Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
30.07.10 - klo:16:08

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Kilpailut
| |-+  Pilkkikilpailut
| | |-+  SM-pilkki 2010
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: SM-pilkki 2010  (Luettu 2175 kertaa)
Jakezu
Jäsen
*

Henkeen ja vereen pystypilkkijä!

Profiili
« : 05.11.09 - klo:13:43 »

Sm-pilkki -10 järjestetään oulussa. kisa käydään oulun merialueella.

Lähde: google  Iskee silmää

Ite en tonne lähe, liian pitkä matka..  Itkee Epävarma
tallennettu

J A K E Z U
jokke--
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #1 : 30.11.09 - klo:15:37 »

Kyllä tuonne on lähdettävä, jos seuralta lähtee taas porukkaa meneen..!! Hymyilee Hymyilee
tallennettu
joniolavi69
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 07.12.09 - klo:19:06 »

Olin netistä katsovinani että olis tommonen onko ketään käyny???
ilmoitus lomaketta en löytäny ja noi säännöt epäselvät meit olis 3hengen ryhmä lähdös. Pää asiassa itse ainoana pilkki miehenä Virnistää
Työ kavereitten kanssa tuumattiin että on hyvä vaimoja pakoon reissu..  Iskee silmää
miten se ilmottautuminen oikeen toimii ja kuinkahan paljon mahtaa maksaa edeniin ajateltiin majottua kun sinne on joku tarjous paketti...
Valaiskaa vähän ekoihin kisoihin menevää kun ei oo toi kisailu kovinkaan tuttua...

Olen siis käynyt kaikilla mahdollisilla sivuilla( luulen niin).
Epäselvää on se voiko miesten joukkueessa olla kolme ihmistä, ja voiko joukkue olla niinsanotusti korvain välistä heitetty?
Säänöt sanois että 4miestä/joukke?
mutta ei kai se nyt ole pakollista???

Säännöt kertoo myös, että joukkeen on oltava rekisteröitynä svk:la??? voiko sekään nyt olla pakollista???
Myös ilmoittautumisessa outoa on se että on pakko varata nyt jo majoitus jos aikoo saada halvalla sen jonkun majotuspaketin.
Ja ei ole mahdollista edes löytää ilmoittautumis lomaketta.
Enkä löytänyt edes sähköposti osoitetta keneltäkään kisaorganisaatioon kuuluvalta pelkät puhelin numerot???
enkä nimen omaan viitsi vielä näin aikaisin soittaa ja kysellä kun en edes tiedä kenelle soitan...  Nolostunut     on mulla ongelmat.. Virnistää
mutta on perheellinen niin tarviis kaikki olla tiedossa hyvissä ajoin.
tallennettu

¤¤¤¤MIKÄÄN EI OLE VIISAAMPI KUIN KOKKI PAITSI TOINEN KOKKI¤¤¤¤
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info