Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
19.07.08 - klo:20:41

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Välineet
| |-+  Tarvikkeet
| | |-+  Painot
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Painot  (Luettu 174 kertaa)
Southpaw
Jäsen
*

Jussi_a@luukku.com
Profiili Sähköposti
« : 20.03.08 - klo:16:20 »

Mistä saisi tilattua paljon painoja pohjaonkeen ja halvalla. Vähintään painoa 10-15g.
Useimmissa verkkokaupoissa ovat olleet kovin kalliita. Tällä hetkellä käytän vanhan heittoverkon alapaulan painoja, ne ovat juuri sopivan kokoisia.
Mutta nekin loppuvat aikanaan ja uusia tarvitsisin.

Ja laittakaan vaan muutakin keskustelua tänne painoista. Vielä kun ei muuta aihetta täällä painoista ole. Hymyilee

Ja jos teillä on jotain hyviä ehdotuksia siitä mistä saisi painojen ''korvikkeita'' käyttöön. Hyvä esimerkki tästä on isohkot mutterit, joita aika monen kalastaja olen nähnyt käyttävän. Ja itsekin olen kokeillut.

Koho-onginnassa käteviä painoja saa niistä haulirasioista ja niiden painot saa monasti kiinnitettyä siimään kätevästi puristamalla avonaisen haulin kiinni.

Entä miten se asia on kun lyijyhauleja ei enään haulikoissakaan saa käyttää niin ovatko lyijystä valmistetut onkipainot myös luonnolle ja eläimille haitallisia?
tallennettu

~Hän putoaa kuin eno veneestä~
mauska
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #1 : 20.03.08 - klo:18:26 »

itse olen tilannut painoja tuolta http://www.healfishing.com/kauppa/products.php?g1=ab20f6&g2=970b56&g3=6683d1 tulee muutakin tavaraa samalla tilattua Näyttää kieltä
tallennettu

"Jos siitä vähän tippuu niin ei se paljoo vuoda"
Southpaw
Jäsen
*

Jussi_a@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 20.03.08 - klo:19:58 »

Katos siellä oli ihan hyvän näköinen valikoima painoja. 20kpl 20g heittopainoja maksaa 7.6€ ei ollenkaan huono  Näyttää kieltä

Olenkin tuolta Varkauden erä ja kalastus liikkeestä uistimia joskus ostanutkin.

Kiitos linkistä.
tallennettu

~Hän putoaa kuin eno veneestä~
Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*

6.84kg

Profiili
« Vastaus #3 : 20.03.08 - klo:20:48 »

Itse en tilaa netistä ongintatarvikkeita vaan ostan yleensä motonetistä. Painoja saa monenlaisia kymmenestä kuuteenkymmeneen grammaan ja edullisesti.
tallennettu

kuhankeittäjä92
Jäsen
*

Elämäni ensimmäinen kuha 11-vuotiaana. :D

juza.1@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 20.03.08 - klo:21:39 »

Itse en tilaa netistä ongintatarvikkeita vaan ostan yleensä motonetistä. Painoja saa monenlaisia kymmenestä kuuteenkymmeneen grammaan ja edullisesti.

Juu sama täällä! Erittäin käyttö kelpoisia, vaikkakin ovatkin halpoja.
tallennettu

Kalastus ennen kaikkea! Iskee silmää
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info