Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
30.07.10 - klo:16:15

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Syötit
| |-+  Tahnat
| | |-+  Mitä tahnaa kirjolohelle?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Mitä tahnaa kirjolohelle?  (Luettu 3147 kertaa)
Tonnikala85
Hallitseva Punaniska
Ylläpitäjä
Jäsen
*

tonnikal@mbnet.fi
Profiili Sähköposti
« : 20.01.07 - klo:17:43 »

Minkä tahnan olette itse kokeneet parhaimmaksi kirrelle?

Itellä parhaiten toiminut Powerbait:in vihreä jossa hopeisia hileitä ja sitten Powerbait:in sateenkaari, eli montaa väriä samas purkis.
tallennettu

masa
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #1 : 20.01.07 - klo:22:23 »

Punainen tahna jossa on hopeita hileitä niin on toiminut parhaiten kirrelle. Ja ahventa sillä kans saa ihan hyvin. Iskee silmää

« Viimeksi muokattu: 22.01.07 - klo:14:20 kirjoittanut masa » tallennettu

elämän a ja o välissä äl ja koo
Toge
Jäsen
*

toge_382@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 22.01.07 - klo:11:47 »

Mulla on kaikkein parhaiten toiminut juuri powerbaitin sateenkaari mutta en ole tuolla tahnalla kyllä koskaan mitään ahvenia saanut saatikka sitten mitään muutakaan kalaa kuin kirjolohta.. Joskus on muutama sattuma taimen saatta tahnasta innostua ei muuta..

tallennettu
temesi
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 23.01.07 - klo:15:04 »

Mulla on kaikkein parhaiten toiminut juuri powerbaitin sateenkaari mutta en ole tuolla tahnalla kyllä koskaan mitään ahvenia saanut saatikka sitten mitään muutakaan kalaa kuin kirjolohta.. Joskus on muutama sattuma taimen saatta tahnasta innostua ei muuta..

Sama vika rahikaisella, sateenkaari tahna hopeisilla hileillä on toiminut mulla ylivoimaisesti parhaiten. Olen huomannut suuren eron siinäkin, onko sateenkaari tahnassa hopeita hileitä vai ei. Hileellisellä tullut huomattavasti paremmin. Kun tahna liukenee niin hileitä leijailee ja kimaltelee syötin ympärillä ja tekee näin lisähoukutusta. Cool
tallennettu
Jakezu
Jäsen
*

Henkeen ja vereen pystypilkkijä!

Profiili
« Vastaus #4 : 12.12.08 - klo:11:44 »

uusi talvi ja uudet tahna kujeet.  Hymyilee itellä on toiminut eräs "talvi-sateenkaari" väri, eli siinnä on violettia,sinistä ja valkoista hopealla hileellä. myös tavallinen sateenkaari on ollut käypää.  Hymyilee

itse tein sellaisen "tahna koctailin" että pelkästään oranssiin tahnaan lisää itse hopea hilettä. oranssi on muutenkin houkutteleva väri koska se on pitkälti mäti pallon näköinen koukussa.  Hymyilee ja hopeahile saa vipinää kaloihin vielä paremmin.  Iskee silmää suosittelen kannattaa kokeilla!  Cool
tallennettu

J A K E Z U
Rane
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #5 : 11.03.09 - klo:20:47 »

Oletteko kokeilleet silikoonipalloilla...ne jos jotkut on mätipallon näkösiä ja kestää koukussa eikä tarvii tehä sitä limasta hommaa kun se tahna tahtoo mennä vähän velliksi...kun laittaa silikoonipallon niin mieluiten oranssi ja vihertävä ja KOUKKU VÄHÄN NÄKYVIIN varsinkin kirreille ja taimenelle Pyörittää silmiään
tallennettu
AMR
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 14.03.09 - klo:11:58 »

Aika paljon riippuu paikasta minkä värisellä tahnalla saa parhaiten. Itsellä kuitenkin toimineet parhaiten oranssi, sateenkaari, keltainen hileellä ja beigen värinen hileellä ja ilman.
tallennettu
Allu-Santeri
Jäsen
*

Niin se vain menee...

aleksander_ratto@hotmail.fi
Profiili Sähköposti
« Vastaus #7 : 10.06.09 - klo:20:31 »

Ainoastaan käyttänyt power baitin sateenkaari tahnaa hileillä sekä ilman. Nyt on purkki pinkkiäkin hileillä, sekä sit pitäisi ostaa sellaista punertavaa tahnaa hileillä kokeeseen. Viime reissulla matildassa vierestä revittiin 4 kirreä putkeen sillä, kun itse ongin tyhjää.  Pyörittää silmiään
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info