Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.07.08 - klo:20:43

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Välineet
| |-+  Tarvikkeet
| | |-+  Pilkkireput
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] 2 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pilkkireput  (Luettu 882 kertaa)
esal
Jäsen
*

Muumipappa ei ole amatååri!

Profiili
« : 19.12.06 - klo:20:16 »

Minkälaisen pilkkirepun tai jakkaran omistat?
Itellä on noin vuoden vanha Abu Garcian pilkkireppu-karvapenkki malli, eli siinä on sellaisia karvoja penkissä.(Ne on mukavan lämpimät.)
Lisäksi toinen pilkkireppu hajosi 2 tuntia oston jälkeen, no ei kyllä maksanutkaan kuin 5 euroa..
Sitten on vielä sellanen peltipäntto, jonne saa aukosta sisälle vaikka pilkkivehkeet ja kalapussin.
tallennettu

Arvon foorumilaiset, ottakaa haaste vastaan ja tehdään tästä foorumista aktiivisin ja asiantuntevin ongintaan ja pilkintään keskittynyt keskustelufoorumi. Tavoitteeseen jokainen voi osallistua itse. Kirjoitetaan usein, hyvällä äidinkielellä ja jätetään turhat viestit kokonaan pois.
The JuQ
Jäsen
*

jakkara

kalastajajuQ@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 19.12.06 - klo:21:15 »

Minulla on iso abun pilkkireppu. Siinä ei ole karvoja penkissä. Sen takia on nin kylmä. Sinne mahtuu kaikki vaihtovaatteet ja pilkit. Siinä on myös merkki lippu moottorikelkkailioille, ettei aja päälle. Kuvaa tulee joskus..
tallennettu

Vihaan lunta jäällä.
psychocowboy
Yleisvalvoja
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #2 : 20.12.06 - klo:14:51 »

Itse käytän Haltin Jahtimestaria. Paljon taskuja ja kangaslenkkejä,  johon kiinnittää kaikki tarpeellinen. Itseäni monissa reissa häiritsee sen "äänekkyys" eli kahisee kullkiessa pakkasella. Tuo ei tee sitä. Oma perversioni.
tallennettu

Jussi07
Jäsen
*

Viime vuoden pannukarkeat

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 01.01.07 - klo:03:08 »

Retki Finland, erälehden testivoittaja.

+ Erittäin halpa (20-30e)
+ tukeva istua
+ paljon taskuja ja suuri etutasku
+ käteva paikka termospullolle.
+ hyvä rintaremmi, kevyt kantaa tavaraa

- välillä painaa rintaa
- ei mitään tosi pientä taskua toukille, tympeä jos purkki aukeaa repussa.
tallennettu

freakloader
Jäsen
*

freakloader@gmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 01.01.07 - klo:04:04 »

Samanlainen täällä ja tyytyväinen olen. Selvästi parempi kuin vielä halvemmat reput, muttei juuri häviä huomattavasti kalliimmille.
tallennettu
jonski88
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #5 : 03.01.07 - klo:10:29 »

Väre- reppua olen nyt kantanut pilkillä sellaset 4-5 talvea. Sivutaskut tilavat, hyvin sopii 8 vapaa joita kuljetan mukana. Taskut ovat sen verran leveät, että haarukkavavatkin mahtuvat sinne. Kilpapilkkijänä käytänkin pääasiassa haarukkavapoja. Syvä etutasku, jossa olen pitänyt sohjokauhaa,puukkoa ja pilkkikukkaroa.
Ja itse repun sisätila on aika iso. Repun mukana tulee vesitiivis ja kestävä kangaspussi, johon kalat voidaan laittaa. Pussi kiinnitetään repun sisäosassa olevalla tarrakiinnityksellä. Siihen mahtuu n. 15kg kalaa.
Laadukkaan repun hinta on n. 90-100€
tallennettu
Siikapossu
Jäsen
*

Olavi Virta, legenda jo eläessään.

Profiili
« Vastaus #6 : 03.01.07 - klo:11:24 »

Samanlainen täällä ja tyytyväinen olen. Selvästi parempi kuin vielä halvemmat reput, muttei juuri häviä huomattavasti kalliimmille.

Mullakin on se. Kivasti taskuja ja tilaa.
tallennettu

"Lapinmies tekee pienen tulen ja istuu lähellä, Etelän mies tekee suuren tulen ja istuu kaukana."
kirppu
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #7 : 03.01.07 - klo:16:52 »

Minulla on kans retki finland. Muuten on pelannut hyvin mutta muoviset soljet on menneet heti rikki.
tallennettu

-Ahven on paras kala-
The JuQ
Jäsen
*

jakkara

kalastajajuQ@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #8 : 03.01.07 - klo:17:34 »

Minullakin on nykyään sama reppu. siinä on taskuja mukavasti.
tallennettu

Vihaan lunta jäällä.
mava
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #9 : 05.01.07 - klo:11:49 »

Retki Finland Pro löytyy ja vaikuttaa hyvältä ja tilavalta repulta.
Testaamaan ei vielä ole päässyt, koska äskettäin vasta ostin.
tallennettu
masa
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #10 : 12.01.07 - klo:20:08 »

On Dam pilkki reppu ja erakko pilkkireppu. Suosin enemmän erakko pilkki reppua. Iskee silmää
tallennettu

elämän a ja o välissä äl ja koo
Pleomax
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #11 : 10.03.07 - klo:16:42 »

Mulla on Retki-merkkinen reppu. Se on tilava ja tukeva istua
tallennettu
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #12 : 23.07.07 - klo:23:24 »

Täällä on juttua minun pilkkirepustani
http://www.kalassa.net/keskustelut/index.php?topic=615.msg147371#new

Hupipilkillä tosin käytän lähinnä pakkia, se on niin paljon mukavampi. Omatekemä sekin, vavoille on tilat pakin sisätilassa, johon mahtuu max. 8 kehimisvapaa. Kalaa pakkiin mahtuu noin 7 kiloa ja se useimmissa pilkkikisoissa on riittänyt. Eli käytän pilkkireppua vain niissä kisoissa, joissa on vaarana mennä tuo 7 kg rikki.
tallennettu

Jäitä odotellessa
osmanhauki
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #13 : 09.11.07 - klo:16:13 »

Adu Garcian aika vanhan pilkki repun, jossa on karvoja penkissä. Attelin varmaan talvella sitten ostaa pilkki (pöntön).
tallennettu
freakloader
Jäsen
*

freakloader@gmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #14 : 09.11.07 - klo:17:00 »

Minulla on kans retki finland. Muuten on pelannut hyvin mutta muoviset soljet on menneet heti rikki.

Minä olen törmännyt ihan samaan ongelmaan, melko huono piirre... Itselläni lähti esimerkiksi olkain irti toisesta päästä.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info