Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
21.08.08 - klo:17:57

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Kilpailut
| |-+  Pilkkikilpailut
| | |-+  Jurvan Lohisälli
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Jurvan Lohisälli  (Luettu 417 kertaa)
Jigmister
Jäsen
*

Profiili
« : 17.12.07 - klo:21:21 »

Itse en tuonne ehtinyt, koska oli muuta menoa. Mutta ne jotka olivat, niin tähän aiheeseen olisi tarkoitus kerätä saallismääriä ja muita mielipiteitä kisasta. Tämä siis ei ole ilmoitus, vaan tänne keskustelua menneestä kisasta! Eikun näpyttelemään kisaonnistumisia.

-Jigmister
« Viimeksi muokattu: 18.12.07 - klo:14:48 kirjoittanut Jigmister » tallennettu

- Olin kalas!
- Mitä sait?
- Kirren.
- Mistä?
- Kaupasta!
Tonnikala85
Hallitseva Punaniska
Ylläpitäjä
Jäsen
*

tonnikal@mbnet.fi
Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 17.12.07 - klo:22:24 »

En nyt tiedä oliko ihan huhu puhetta mitä kuulin tuos viikonloppuna kyllällä, että näissä kisoissa olisi ollut noin 200 osanottajaa Järkyttynyt

Saaliista en kyllä tiedä mennä sanomaan mitään, kun olin ite toisaalla silloin.
tallennettu

Jigmister
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #2 : 18.12.07 - klo:14:52 »

En nyt tiedä oliko ihan huhu puhetta mitä kuulin tuos viikonloppuna kyllällä, että näissä kisoissa olisi ollut noin 200 osanottajaa Järkyttynyt

Saaliista en kyllä tiedä mennä sanomaan mitään, kun olin ite toisaalla silloin.
Ok. Voi pitääkkin tuo osanottaja määrä paikkaansa, kyllä moni Itsenäisyyspäivänä lähtee lohta narraamaan. Toki vesisade ja Itsenäisyyspäivän menot veivät osanottajia paljon pois. Mutta luulen ettei kukaan rupea huijailemaan osanottaja määristä. Toivottavasti siis tarkoitit, että 200 osanottajaa on paljon.

-Jigmister
tallennettu

- Olin kalas!
- Mitä sait?
- Kirren.
- Mistä?
- Kaupasta!
Tonnikala85
Hallitseva Punaniska
Ylläpitäjä
Jäsen
*

tonnikal@mbnet.fi
Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 18.12.07 - klo:15:15 »

Ok. Voi pitääkkin tuo osanottaja määrä paikkaansa, kyllä moni Itsenäisyyspäivänä lähtee lohta narraamaan. Toki vesisade ja Itsenäisyyspäivän menot veivät osanottajia paljon pois. Mutta luulen ettei kukaan rupea huijailemaan osanottaja määristä. Toivottavasti siis tarkoitit, että 200 osanottajaa on paljon.

-Jigmister
Kyllähän tuo on melko iso osanottajamäärä tänne ajatellen.
Kyllä tuo itsenäisyyspäivä jonkin verran aina verottaa osallistujia ja samoin huono sää.
tallennettu

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info