Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
30.07.10 - klo:16:16

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Välineet
| |-+  Pilkit
| | |-+  Kalastavin pilkkisi?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kalastavin pilkkisi?  (Luettu 5197 kertaa)
staalon
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #15 : 19.09.07 - klo:21:05 »

Nyt löysin netistä mikä on minun parhaan pilkkini nimi!
Se on Väre-pilkki.
Tuosta kuvasta toiseksi vasemman puoleinen on paras.!
Tosin mie oon laittanut siihen tapsin.
   Hyvä Juq! Erinomainen valinta- toimii hyvin Itä-Suomen tummahkoissa vesissä-varmaan muuallakin... Ja tekijäkin on Joen kaupungista!Itsekin + pilkkikaverit pidetään parhaimpiin kuuluvana. Lisäplussaa erivärisistä teipeistä.
tallennettu

--staalon--
Haugi_94
Jäsen
*

m_p_94@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #16 : 29.12.07 - klo:23:22 »

Kultainen mormuska on ollut paras minulla. En ole kyllä saanut yhtään isoa vielä.
tallennettu
SUURkalastaja jyväskyläst
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #17 : 30.12.07 - klo:02:35 »

Kultainen mormuska on ollut paras minulla. En ole kyllä saanut yhtään isoa vielä.
Sama mulla. Tai sitten SIL-pystypilkki papukaijan värisenä Hymyilee
tallennettu

Herra anna minulle kerrankin sellainen kala, ettei minun aina tarvitsisi valehdella
Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #18 : 30.12.07 - klo:02:58 »

Delfin sarjan oranssi pysty tai rapalan hopea pysty. Noihin ottaneet eniten affenat ja tietysti roskakalat.
tallennettu

Mikajok
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #19 : 22.04.08 - klo:08:59 »

Ehottomasti paras pilkkini on lindroossin Bergman koossa 70 mm värinä messinki/kirkas
tallennettu
iso
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #20 : 02.09.08 - klo:11:15 »

kuusamon leija puna-hopea ja joku kirjo pilkki joka on puna-valko-hopea niilä tulee meillä päin kalaa kesät kuin talvetkin Virnistää
tallennettu
Jakezu
Jäsen
*

Henkeen ja vereen pystypilkkijä!

Profiili
« Vastaus #21 : 06.09.08 - klo:12:37 »

sellainen 3,5cm pitkä hopeinen pysty ja siihen lyhyeen ketjuun puna,musta,kelta värikoukku...

... kannattikohan paljastaa?  Pyörittää silmiään Iskee silmää
tallennettu

J A K E Z U
Peba
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #22 : 28.12.08 - klo:22:05 »

Affenia on narrannut eniten kokonaan hopea Kuusamon Leija! Koko ei kyllä ole ollut päätä huimaavaa.
tallennettu
jarski
Yleisvalvoja
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #23 : 29.12.08 - klo:10:17 »

Lukumäärällisesti eniten isoja ahvenia on huiputtanut Rapala Rapire. Toisaalta kyseinen pilkki on tämän perheen inhokki. Pitkän palveluksensa aikana Rapire on käännetty ylösalaisin, maalattu punaiseksi kynsilakalla ja viime vuosina se on ollut harjoitusalustana erilaisille tapsiviritelmille. Tapsipilkkinä Rapire on toiminut loistavasti.

Jos taas katsellaan yleisesti kalastavinta niin lienee pieni Nautilus tai Valio.
tallennettu
sleep
Jäsen
*

hattu4@msn.com
Profiili
« Vastaus #24 : 12.07.09 - klo:01:26 »

eniten kalaa sain pienellä värikoukku pilkilla makso 5€ se oli kuparin värinen ja se oli jonkun suomalaisen joka oli sannu sillä mm hopeaa ja sm kultaa mutta onnistuin kadottomaan sen jonnekki
tallennettu
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info