esal
Jäsen

Profiili
|
 |
« : 26.01.07 - klo:22:12 » |
|
Tehdäämpä tälläistä galluppia.
Milaisilla kahvoilla tykkäätte pilkkiä? Itse tykkään eniten korkkikahvasta, tuntuu vain mukavimmalta käteen. Parhaimman otteen kuitenkin saa neopreenista.
Muovikahvat taas saattavat kovalla pakkasella maahan pudotessaan haljeta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
The JuQ
Jäsen

jakkara
Profiili
Sähköposti
|
 |
« Vastaus #1 : 26.01.07 - klo:22:13 » |
|
Neopreenikahva Koska se lämmittää vahän kättä ja on pehmeä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vihaan lunta jäällä.
|
|
|
Tonnikala85
Hallitseva Punaniska
Ylläpitäjä
Jäsen

Profiili
Sähköposti
|
 |
« Vastaus #2 : 26.01.07 - klo:22:33 » |
|
Suurinosa on neopreeni kahvallisia ja loput ovat korkkikahvallisia. Eipä mua sinänsä haittaa mitä se kahva on, kunhan siinä joku päällyste on, eikä ole liukas. Ja saahan se tietysti lämpimältäkin tuntua, kun ainahan nuo näpit pakkaa jäätyä tuola pilkkies 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
allu_
Jäsen

Profiili
|
 |
« Vastaus #3 : 27.01.07 - klo:14:33 » |
|
Mikä vaan kunhan ei oo muovia. Muovi on kylmää ja liukasta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mava
Jäsen

Profiili
Sähköposti
|
 |
« Vastaus #4 : 27.01.07 - klo:20:20 » |
|
Neopreenihan se on lämpöisempi kädelle. Toinen on sitten korkki joka on miellyttävä materiaali.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
masa
Jäsen

Profiili
|
 |
« Vastaus #5 : 27.01.07 - klo:21:59 » |
|
Neopreeni kahva on mulla vain 6 pilkkivavassa. Mutta neopreeni on paras kahva. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
elämän a ja o välissä äl ja koo
|
|
|
esal
Jäsen

Profiili
|
 |
« Vastaus #6 : 27.01.07 - klo:22:04 » |
|
Neopreeni kahva on mulla vain 6 pilkkivavassa. Mutta neopreeni on paras kahva.  Vain kuudessa pilkkivavassa?? Mulla ei olekaan pilkkivapoja kuin 11.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
allu_
Jäsen

Profiili
|
 |
« Vastaus #7 : 21.02.07 - klo:16:54 » |
|
Vain kuudessa pilkkivavassa?? Mulla ei olekaan pilkkivapoja kuin 11.
Nyt olet kova jätkä kun pääsit vähän lesoilemaan vapojesi määrällä? "vain kuudessa vavassa". Voi huhhuh, oikeasti. Mulla on melkein kaikissa vavoissa neopreeni, yhdessä korkki ja yhdessä muovi. Korkki on lämpimin mielestäni, mutta neopreeni jotenkin mukava kädessä. Muovi on todella huono. Kylmä ja liukas.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Allu-Santeri
Jäsen

Profiili
Sähköposti
|
 |
« Vastaus #8 : 21.02.07 - klo:17:22 » |
|
Kaikki käy, kunhan siinä on kahva. Vastasin kuitenkin neopreeni, koska eniten minulla on noita neopreeni kahvoja. Itselläni käy kanssa muovi, en näe mitään huonompaa siinä kuin korkki tai neopreeni kahvassa. Ja jos minulla jäätyy näpit, niin ei se auta mitään jos on korkki vaiko muovi. Kun näpit alkaa jäätymään se ei ole kahvasta kiinni. Silloin lisätään hansikkaita tai kestetään kylmyys kuin mies. Sama tuossa, että muovi olisi liukas niin itse en ole huomannu mitään tuommoista, kun olen muovia käyttänyt. Se on jätkäst kiinni, jos ei jaksa pitää pilkkivapaa kunnolla kädessä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AhvenAna
Jäsen

Profiili
Sähköposti
|
 |
« Vastaus #9 : 26.02.07 - klo:11:33 » |
|
Periaatteessa ihan sama kunhan ei oo muovinen, hanskat kädessä turhan liukas. Vastasin kuitenkin, että korkki. Tällä haavaa on korkki+muovipäällysteinen kahva.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Traviannörtti
Vieras
|
 |
« Vastaus #10 : 24.11.07 - klo:18:34 » |
|
voih mun on muovi
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.11.07 - klo:20:20 kirjoittanut Tonnikala85 »
|
tallennettu
|
|
|
|
jarski
Yleisvalvoja
Jäsen

Profiili
|
 |
« Vastaus #11 : 23.01.08 - klo:10:31 » |
|
Itselläni on sekä korkkisia että neopreenisia.. Pidän enemmän neopreenista, sillä pehmusteen ei tarvitse olla niin paksu kuin korkissa. Eli taas saadaan vähän sitä herkkyyttä lisää. Molemmat aineena ihan ok, vaikka neopreeni kyllä tarttuukin kouraan kuin täi tervaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SUURkalastaja jyväskylät
Jäsen

Profiili
Sähköposti
|
 |
« Vastaus #12 : 23.01.08 - klo:19:52 » |
|
Miellyttävin mun mielest on korkki! Neopreeni sitten kakkosena. Löytyy multa pari muovikahvallistakin...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Herra anna minulle kerrankin sellainen kala, ettei minun aina tarvitsisi valehdella
|
|
|
Jaslyh
Jäsen

Profiili
Sähköposti
|
 |
« Vastaus #13 : 23.01.08 - klo:23:20 » |
|
Mulla löytyy neopreenia ja korkki, lähinnä muotoilu on ollut valintakriteerinä. Kädessä kun on ohuesta neopreenista olevat kynsikkäät niin vapa ku vapa pysyy..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
haukka-1
Jäsen

aikamoinen jöötti
Profiili
|
 |
« Vastaus #14 : 25.01.08 - klo:13:34 » |
|
Kaksi haarukka vapaa korkilla, neljä vapaa jossa on neopreeniä ja osassa vavoista ei sitten ole kahvaa ollenkaan. Ja löytyy myös vapoja joissa on muovia mutta en muista montako niitä on kun eivät ole vakio käytössä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|