Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
06.07.08 - klo:05:14

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Välineet
| |-+  Tarvikkeet
| | |-+  Nostokoukut
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Nostokoukut  (Luettu 151 kertaa)
esal
Jäsen
*

Muumipappa ei ole amatååri!

Profiili
« : 10.03.07 - klo:01:33 »

Onko tullut tarvetta nostokoukuille pilkinnässä?

Ajattelin jonkinlaisen nostokoukun ostaa, jos halvalla saisi.

Mielellään joku teleskooppivarrella, että mahtuisi pieneen tilaan, ja jos mahdollista niin kesäkalastuksessakin pystyisi käyttämään. Ehdotuksia?
« Viimeksi muokattu: 10.03.07 - klo:16:53 kirjoittanut esal » tallennettu

Arvon foorumilaiset, ottakaa haaste vastaan ja tehdään tästä foorumista aktiivisin ja asiantuntevin ongintaan ja pilkintään keskittynyt keskustelufoorumi. Tavoitteeseen jokainen voi osallistua itse. Kirjoitetaan usein, hyvällä äidinkielellä ja jätetään turhat viestit kokonaan pois.
freakloader
Jäsen
*

freakloader@gmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 10.03.07 - klo:10:59 »

Minulla on Motonetista ostettu pieni teleskooppinostokoukku. Oranssi vyökotelo ja kumipinnoitettu kahva. Lisäksi, mikä tärkeintä: toisessa päässä pullonavaaja ja koukkupää vaihdettavissa mukana tulevaan makkarangrillauspäähän, jos meinaa munat mennä pataan. Iskee silmää

Hintaa joku n. 12€.
tallennettu
Pleomax
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #2 : 10.03.07 - klo:16:40 »

Kyllähän sen on hyvä olla olemassa. Ite tosin kuljetan nostokoukkua mukana vain kun oon kirrepilkillä
tallennettu
masa
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #3 : 10.03.07 - klo:16:50 »

Mulla on semmonen teleskooppinen nostokoukku joka laitetaan kuin kuulakärki kynä johonkin.
tallennettu

elämän a ja o välissä äl ja koo
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info