Jokos olet ostanut, vastaan nyt kuitenkin jälkikäteen.

Powereita olen nähnyt myytävän halvimmillaan 50€:lla, yleensä kuitenkin noin 70€.
Tää uutuus tää Safari-saapas maksaa ainakin sen 70-80€, ne on vielä PALJON kevyemmät kuin Powerit. Itselläni ei ole vielä niistä kokemusta, mutta parilla tutulla on. Hyvin ovat kuulemma toimineet.
Powereita olen nyt 5 talvea käyttänyt, siis koko aktiivisen pilkintäurani ajan. Muutama reikä niihin on tullut, kun olen vahingossa kairanterää potkinut. Pikaliimalla sain kuitenkin reijät tukittua.
Monet eivät käytä Powereita sen takia, että ne on hankala kuivattaa. Itse ainakin saan ne kuivaksi laittamalla ne heti pilkinnän jälkeen lämmityskattilan päälle, aina ovat aamulla olleet kuivat.
Mulla on usein palellu varpaat Powereillakin, ei siinä silloin auta edes hyberbootsit, jos ensin juoksee jalkansa hikeen ja sitten alkaa pilkkimään. Viime talvena paleli kaikkien aikojen pahiten jalkani Powerit jalassa, eikä pakkasta ollut kuin 10 astetta. Kun lähdin kävelemään takaisin punnitukseen, vasta noin 2 km käveltyäni jalkoihin alkoi palata kunnolla lämpö ja tunto.