Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
21.08.08 - klo:17:53

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Välineet
| |-+  Tarvikkeet
| | |-+  kelluntapuku/-takki
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: kelluntapuku/-takki  (Luettu 656 kertaa)
ThE PiLLKKiMaN
Vieras
« : 09.12.06 - klo:22:13 »

Niin kiinnostaa että tietääkö porukat hyviä takkeja/haalareita jäälläliikkujalle. Järkyttynyt Ja että liikkuuko porukat ns. turvallisesti jäillä
« Viimeksi muokattu: 10.12.06 - klo:03:06 kirjoittanut Juha » tallennettu
ThE PiLLKKiMaN
Vieras
« Vastaus #1 : 09.12.06 - klo:22:51 »

Niin ja itse en käytä koska en liiku tuntemattomilla vesillä, vaikka olisihans se tietenkin aika halpa "henkivakuutus" Iskee silmää
« Viimeksi muokattu: 10.12.06 - klo:12:14 kirjoittanut ThE PiLKKiMaN » tallennettu
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 10.12.06 - klo:03:07 »

Itsellä on pelastusmispuku ollut mietinnässä, vaikken sitä pilkkimisessä nyt käyttäisikään vaan muussa vesillä liikkumisessa. Olen käsittänyt että kelluntapuku/-takki on aika huono yhdistelmä, varsinkin jos vesi on kylmää kuten talvisin pilkkiessä.
tallennettu

ThE PiLLKKiMaN
Vieras
« Vastaus #3 : 10.12.06 - klo:12:15 »

Juu en tarkoittanut yhdistelmää se olisi ehkä liian hankala ainakin liikkumisen kannalta Iskee silmää
tallennettu
esal
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #4 : 18.12.06 - klo:20:49 »

En käytä enkä ole ikinä käyttänytkään. Ensi talveksi olisi kyllä tarkoitus hankkia jonkinlaiset pilkki/kelluntahaalarit. Nykyään tulee aina joskus pilkillä ollessa aika kylmä.
tallennettu
ThE PiLLKKiMaN
Vieras
« Vastaus #5 : 18.12.06 - klo:21:53 »

Juu elikkäs sain rahat että voisin käydä hakemassa itselleni joululahjaksi kellunta puvun Iskee silmää (mukava sukulainen antoi rahat joka kalastaa myös itse)

tallennettu
The JuQ
Jäsen
*

jakkara

kalastajajuQ@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 19.12.06 - klo:19:02 »

Joskus käytän, mutta minusta tavallinen talvi takki sopii, mutta sen pitää kestää tuulta. ja tuskinpa Kukaan kelluntapuvun kanssa lähtee jäille, jos teitää että jäät tosiaan kestää. Mutta eihän sitä koskaan tiedä jäistä  Pyörittää silmiään
« Viimeksi muokattu: 03.02.07 - klo:21:51 kirjoittanut the juQ » tallennettu

Vihaan lunta jäällä.
Siikapossu
Jäsen
*

Olavi Virta, legenda jo eläessään.

Profiili
« Vastaus #7 : 01.01.07 - klo:15:44 »

Muuten käyttäisin, mutta kun ne on niin kalliita. Kokojakaan ei juuri ole tällaiselle 164 cm:n immeiselle. Pyörittää silmiään
tallennettu

"Lapinmies tekee pienen tulen ja istuu lähellä, Etelän mies tekee suuren tulen ja istuu kaukana."
kirppu
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #8 : 03.01.07 - klo:16:47 »

Olen harkinnut kelluntapuvun ostoa.Tarkoitukseni olisi käyttää sitä myöhään syksyllä ja keväällä veneessä.Se ei kastu niinkuin tavallinen haalari sateessa ja tuulessa.Vaimon kellunta haalari on ollut välillä myös minulla.Se on vanhaa mallia ja on kankea.Siinä on vaikea liikkua.Veneessä sillä vielä pärjää mutta pilkille se on huono.Olen harkinnut sitä shakespearen hengittävää haalaria.Hintahaarukka on jotain vähän päälle 100€.Se menis varmaan myös ekajäillä onkiessa samaten ihan loppukeväästä.Toistaiseksi on vielä hankkimatta.
tallennettu

-Ahven on paras kala-
fuck
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #9 : 04.01.07 - klo:13:49 »

Hyvin harvoin käytän, koska aina liikun tutuilla paikoilla ja yleensä joku kaveri mukana.

Olen miettinyt jos jossain vaiheessa katselisi millaisia 2-osaisia pukuja löytyy. Mut varmaan vasta ens talveksi... Hymyilee
tallennettu
igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #10 : 10.01.07 - klo:12:47 »

Minä varmaan olen jo niin vanha että en lähde pilkille ilman kelluntapukua. 

Ainoa huono puoli kelluntapuvussa on että minun nykyinen pukuni on hengittämätöntä laatua.  Ei siitä muuta haittaa ole mutta jos kävelymatka on hiemankin pidenpi niin silloin tahtoo kyllä hiki tulla pintaan ja ymmmärrettävästi se ei ole mukavaa.  Luonnollisesti naskalit kuuluu pukuun vakiona. Tarkoitus kyllä on ostaa kaksiosainen hengittävä kellluntapuku jolloin uskoisin sen olevan paras vaihtoehto. 

Jos jollakin kokemusta kävelystä hengittävän kelluntapuvun kanssa olisi kiva kuulla onko hintansa arvoinen, tosin sitä käytettäisiin myös veneessä syksyisin ja keväisin. (Muokattu esitysasua)
« Viimeksi muokattu: 27.01.07 - klo:20:19 kirjoittanut igors » tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info