esal
Jäsen

Muumipappa ei ole amatååri!
Profiili
|
 |
« : 19.12.06 - klo:20:16 » |
|
Minkälaisen pilkkirepun tai jakkaran omistat? Itellä on noin vuoden vanha Abu Garcian pilkkireppu-karvapenkki malli, eli siinä on sellaisia karvoja penkissä.(Ne on mukavan lämpimät.) Lisäksi toinen pilkkireppu hajosi 2 tuntia oston jälkeen, no ei kyllä maksanutkaan kuin 5 euroa.. Sitten on vielä sellanen peltipäntto, jonne saa aukosta sisälle vaikka pilkkivehkeet ja kalapussin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Arvon foorumilaiset, ottakaa haaste vastaan ja tehdään tästä foorumista aktiivisin ja asiantuntevin ongintaan ja pilkintään keskittynyt keskustelufoorumi. Tavoitteeseen jokainen voi osallistua itse. Kirjoitetaan usein, hyvällä äidinkielellä ja jätetään turhat viestit kokonaan pois.
|
|
|
The JuQ
Jäsen

jakkara
Profiili
Sähköposti
|
 |
« Vastaus #1 : 19.12.06 - klo:21:15 » |
|
Minulla on iso abun pilkkireppu. Siinä ei ole karvoja penkissä. Sen takia on nin kylmä. Sinne mahtuu kaikki vaihtovaatteet ja pilkit. Siinä on myös merkki lippu moottorikelkkailioille, ettei aja päälle. Kuvaa tulee joskus..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vihaan lunta jäällä.
|
|
|
psychocowboy
Yleisvalvoja
Jäsen

Profiili
|
 |
« Vastaus #2 : 20.12.06 - klo:14:51 » |
|
Itse käytän Haltin Jahtimestaria. Paljon taskuja ja kangaslenkkejä, johon kiinnittää kaikki tarpeellinen. Itseäni monissa reissa häiritsee sen "äänekkyys" eli kahisee kullkiessa pakkasella. Tuo ei tee sitä. Oma perversioni.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jussi07
Jäsen

Viime vuoden pannukarkeat
Profiili
Sähköposti
|
 |
« Vastaus #3 : 01.01.07 - klo:03:08 » |
|
Retki Finland, erälehden testivoittaja.
+ Erittäin halpa (20-30e) + tukeva istua + paljon taskuja ja suuri etutasku + käteva paikka termospullolle. + hyvä rintaremmi, kevyt kantaa tavaraa
- välillä painaa rintaa - ei mitään tosi pientä taskua toukille, tympeä jos purkki aukeaa repussa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
freakloader
Jäsen

Profiili
Sähköposti
|
 |
« Vastaus #4 : 01.01.07 - klo:04:04 » |
|
Samanlainen täällä ja tyytyväinen olen. Selvästi parempi kuin vielä halvemmat reput, muttei juuri häviä huomattavasti kalliimmille.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jonski88
Jäsen

Profiili
Sähköposti
|
 |
« Vastaus #5 : 03.01.07 - klo:10:29 » |
|
Väre- reppua olen nyt kantanut pilkillä sellaset 4-5 talvea. Sivutaskut tilavat, hyvin sopii 8 vapaa joita kuljetan mukana. Taskut ovat sen verran leveät, että haarukkavavatkin mahtuvat sinne. Kilpapilkkijänä käytänkin pääasiassa haarukkavapoja. Syvä etutasku, jossa olen pitänyt sohjokauhaa,puukkoa ja pilkkikukkaroa. Ja itse repun sisätila on aika iso. Repun mukana tulee vesitiivis ja kestävä kangaspussi, johon kalat voidaan laittaa. Pussi kiinnitetään repun sisäosassa olevalla tarrakiinnityksellä. Siihen mahtuu n. 15kg kalaa. Laadukkaan repun hinta on n. 90-100€
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Siikapossu
Jäsen

Olavi Virta, legenda jo eläessään.
Profiili
|
 |
« Vastaus #6 : 03.01.07 - klo:11:24 » |
|
Samanlainen täällä ja tyytyväinen olen. Selvästi parempi kuin vielä halvemmat reput, muttei juuri häviä huomattavasti kalliimmille. Mullakin on se. Kivasti taskuja ja tilaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Lapinmies tekee pienen tulen ja istuu lähellä, Etelän mies tekee suuren tulen ja istuu kaukana."
|
|
|
kirppu
Jäsen

Profiili
Sähköposti
|
 |
« Vastaus #7 : 03.01.07 - klo:16:52 » |
|
Minulla on kans retki finland. Muuten on pelannut hyvin mutta muoviset soljet on menneet heti rikki.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
-Ahven on paras kala-
|
|
|
The JuQ
Jäsen

jakkara
Profiili
Sähköposti
|
 |
« Vastaus #8 : 03.01.07 - klo:17:34 » |
|
Minullakin on nykyään sama reppu. siinä on taskuja mukavasti.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vihaan lunta jäällä.
|
|
|
mava
Jäsen

Profiili
Sähköposti
|
 |
« Vastaus #9 : 05.01.07 - klo:11:49 » |
|
Retki Finland Pro löytyy ja vaikuttaa hyvältä ja tilavalta repulta. Testaamaan ei vielä ole päässyt, koska äskettäin vasta ostin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
masa
Jäsen

Profiili
|
 |
« Vastaus #10 : 12.01.07 - klo:20:08 » |
|
On Dam pilkki reppu ja erakko pilkkireppu. Suosin enemmän erakko pilkki reppua. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
elämän a ja o välissä äl ja koo
|
|
|
Pleomax
Jäsen

Profiili
|
 |
« Vastaus #11 : 10.03.07 - klo:16:42 » |
|
Mulla on Retki-merkkinen reppu. Se on tilava ja tukeva istua
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Himopilkkijä89
Jäsen

Profiili
Sähköposti
|
 |
« Vastaus #12 : 23.07.07 - klo:23:24 » |
|
Täällä on juttua minun pilkkirepustani http://www.kalassa.net/keskustelut/index.php?topic=615.msg147371#newHupipilkillä tosin käytän lähinnä pakkia, se on niin paljon mukavampi. Omatekemä sekin, vavoille on tilat pakin sisätilassa, johon mahtuu max. 8 kehimisvapaa. Kalaa pakkiin mahtuu noin 7 kiloa ja se useimmissa pilkkikisoissa on riittänyt. Eli käytän pilkkireppua vain niissä kisoissa, joissa on vaarana mennä tuo 7 kg rikki.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jäitä odotellessa
|
|
|
osmanhauki
Jäsen

Profiili
Sähköposti
|
 |
« Vastaus #13 : 09.11.07 - klo:16:13 » |
|
Adu Garcian aika vanhan pilkki repun, jossa on karvoja penkissä. Attelin varmaan talvella sitten ostaa pilkki (pöntön).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
freakloader
Jäsen

Profiili
Sähköposti
|
 |
« Vastaus #14 : 09.11.07 - klo:17:00 » |
|
Minulla on kans retki finland. Muuten on pelannut hyvin mutta muoviset soljet on menneet heti rikki.
Minä olen törmännyt ihan samaan ongelmaan, melko huono piirre... Itselläni lähti esimerkiksi olkain irti toisesta päästä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|