Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
17.05.08 - klo:13:48

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Välineet
| |-+  Tarvikkeet
| | |-+  Pilkkireput
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pilkkireput  (Luettu 688 kertaa)
NikoK.
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #15 : 09.11.07 - klo:21:18 »

Väre- reppua olen nyt kantanut pilkillä sellaset 4-5 talvea. Sivutaskut tilavat, hyvin sopii 8 vapaa joita kuljetan mukana. Taskut ovat sen verran leveät, että haarukkavavatkin mahtuvat sinne. Kilpapilkkijänä käytänkin pääasiassa haarukkavapoja. Syvä etutasku, jossa olen pitänyt sohjokauhaa,puukkoa ja pilkkikukkaroa.
Ja itse repun sisätila on aika iso. Repun mukana tulee vesitiivis ja kestävä kangaspussi, johon kalat voidaan laittaa. Pussi kiinnitetään repun sisäosassa olevalla tarrakiinnityksellä. Siihen mahtuu n. 15kg kalaa.
Laadukkaan repun hinta on n. 90-100€

Mulla kanssa väre, tosin vasta toista kautta. Olen ollut kyllä todella tyytyväinen reppuun, itsekkkin käytän haarukka vapoja oikeastaan pelkästään ja kilpailen.
Taisin maksaa repusta 95 euroa jos en väärin muista.
tallennettu
Jigmister
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #16 : 25.12.07 - klo:16:20 »

Minulla on Abu Carcian pilkkireppu, ei ole ollut vielä kertaakaan jäillä, siis uusi. Ei kyllä muutenkaan ole päässyt pilkille, koska jäät edelleen Pohjanmaalla heikot. Nolostunut

-Jigmister
tallennettu

- Olin kalas!
- Mitä sait?
- Kirren.
- Mistä?
- Kaupasta!
Haugi_94
Jäsen
*

m_p_94@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #17 : 26.12.07 - klo:17:54 »

Itselläni on semmoinen vanha halppis reppu... Meni muuten rikki kun olin viimeksi pilkillä. Hyvin se kesti 5 vuotta.
tallennettu
SUURkalastaja jyväskylät
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #18 : 26.12.07 - klo:19:08 »

Abu Garcian ruskee-vihree reppu karvapäällysteellä Hymyilee
tallennettu

Herra anna minulle kerrankin sellainen kala, ettei minun aina tarvitsisi valehdella
jakezu
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #19 : 29.12.07 - klo:20:47 »

mulla on RETKI FINLAND reppu ja se on kyllä paras!
tallennettu
Allu-Santeri
Jäsen
*

aleksander_miikka_elias@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #20 : 29.12.07 - klo:20:49 »

Joskus sain jonkun halpis repun joka vetää nykyään viimesiään... Saumat ratkeilee ym. kivaa.
No tiedä mihen käytän firelineni kun ei kalastukseen uskalla käyttää. Epäilen mahtaako kestää tossakaan käytössä...  Epävarma
tallennettu
Jaslyh
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #21 : 22.01.08 - klo:22:10 »

Retki finland pro, muokattu tarpeisiin sopivaksi. Ylimääreiset narut ja remmit kunnolla lii tai kokonaan pois, niitä kun on tässä jakkarassa melko runsaasti ja kastuessaan tuppasivat kastelemaan muut vaatteet.

Mahtuu vavat(pienissä pusseissa), pilkkikukkarot(sivutaskuihin) ja ja muut tykötarpeet. Iso tila termokselle ja juomapulloille, sopii myös eväsleivät todella hyvin.

Sitte isoon takimmaiseen taskuun oon modaillu sellaisen luukullisen roskapöntön Virnistää !! Pikkasen pienennetty, luukku kii tarranauhoilla ja luukkuun kuminauhat niin että sulkeutuu itestään. Ei muuta ku pussi pönttöön ja kalalle. Menee kalat sutjakasti luukusta suoraan pussiin, ei sada lumikaan sisään jne jne..hehheh..
« Viimeksi muokattu: 22.01.08 - klo:22:15 kirjoittanut Jaslyh » tallennettu
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info