profiili
« Vastaus #1 : 21.08.07 - klo:17:31 »

Kyllä käytän tapsia kaikissa onki vavoissani jo sen takia että saa vaihdettua koukun isompaan taikka pienempään jos vaikuttaa siltä että ei mienaa kalat pysyä. Ja tietenkin haluan minimoida kaikki menetykset kun tuntuu jäävän helposti pohjaan kiinni kun onkii aivan pohjan tuntumasta.
tallennettu
Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*

6.84kg

Profiili
« Vastaus #2 : 21.08.07 - klo:17:33 »

Harvoin tulee tapsia käytettyä, kyllä joskus jos ei jaksa solmia koukkua erikseen. Ja jos lähtee onkimaan paikkaan jossa on ''haukivaara''. Koukut ovat silti suht halpoja
tallennettu

Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 21.08.07 - klo:17:34 »

Teetkö haukka-1 siis aina uuden solmun kun vaihdat koukkua?
tallennettu

Jäitä odotellessa
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 26.08.07 - klo:22:42 »

Miten te teette muuten tuon tapsin?
tallennettu

Jäitä odotellessa
haukka-1
Jäsen
*

aikamoinen jöötti

Profiili
« Vastaus #5 : 30.08.07 - klo:12:33 »

Teetkö haukka-1 siis aina uuden solmun kun vaihdat koukkua?
Teen tapsin niin että pää siimassa on silmukka ja tapsin toisessa päässä myös on lenkki jotka sitten laitan yhteen voin tehdä kuvan kun saan koneeni korjauksesta, kun joutuu olemaan tällä hetkellä koulun koneella.
tallennettu
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 30.08.07 - klo:22:13 »

Ei tarvitse mulle selittää, tein itse tätä päivää varten tapsit pariin onkeen juuri tuolla tavalla jota tarkoitat.  Virnistää

Eli olin ekaa kertaa onkikisassa ja nuorten sarjasta irtosi voitto huikealla 600g saaliilla. Osanottajiakin oli niin paljon kuin kaksi kpl.
Molemmat tapsit meni muuten poikki. Sen virheen tein että varatapseja en ottanut mukaan.

Eipä tuo mitään, parin viikon päästä on kai samassa paikassa uus kisa, siellä sitten parantamaan.
tallennettu

Jäitä odotellessa
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info