Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
07.09.08 - klo:04:26

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Kalastuspaikat
| |-+  Reissuraportit
| | |-+  termitty, multia
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: termitty, multia  (Luettu 521 kertaa)
jakezu
Jäsen
*

Henkeen ja vereen pystypilkkijä! ;)

jas_ka_95@hotmail.com
Profiili
« : 18.01.08 - klo:21:25 »

nyt sitä sitten tuli käytyä made pilkillä!  Virnistää paikkana oli koti järvi, jossa madetta esiintyy ihan hyvin. jäällä oli vettä, ja jäätä oli 17 cm.! siinnä klo. 18.30-19.30 olin jäällä. yritin madeharalla, jossa oli kalan pala n. 5cm. harasta. tärppejäkään ei minun kohdalleni tullut, mutta isä onnistui yhden mateen koukuttamaan, mutta se pääsi irti. outoa, koska hänkin käytti haraa. muuta ei tullut. pistäkää sitten ihmeessä juttuja jos olette madetta olleet narraamassa!
tallennettu
Allu-Santeri
Jäsen
*

aleksander_miikka_elias@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 18.01.08 - klo:22:11 »

Noni tosta se alkaa.  Iskee silmää Kyllä niitä vielä tulee, kerran yhden saittekin jo nappaamaan.  Hymyilee
tallennettu
jakezu
Jäsen
*

jas_ka_95@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #2 : 19.01.08 - klo:11:17 »

joo, ja sunnuntaina olis tarkotus mennä uudestaan  Iskee silmää
tallennettu
jakezu
Jäsen
*

jas_ka_95@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #3 : 20.01.08 - klo:20:09 »

nyt sitten tuli käytyä pilkillä. mateiden perässähän minä sinne menin. paikka oli sama kuin viime termityn reissulla, eli vanha hiekkaranta (uimaranta). lunta jäällä oli n.5 cm. ja jäätä oli 17 cm. pakkasta +0 C. aika oli klo. 18.00-19.30 . mitenkään hyvin tämä reissu ei alkanut, koska harani tipahti pohjaan.  Surullinen onneksi vettä oli vain n. 1 m. ja sen sai ylös toisella haralla. syy haran tippumiseen oli se, että hara oli perukkeessa uistinrenkaalla kiinnitettynä, ja rengas oli vain vääntynyt niin, että se petti. ei muita tapahtumia sillä reissulla ollutkaan. en tiedä miksi ei vain onnistunut, mutta usko tähän lajiin tipahti yhden-asteen.  Surullinen
tallennettu
Allu-Santeri
Jäsen
*

aleksander_miikka_elias@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 21.01.08 - klo:17:57 »

nyt sitten tuli käytyä pilkillä. mateiden perässähän minä sinne menin. paikka oli sama kuin viime termityn reissulla, eli vanha hiekkaranta (uimaranta). lunta jäällä oli n.5 cm. ja jäätä oli 17 cm. pakkasta +0 C. aika oli klo. 18.00-19.30 . mitenkään hyvin tämä reissu ei alkanut, koska harani tipahti pohjaan.  Surullinen onneksi vettä oli vain n. 1 m. ja sen sai ylös toisella haralla. syy haran tippumiseen oli se, että hara oli perukkeessa uistinrenkaalla kiinnitettynä, ja rengas oli vain vääntynyt niin, että se petti. ei muita tapahtumia sillä reissulla ollutkaan. en tiedä miksi ei vain onnistunut, mutta usko tähän lajiin tipahti yhden-asteen.  Surullinen

Tuota se on kun on ensikertalainen. Allekirjoittanut myöskin.
Ei mullakaan mennyt viime vuonna sen paremmin vaikka kaverille mateita osui monen montakin. 2 tärppiä joista toinen ylös ja toinen karkuun.  Iskee silmää
tallennettu
igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #5 : 22.01.08 - klo:07:09 »

Itse olen miettinyt tuota jakezun kalapaikkaa ja mielestäni kannattaisi kysyä joltakin siellä ennestään kalatavalta noita kalapaikkoja.  Kyllä ne varmaan neuvovat ainakin muutaman kalapaikan.  Itselläni on jäänyt sellainen mielikuva että madetta saisi vain tietyiltä alueilta vaikka niitä koko järvessä paljon olisikin. Olisiko peräti tilanne sellainen että niillä kulkisi ikäänkuin "polkuja" siellä pohjassa.   Itse en tiedä kuin yhden paikan vaikka iso merialue onkin vieressä. Tosin sinne ei kyllä pääse kun ei ole jäätä  Iskee silmää
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
jakezu
Jäsen
*

jas_ka_95@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #6 : 22.01.08 - klo:15:37 »

tämä kyseinen termitty on pini järvi, jolla ei ole madettaa koskaan ole "innolla pilkitty". en tiedä ketään (eikä isänikään) vaikka oleme koko elämämme täällä asuneet, että joku kävisi joka vuosi madepilkillä.
tallennettu
jakezu
Jäsen
*

jas_ka_95@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #7 : 13.04.08 - klo:19:46 »

no nyt on onki-kausi minunkin osaltani avattu!  Virnistää jäätä on järvessä vieläkin mutta se on niin heikkoa että enää ei pilkille pääse, joten petkeleellä hakkasin hieman jäätä pas***** ja laitoin mato-ongen pyyntiin. saalista tuli yhden ahvenen verran!  Virnistää huomennakin olisi tarkoitus mennä koulun jälkeen onkimaan  Iskee silmää

kuva: vaivaista ongintaa mutta kuitenkin...

* IMG_0971.JPG (1702.47 kilotavua, 2272x1704 - tarkasteltu 28 kertaa.)
tallennettu
jakezu
Jäsen
*

jas_ka_95@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #8 : 14.04.08 - klo:18:07 »

tänäänkin tuli ongella käytyä.. saaliiksi tuli vaivainen ahven ja särki oli kiinni mutta irtosi ilmassa. muutenkin hassut onki kelit kun viime yönä satoi lunta  Hymyilee leveästi mutta pilkillekkään ei tosiaan uskalla mennä..
tallennettu
jakezu
Jäsen
*

jas_ka_95@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #9 : 25.04.08 - klo:16:46 »

nyt on rannasta 15 metriä auki ja ongelle pääsisi jo hyvin  Hymyilee koulu hommat on vaan estäny mut nyt viikonloppuna on hyvää aikaa!  Iskee silmää katiskoita olen rannassa pitänyt, mutta vain 1 ahvenen olen sillä saanut ja 2 rapua!  Järkyttynyt olivat jo kesäkuoren vaihtaneet... varmaan jo tänä iltana tulee olemaan raporttia reissulta..  Virnistää
tallennettu
kuhankeittäjä92
Jäsen
*

Elämäni ensimmäinen kuha 11-vuotiaana. :D

juza.1@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #10 : 25.04.08 - klo:21:21 »

nyt on rannasta 15 metriä auki ja ongelle pääsisi jo hyvin  Hymyilee koulu hommat on vaan estäny mut nyt viikonloppuna on hyvää aikaa!  Iskee silmää katiskoita olen rannassa pitänyt, mutta vain 1 ahvenen olen sillä saanut ja 2 rapua!  Järkyttynyt olivat jo kesäkuoren vaihtaneet... varmaan jo tänä iltana tulee olemaan raporttia reissulta..  Virnistää

Juu mulla kans tuo koulu painaa päälle. Vedet ovat olleet jo 2 viikkoa auki, mutta vesi on vaan niin maitokahvia..... Vihainen Huomenna mennään laittamaan mökkiä loppukuntoon, jotta voidaan aloittaa kohta mökkikausi. Voisihan sitä vähän luistaa hommista ja vaikka onkia rannalla. Virnistää

PS: Komiaa ilmaa luvannut, aurinkoista ja lämmintä oi että! Cool
tallennettu

Kalastus ennen kaikkea! Iskee silmää
jakezu
Jäsen
*

jas_ka_95@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #11 : 03.05.08 - klo:13:36 »

tämän illan käytän vain mato-onginalle! onkena minulla on eränkävijän onkivapa, kohona mulla on joku italialainen kilpakoho ja syötteinä käytän bowerbaitin survareita  Hymyilee syy, miksi  käytän iltani onkimiseen, on ravun syöttien pula.. särkiä täytyy pakastaa, että niitä on sitten kesällä mertaan laitettavana!  Iskee silmää

rapsaa tulee varmaankin olemaan, jos nyt jotain kummempaa sattuu koukkuun tarraamaan  Iskee silmää kamerassakin on akut täynnä, joten sillekkin voi olla jotain käyttöä...
tallennettu
jakezu
Jäsen
*

jas_ka_95@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #12 : 27.07.08 - klo:17:52 »

nyt kun kerran ravustan termityllä, niin siitä voi varmaan kirjoittaa tänne?

kumminkin tosiaan viides ravustus yö tulossa. 25 rapua on jo eksynyt minun mertoihin  Iskee silmää mutta se on kuitenkin kohtuuttoman vähän..
20 merran rapulupa on täydessä käytössä, vaikka voisihan se lupa olla vaikka 30 mertaa  Iskee silmää

ravun kuori alkaa olemaan jo kovaa, muutamia yksilöitä lukuun ottamatta. tosi jännää puhaa tuo ravustus on, joten suosittelen sitä kaikille!  Iskee silmää ja senkin puolesta kannattaa ravustaa, että yhden ravun hinta on 2,5€  Cool

otan kuvia huomen aamun saaliista, jos sitä edes tulee...
tallennettu
jakezu
Jäsen
*

jas_ka_95@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #13 : 28.07.08 - klo:16:26 »

tänä aamuna kun olin kameraa testaamassa, huomasin että paristot olivat tyhjät enkä voinut sillä kuvia ottaa...  Pyörittää silmiään

kumminkin aamulla seitsemältä merroille. kahteenkymmeneen mertaan oli yön aikana mennyt vaivaiset 6 yli kymmenen senttistä rapua!  Järkyttynyt Vihainen
ei kovin lupaavalta näytä.  Epävarma yksi yksilö oli 12cm ja se kohotti hieman mieltä. illalla viedään mertoja vähän eri paikkaan ja vaihdetaan syötit. samalla varmaankin uistellaan, ja ollaan yö myöhiin kalassa  Iskee silmää

ja kamera on matkassa...  Iskee silmää Hymyilee
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info