Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
17.05.08 - klo:06:08

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Välineet
| |-+  Siimat
| | |-+  Pilkkisiimat
| | | |-+  Punottusiima pilkinnässä
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Punottusiima pilkinnässä  (Luettu 1195 kertaa)
esa karpoff
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #15 : 13.12.07 - klo:09:54 »

Ostin 0.06mm Firelineä (5kg) ja kokelilin Utsjoen pimeäpilkkikisassa rautulätkän kanssa.  Ei toiminut, sillä kolmihaara koukku takertui aina pilkin yläpuolelle ja ohuen siiman selvittäminen pimeässä vei melkein hermot.  Pysyn täst'edes monofiileissa tai paksummissa punotuissa.
tallennettu
Jigmister
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #16 : 18.12.07 - klo:16:52 »

Olen kokeillut ensimmäisen kerran viimme talvena. Toimii käytännössä parhaiten painaville pilkeille, esimerkiksi Minimöntille. Kyllä se morriinkin käy, mutta käytännössä se ei morrille niin hyvä ole.

-Jigmister
tallennettu

- Olin kalas!
- Mitä sait?
- Kirren.
- Mistä?
- Kaupasta!
krisse
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #17 : 06.01.08 - klo:20:07 »

Miten on Kuitusiimojen laita pilkkimisessä onko kokemusta asiasta?
tallennettu
Mikko10
Jäsen
*

6.84kg

Profiili
« Vastaus #18 : 06.01.08 - klo:21:37 »

Miten on Kuitusiimojen laita pilkkimisessä onko kokemusta asiasta?
Tuolla jo jotain puhetta kuitusiimoista pilkinnässä.. http://www.pilkki.info/keskustelu/pilkkisiimat/punottusiima-pilkinnassa/0/
tallennettu
Tonnikala85
Hallitseva Punaniska
Ylläpitäjä
Jäsen
*

tonnikal@mbnet.fi
Profiili Sähköposti
« Vastaus #19 : 06.01.08 - klo:22:49 »

Tuolla jo jotain puhetta kuitusiimoista pilkinnässä.. http://www.pilkki.info/keskustelu/pilkkisiimat/punottusiima-pilkinnassa/0/

Yhdistetty
tallennettu

Southpaw
Jäsen
*

Jussi_a@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #20 : 09.03.08 - klo:18:53 »

Tärpit kyllä tuntuu paremmin käteen kuitusiiman kanssa. Mutta huonokain puolia siinä on ainakin se että kuitu imee vettä ja jäätyy kovalla pakkasella. Jäätynyt siima katkeaa herkemmin. Itse käytän kuitua vai kesäisin, harvoin talvella. Suuri vetolujuus kuitusiimassa kyllä kieltämättä aina kiehtoo.

Muovi siimaan on kyllä kaiketin helpompi tehdä solmuja.
tallennettu

~Hän putoaa kuin eno veneestä~
-hagif-
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #21 : 19.03.08 - klo:08:07 »

Mä oon alkanu käyttää fireline Micro Icee ja kokona on ollu 0.12. Hyvin on toiminu ainaki tähä asti.. Sen pitäs kestää sellaset 6,5 kg.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info