Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
05.07.08 - klo:06:21

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Välineet
| |-+  Tarvikkeet
| | |-+  Pilkkisaappaat
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pilkkisaappaat  (Luettu 707 kertaa)
Tonnikala85
Hallitseva Punaniska
Ylläpitäjä
Jäsen
*

tonnikal@mbnet.fi
Profiili Sähköposti
« : 11.11.07 - klo:20:22 »

Lueskelin tuossa erä lehteä ja silmiin osui että GoodYear tekee myös pilkkisaappaita nykyään Järkyttynyt

GoodYear Nordkap tuolta löytyy tarkempaakin tietoa saappaista.

Itellä käytössa kylmällä ilmalla Jalaksen vuorilliset pitkävartiset nahkaiset työkengät. Tälläiset mutta vanhempaa mallia.
Erittäin lämpöiset ja kestää vettä myös tuon noin 5cm jäällä. Keväällä sitten normi kumpparit jalkaa kun vesi nousee jäälle.

Oletko todennut jotkut tietyt kengät aivan ylivoimaisiksi muihin verrattuna, tai jotkut taas täydeksi sudeksi? Vapaasti keskustelua pilkkikengistä tänne Iskee silmää
« Viimeksi muokattu: 11.11.07 - klo:20:25 kirjoittanut Tonnikala85 » tallennettu

Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 11.11.07 - klo:21:26 »

Power Bootsit on ollu käytössä vissiin 5 vuotta.

Muutaman kerran on jalat palellu, mutta vaan silloin kun olen ensin juossut/kävellyt jalkani hikeen.

Käsittääkseni yli puolet kilpapilkkijöistä käyttää Powereita.

Powerit on hankala kuivattaa, mutta itselläni ne aina ovat kuivat olleet seuraavana päivänä oltuaan yön kattilahuoneessa kattilan päällä.
Saappaan pinta menee melko helposti rikki, minkä jälkeen se ei enää 100% vedenpitävä ole. Vanhoissa Powerissani on pieni reikä kun kerran vahingossa saapas osui kairanterään.
« Viimeksi muokattu: 11.11.07 - klo:23:31 kirjoittanut Himopilkkijä89 » tallennettu

Jäitä odotellessa
Tonnikala85
Hallitseva Punaniska
Ylläpitäjä
Jäsen
*

tonnikal@mbnet.fi
Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 11.11.07 - klo:21:32 »

Käsittääkseni yli puolet kilpapilkkijöistä käyttää Powereita.
Eli tälläisiä?
http://rialinna.entecore.fi/index.jsp?pid=77&productid=14 tuola tarkempia tietoja
« Viimeksi muokattu: 11.11.07 - klo:21:34 kirjoittanut Tonnikala85 » tallennettu

Allu-Santeri
Jäsen
*

aleksander_miikka_elias@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 11.11.07 - klo:21:39 »

Kamikin pilkkisaappaat omistan ja en voi muuta kuin suositella. Kerran on jalat palellut ja sekin kun pakkasta oli jo yli -31, ja omien kenkien pakkasen sieto kyky on -30. Samasta saappaasta saa myoskin -50 asteen pakkasia kestävät saappaat. Hinta ehkä joillekkin hieman suolainen 55e. Myöskin olen käyttänyt kyseisiä saappaita ympäri vuoden, ja hyvin on kestänyt. Ei viel reijän reikää.  Hymyilee
tallennettu
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 11.11.07 - klo:23:17 »

Juuri sellaisia. Omani on kaiketi uusinta mallia ja siinä on tuo yläosa musta, kun vanhassa on tuo harmaa. Lisäksi tämä uudemman mallinen saapas on vähän leveämmän mallinen, eli nykyinen koko 45 on selvästi suurempi kun vanhan saappaan.

Hintaa noilla on tavallisesti 70-80€, halvimmillaan olen nähnyt 50 €:lla.

http://salonurheilutarvike.fi/saappaat.htm <--- tuolla näyttäisi olevan samanlaiset Powerit kuin itse omistan.

Safari Thermo -saappaat on harkintalistalla, on ne meinaan sen verran kevyet. Yks Poweri painaa noin 800-1000g ja Safari arviolta puolet siitä tai vähemmänkin.

E: taitaa painaa 420g.
tallennettu

Jäitä odotellessa
NikoK.
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #5 : 12.11.07 - klo:18:15 »

Mulla kanssa Power Bootsit ollu käytössä jokusen vuoden ja tyytyväinen olen ollut. Ainuastaan kerran on käynyt niin ettei olisi kuivunut seuraavaksi päiväksi ja silloinkin kenkä oli käynyt vähän uimassa ja sieltä sai vielä kotonakin kaataa vettä pois. Itse olen kuivannut ne ihan uunin vieressä vain.

Reiät pitäisi saada varsin helposti korjattua pikaliimalla.

Täällä päin (e-savo) ei kisoissa juuri muita kenkiä näykkään, ehkä jotain 85% kengistä on Power Bootsia.
tallennettu
jakezu
Jäsen
*

Henkeen ja vereen pystypilkkijä! ;)

jas_ka_95@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #6 : 26.11.07 - klo:13:56 »

powerit on kyllä parhaat! mulla ne on aina jalassa kun pilkille lähden  Iskee silmää
tallennettu
Atho
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #7 : 26.11.07 - klo:16:58 »

Powerit löytyy täältäkin. Todella hyvät pilkkikengät, lämpimät ja hylkii lunta ja vettä.
tallennettu

haukka-1
Jäsen
*

aikamoinen jöötti

Profiili
« Vastaus #8 : 26.11.07 - klo:20:58 »

Mites on kestääkö Power bootsien kangas myös metsässä liikkumista, kun tuntuu että pinta kangas voi mennä rikki melko helposti risukossa?
tallennettu
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #9 : 26.11.07 - klo:21:12 »

Mites on kestääkö Power bootsien kangas myös metsässä liikkumista, kun tuntuu että pinta kangas voi mennä rikki melko helposti risukossa?
Itse olen jonkun verran metsässä niillä kävellyt, eikä ainakaan vielä ole rikki siitä menneet. Tokihan se varmaan rikki voi mennä jos johonkin terävään oksaan potkaisee.
tallennettu

Jäitä odotellessa
Pleomax
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #10 : 28.11.07 - klo:20:59 »

Iteltä löytyy nuo powerit ja jotkut tretornin lämpökumpparit.
tallennettu
Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*

6.84kg

Profiili
« Vastaus #11 : 29.11.07 - klo:21:39 »

Nuo powerit näyttäisivät suhteellisen mukavilta isoillekkin pakkasille.  Hymyilee
Yleensä nyt pilkillä ollut 1x tavalliset sukat ja 2x villasukat kumisaappaiden alla, kyllä niilläkin nyt jotenkin pärjännyt on.
tallennettu

'' Ei sitä pyytämättä saa.. Iskee silmää ''
jonski88
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #12 : 30.11.07 - klo:08:59 »

Itsellä kesti Power Bootsit kovassa käytössä 5 vuotta, kunnes kantapäästä halkesi ja rupesi vuotamaan. Super Epoxyllä sain vielä jonkun aikaa kestämään, mutta tällä viikolla ostin uudet powerit. On joku uusi malli, toivottavasti kestää edes yhtä pitkään kuin edelliset. Hymyilee. Hintaa oli 73€.
Kertaakaan ei ole varpaat kylmäneet noissa bootseissa, joten enpä kehdannut ostaa mitään muunmerkkistä saapasta.
tallennettu
Mac_Reilu
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #13 : 07.03.08 - klo:15:09 »

Heräteostona ku halvalla sai ostin tuommoiset  tuommoset Goodyerin Nordkap 2:set.
Saas nähdä millaiset ovat käytössä. Päällisin puolin vaikuttavat laadukkailta.
Hintaa oli 80€ mutta Prismas oli pilkkitavarat -50%.
Ja pilkkisaapas kuului pilkkitavaroihin.. (ei kyllä ollut mitään alelappuja hyllyssä Huh)
« Viimeksi muokattu: 07.03.08 - klo:17:54 kirjoittanut Mac_Reilu » tallennettu

Sopivan mittasta..
ff8728
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #14 : 13.03.08 - klo:15:12 »

Ostin pilkkireissuja varten ulkoilukaupasta (netti) nokian sellaset jotkut lämpösaappaat, minusta vaikuttavat hyviltä jalkaan, kevyet ja tukevat, kestävyyden näkee sitten aikanaan. Hikoilevat kyllä jalat, pitää kuivata saappaat tuolla saappaankuivaimella. Jotakin 39 euroa+ kulut.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info