Olen yhäkin samaa mieltä, kyllä tästä aiheesta löytyvät vieläkin parhaat reissuraportit.

Tässä infossa, eniten kalassa käyvät juuri porilaiset, niin siellä sitä reissuraporttia tulee ihan mukavasti. (eniten käy porilaisia kalassa reissuraporttien kannalta)
Mutta en menisi vertailemaan toisten reissuraporteihin, kun toisissa reissuraportti aiheissa on muutama hassu rapsa ja tässä mennään jo kolmannellatoista sivulla.

Ja muutenkin on minun mielestäni turhaa/tyhmää mennä vertailemaan toisten reissuraportteja, että "mulla onkin paremmat reissurapsat kuin sulla". Vaikuttaa hieman tyhmältä.

Ja odotas kun tulee jäät, niin alkaa enemmänkin tulemaan väeltä reissuraporttia. Info avattiin, niin kyllä sitä rapsaa tuli kun väki kävi pilkillä. Mutta lasku alkoi heti, kun jäät lähtivät. Ei ole tullut niin monta rapsaa eri käyttäjiltä.
Eli vaikuttaisi, että kesällä väki enemmän on tuolla heittokalastamassa tai ei ylipäätänsä kalasta kesällä vaan odottavat jäitä taas, kun rapsoja tuli eri käyttäjiltä todella vähän. Nyt tällä hetkellä kaksi aihetta on pysynyt tuolla ylhäällä, kun he ovat ainoastaan käyneet kalassa.
Hienojahan nämä rapsat on, mutta kuvat jääneet aivan liian vähiin. Olisi paljon miellekkäämpää lukea, jos olisi enemmän kuvia.