Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
19.07.08 - klo:20:52

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Välineet
| |-+  Tarvikkeet
| | |-+  Pilkkireppu vai pönttö?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] 2 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pilkkireppu vai pönttö?  (Luettu 897 kertaa)
Tonnikala85
Hallitseva Punaniska
Ylläpitäjä
Jäsen
*

tonnikal@mbnet.fi
Profiili Sähköposti
« : 10.02.07 - klo:00:45 »

Iteltä löytyy molemmat, mutta kyllä tuo reppu on mielestäni käytännöllisempi.
Mahtuu paljon enemmän tavaraa ja helpompi kuljettaa...
tallennettu

The JuQ
Jäsen
*

jakkara

kalastajajuQ@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 10.02.07 - klo:07:48 »

Pilkki reppu ja samat syyt kuin tonnikalalla85. Pönttö olisi hankala kuskata paikasta toiseen...
tallennettu

Vihaan lunta jäällä.
Allu-Santeri
Jäsen
*

aleksander_miikka_elias@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 10.02.07 - klo:10:24 »

Molempia. Pilkkireppuun mahtuu enemmän tavaraa, mutta itelläni pilkit on aika usein kankaassa kiinni ja sen takia on pilkkipönttö johon menee vavat ja sohjokauha. Ja tietysti kun kalaa alkaa tulemaan, niin pussi sisälle ja kalat pönttöön.
tallennettu
Jeh
Ylläpitäjä
Jäsen
*

Not for sale!

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 10.02.07 - klo:11:17 »

Reppua tulee kuljeteltua selässä... mahtuu tavarat, ja useimmiten kalatkin. Ei mitään ihmeempiä sotkuja ole koskaan tullut.
Pari TervaSporttia ja yksi Väre-reppu tullut loppuun kulutettua ja nyt taas TervaSportti menossa. Seuraava jälleen mallia Väre, ellei joudu taas pikaostoksille. Mulla nuo kuluu siksi kun on usein kesälläkin reppujakkarana mukana koskilla käydessä.

Jos tarttee enempi tavaraa raahata matkassa niin sit on pulkka hinattavana perässä, siihen mahtuu kaira ja täkyonget ja isommat hauetkin...
tallennettu
fuck
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 10.02.07 - klo:11:38 »

Pilkkirepun päällä välillä aina istuen pilkin. Pilkkireput, kaira ja kaikki välineet kuljetan isolla ahkiolla joka on AINA mukanani. Usein on myös pallogrillikin mukana.
Keskellä kuhalahtea revin kuhaa ylös ja makkarat paistuu vieressä, hyvä myös lämmitellä välillä siinä jos tarve vaatii, ja miksei myös voisi tuoretta kalaakin siinä grillata jos jollain mieli tekee. Hymyilee leveästi

Eli ahkio on mulle  se avainsana. Kavereittenkin tavarat kulkee siinä ja painolasti tulee turvallisesti ja kevyesti 5m takanani.
tallennettu
haukka-1
Jäsen
*

aikamoinen jöötti

Profiili
« Vastaus #5 : 10.02.07 - klo:12:54 »

Pilkkireppua tulee käytettyä. Tuo juttu että reppuun mahtuu enemän voi pitää paikkaansa jos kuljettaa mukanaan kaikenlaista tavaraa (eväitä, kameraa jne.), mutta kyllä jos tarvitsee paljon tilaa kaloille (kilpailuissa pää asiassa) niin silloin iso pilkkipönttö olisi oivallinen valinta. Enkä tarkoita nyt tällä isolla pilkkipöntöllä mitään Masterin pilkkipönttöä.
« Viimeksi muokattu: 10.02.07 - klo:12:56 kirjoittanut haukka-1 » tallennettu
Jeh
Ylläpitäjä
Jäsen
*

Not for sale!

Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 10.02.07 - klo:15:37 »

Pilkkirepun päällä välillä aina istuen pilkin. Pilkkireput, kaira ja kaikki välineet kuljetan isolla ahkiolla joka on AINA mukanani. Usein on myös pallogrillikin mukana.
Keskellä kuhalahtea revin kuhaa ylös ja makkarat paistuu vieressä, hyvä myös lämmitellä välillä siinä jos tarve vaatii, ja miksei myös voisi tuoretta kalaakin siinä grillata jos jollain mieli tekee. Hymyilee leveästi

Eli ahkio on mulle  se avainsana. Kavereittenkin tavarat kulkee siinä ja painolasti tulee turvallisesti ja kevyesti 5m takanani.

Millainen ahkio sinulla temesi on? Itse olen ajatellut itse ohuesta vanerista tehdä kuiduttamalla jonkinlaisen, kunhan milloin aikaa ja inspiraatiota riittää.
tallennettu
SUURkalastaja jyväskylät
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #7 : 10.02.07 - klo:19:22 »

Pilkkireppua! Paljon enemmän tavaraa mahtuu ja parempi istua.
tallennettu

Herra anna minulle kerrankin sellainen kala, ettei minun aina tarvitsisi valehdella
fuck
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #8 : 13.02.07 - klo:18:19 »

Ostin joskus kauan sitten sen, maksoi 450mk. Mä voin joku päivä ku kerkiin ni mennä katsomaan onko siinä jotain tekstiä kyljessä.
Joo, ohuesta vanerista tosiaan helppo tehdä sapluuna ja sitte lasikuitua päälle. Vetää kunnon 2-komponenttimaalit vaan päälle, niin saa liukua ikuisesti ja liukkaasti.
tallennettu
esal
Jäsen
*

Muumipappa ei ole amatååri!

Profiili
« Vastaus #9 : 13.02.07 - klo:20:42 »

Pilkkireppu ehdottomasti.
- Reppuun mahtuu paljon enemmän tavaraa, kuin pilkkipönttöön.
- Pilkkipönttö on ainakin minusta hutera.

Ja pilkkipöntön pohjaan jäätyy helpommin jääkokkareita.
tallennettu

Arvon foorumilaiset, ottakaa haaste vastaan ja tehdään tästä foorumista aktiivisin ja asiantuntevin ongintaan ja pilkintään keskittynyt keskustelufoorumi. Tavoitteeseen jokainen voi osallistua itse. Kirjoitetaan usein, hyvällä äidinkielellä ja jätetään turhat viestit kokonaan pois.
kireitä siimoja
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #10 : 06.03.07 - klo:19:45 »

Pilkkirepussa on tavaroitani kanniskellut ja repun päällä istusken. Joskus otan ahkion mukaan ja nyt taidan ottaa pienen grillinkin.

Kiitos vaan temesille hyvästä ideasta. 

Ja onhan se myös totta, että painolasti tulee takana turvallisen matkan päässä. Jos vaikka tulisi oikein kalaa kunnolla. Virnistää
tallennettu
Pleomax
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #11 : 08.03.07 - klo:17:07 »

Mulla on itellä toi Retki-merkkinen reppu joka vähän tavanomaista reppujakkaraa tilavampi. Sopiii siis kaiken maailman vavat ja roippeet matkaan. Tuo reppuhan muuten voitti jonkun erä-lehden testin, ja tuo reppu ei edes maksa paljoa
tallennettu
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #12 : 23.07.07 - klo:23:26 »

Molempia käytän, useammin kuitenkin pakkia. Pilkkireppua jos menen pyörällä pilkille tai sitten pilkkikisoissa, joissa on mahdollisuus 7 kg ylitykseen.
tallennettu

Jäitä odotellessa
staalon
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #13 : 19.09.07 - klo:21:45 »

Iteltä löytyy molemmat, mutta kyllä tuo reppu on mielestäni käytännöllisempi.
Mahtuu paljon enemmän tavaraa ja helpompi kuljettaa...
Mulla on Arteknon Reppari-pöntön ja repun "välimuoto". Oli kyllä pirun kallis mutta on hyväkin! Aiemmin oon kokeillut sekä reppua että pönttöä- näistä kahdesta suosin reppua tilojen ja kuljetettavuuden vuoksi. Kalastettaessa kyllä pönttö oli paempi (pilkit ei tartu ja kalat helpompi laitaa säilöön)
tallennettu

--staalon--
GUSy
Jäsen
*

lindholmrasmus@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #14 : 30.12.07 - klo:11:23 »

Itse olen hyppinyt reppujakkaroiden, pönttöjen ja ahkioiden välillä. Tällä kaudella olisi tarkoitus käyttää pönttöä jossa säilötään kalat ja vavat, sekä normaalia selkäreppua jossa pidän eväitä, kameraa ja muita tykötarpeita. Ongelmaksi on muodostunut pöntön hankita! Aikoinaan sai läheisestä prismasta jopa viittä eri pönttömallia, nyt siellä on ainoastaan yksi styroksinen malli, jota en kelpuuta. Sama homma kaikissa muissakin liikkeissä mitkä olen käynyt läpi. Kertokaapa mistä saisin ostettua kunnon pöntön pk-seudulta? 

Arkistoista löytyisi kyllä vanha pönttö mutta kansi puuttuu.. Jospa aloitttaisinkin lievän amistelun..
tallennettu
Sivuja: [1] 2 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info