Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
30.08.08 - klo:17:09

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Välineet
| |-+  Tarvikkeet
| | |-+  Pilkkirukkaset
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pilkkirukkaset  (Luettu 406 kertaa)
esal
Jäsen
*

Profiili
« : 20.12.06 - klo:12:43 »

Millaiset pilkkirukkaset olisivat hyvät? Ja vieläpä kohtuhintaisetkin.
Ei ole itellä mitään tietoa niistä ja pitäisi hankkia keväälle, kun käsiä kylmää entisillä hanskoilla Iskee silmää
tallennettu
esal
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #1 : 23.12.06 - klo:21:20 »

Motonetissä näytti olevan Abu Garcian pilkkihanskoja, kuten myös City-Marketissakin.
Suuria hintaeroja ei niissä näyttänyt olevan 1 euron heitti enintään.
Täytyy harkita eri vaihtoehtoja ja ostaa vielä tänä vuonna. Laittelen vaikka sitten kuvaa.
tallennettu
HeQ
Jäsen
*

Ptkukelkalla pääsee!

nokkaposti@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #2 : 27.12.06 - klo:00:01 »

Jos tarkoitat niitä hanskoja mitkä JuQ:llakin on, niin eivä ole kovin lämpimät. Suosittelen pilkille sen sijaan kunnon nahkarukkasia tai jotain "karvarukkasia", ei mitään villalapasia. Villalapasia sa olla useampi päällekkäin että on lämmin.
tallennettu

Niimpä...
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 27.12.06 - klo:01:04 »

Jos tarkoitat niitä hanskoja mitkä JuQ:llakin on, niin eivä ole kovin lämpimät. Suosittelen pilkille sen sijaan kunnon nahkarukkasia tai jotain "karvarukkasia", ei mitään villalapasia. Villalapasia sa olla useampi päällekkäin että on lämmin.
Mulla on myös sellaiset Abut. (mikäli nyt oikein ymmärsin mistä hanskasta on kyse). Noissa karvarukkasissa on se huono puoli että jos koukku osuu hanskaan niin hanska voi mennä pilalle kun alkaan repiä sitä koukkua pois. Toinen huono puoli on se, että kastuessaan ei lämmitä juuri ollenkaan. Abut taas lämmittävät märkänäkin eikä koukkua ainakaan kovin pahasti pysty ko. hanskaan tartuttamaan. Kuivana tosin karvarukkanen lämmittää enemmän.

Minä käytän niitä molempia hanskoja. Mulla on aina pilkillä 4-5 paria hanskoja mukana. Kun ensimmäinen pari kastuu niin otan seuraavan tilalle ja taas tarkenee. Iskee silmää
tallennettu

Jäitä odotellessa
esal
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #4 : 27.12.06 - klo:09:29 »

En ole tarkoittamassa mitään sellaisia hansokoja, jotka the juQ:lla on.
Nyt olen päättänyt, että ostan Abu Karsian pilkkihanskat. Eivät ole villaiset, juuri siitä syystä, että koukut ainakin edellisiin lapasiin tarttunut liian usein kiinni.
tallennettu
masa
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #5 : 12.01.07 - klo:20:10 »

Mulla on kahdetkin. Toiset on todella lämpimät ja hyvät ja toiset tuli kun ostettiin raketteja niin kaupantekiäisinä.
tallennettu

elämän a ja o välissä äl ja koo
jonski88
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 12.01.07 - klo:20:21 »

Itsellä on vapakädessä kahdet sormikkaat, ja toisessa kädessä kumihanska jonka alla ohut käsine.. Kumihanskasta olen leikannut peukalon, etusormen ja keskisormen pois. Kun tulee paljon kalaa, niin ei kädet kastu, kumihanska pitää kaikki vedet hanskan ulkopuolella.. Iskee silmää
tallennettu
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #7 : 15.01.07 - klo:18:15 »

Onko kukaan käyttänyt neopreenihanskoja? Sellaisia näin kaupassa...
tallennettu

Jäitä odotellessa
esal
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #8 : 15.01.07 - klo:20:40 »

Neopreeni?? Mikä se sellainen on?
tallennettu
Jussi07
Jäsen
*

Viime vuoden pannukarkeat

Profiili Sähköposti
« Vastaus #9 : 20.01.07 - klo:13:48 »

Neopreeni?? Mikä se sellainen on?
Se on sellaista hyvin lämmintä, pehmeää ja vettä pitävää kangasta.
tallennettu

psychocowboy
Yleisvalvoja
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #10 : 20.01.07 - klo:13:56 »

Kaikkein halvimpia ei kannata sitten ostaa. Ne repeilee saumauksista tai heti sen vierestä. Ostaa kerralla kunnolliset moninkertaisilla tikkauksilla niin kestää pitkään. Itse ostin muinoin moiset, jotka oli tarkoitettu moottorikelkkailuun. Hyvin toimivat kunnes katosivat mystisesti oman unohduksen takia.
tallennettu

Toge
Jäsen
*

toge_382@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #11 : 22.01.07 - klo:11:29 »

Mun tarvis varmaan kans ostaa oikeen kunnon hanskat itelleni kun aina sormet palelee ja kun polttelee tuota tupakkia vielä niin verenkierto heikkenee ja palelee entistä enemmän vaan.. onko nuo Abu carciat nyt sitten niin hyvät että kannattaa ostaa ja minkä hintaisia ne suunnilleen ovat?
tallennettu
The JuQ
Jäsen
*

jakkara

kalastajajuQ@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #12 : 03.02.07 - klo:21:54 »

Minulla on liian isot rukkaset, koska ne saa pienellä keden liikkeellä pois.
Viime pilkki reissulla käytän 1 neljäs osaa rukkasia käsissä Hymyilee  Ei niitä kylmä, eikä edes tunto lähteny!
tallennettu

Vihaan lunta jäällä.
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #13 : 24.07.07 - klo:00:04 »

Monet neopreenihanskat sun muut repeää sen takia, kun niillä kairaa pakkasella. Siksi kannattaa teipata kairasta kädensijat.

Mulla on nykyään käytössä hanskat, joiden alaosa on neopreenia ja yläosa sellaista kangasta, tosi tyytyväinen olen ollut. Niissä on juuri sellaiset moninkertaiset tikkaukset. Ei ne silti varmaan talvea tai kahta kauempaa enää kestä.
tallennettu

Jäitä odotellessa
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info