Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.07.08 - klo:20:47

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Välineet
| |-+  Tarvikkeet
| | |-+  Pilkkisaappaiden pakkasraja?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pilkkisaappaiden pakkasraja?  (Luettu 634 kertaa)
Pajulo
Jäsen
*

Salon Urheilukalastajat

TeemuPajulo@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« : 03.01.07 - klo:08:45 »

Milläs valmistuttajalla on lämpösaappaissaan suurin pakkasenkestävyysraja? Itse ostin joulun alla Kamikin Goliathit joissa pakkasen sietokyvyksi on
ilmoitettu -60 astetta. Näin Suomen oloissa tuo kylläkin riittää, mutta ainahan ne lämpöisemmät on mitä enemmän pakkasta hylkii  Cool

Kaikki tieto HYVISTÄ saappaista on tervetullutta!  Virnistää

HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KAIKILLE
« Viimeksi muokattu: 03.01.07 - klo:10:11 kirjoittanut Pajulo » tallennettu

Lämmin - Lämpimämpi - Kamik
jonski88
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 03.01.07 - klo:10:21 »

Itselläni on Power Boots- lämpäsaappaat. Muistaakseni pakkaskesto on -30. Kertaakaan ei ole varpaat kylmäny, tosin en ole yli 30 asteen pakkasessa paljon käyttänytkään. Mielestäni suht. edulliset ja lämpimät saappat.. Hinta halvimmillaan 60e tietämillä. Hymyilee
tallennettu
fuck
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 04.01.07 - klo:13:55 »

Olen nähnyt myynnissä -70 asteen Kamikeitakin. Mut kyllä -50 ja -60 -saappaillakin hyvin pärjää. Ja niitä huopasaappaita kannattaa aina joskus vaihtaa jos tuntuu et ei lämmitä enää.

Yx ihan hyvä juttu mitä monet käyttää, on se et ostavat suuret Nokian kumisaappaat ja sinne paksu huopasaapas sisään. Esim. kaverilla näin on.
Se on nastoittanutkin niitä saappaitaan.
tallennettu
Jussi07
Jäsen
*

Viime vuoden pannukarkeat

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 04.01.07 - klo:14:18 »

Lokakuu 2006 Metsästys ja kalastus lehdessä sanotaan näistä P.Original saappaista.

- uusi tehdas Ruotsissa
- uusi tilavampi, jalkaan sopiva lesti
- parempi laatu
- uusi suuri koko 50/51
- Kevyt ja lämmin
- notkea jopa -30`C asti
- 100% vedenpitävä

Tuo saapas on TODELLA KEVYT.
tallennettu

esal
Jäsen
*

Muumipappa ei ole amatååri!

Profiili
« Vastaus #4 : 02.02.07 - klo:21:03 »

Missä suurissa rahasummissa liikutaan, kun ajattelin ostaa pilkkisaappaat?
tallennettu

Arvon foorumilaiset, ottakaa haaste vastaan ja tehdään tästä foorumista aktiivisin ja asiantuntevin ongintaan ja pilkintään keskittynyt keskustelufoorumi. Tavoitteeseen jokainen voi osallistua itse. Kirjoitetaan usein, hyvällä äidinkielellä ja jätetään turhat viestit kokonaan pois.
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #5 : 24.07.07 - klo:00:00 »

Jokos olet ostanut, vastaan nyt kuitenkin jälkikäteen.  Pyörittää silmiään
Powereita olen nähnyt myytävän halvimmillaan 50€:lla, yleensä kuitenkin noin 70€.

Tää uutuus tää Safari-saapas maksaa ainakin sen 70-80€, ne on vielä PALJON kevyemmät kuin Powerit. Itselläni ei ole vielä niistä kokemusta, mutta parilla tutulla on. Hyvin ovat kuulemma toimineet.

Powereita olen nyt 5 talvea käyttänyt, siis koko aktiivisen pilkintäurani ajan. Muutama reikä niihin on tullut, kun olen vahingossa kairanterää potkinut. Pikaliimalla sain kuitenkin reijät tukittua.

Monet eivät käytä Powereita sen takia, että ne on hankala kuivattaa. Itse ainakin saan ne kuivaksi laittamalla ne heti pilkinnän jälkeen lämmityskattilan päälle, aina ovat aamulla olleet kuivat.

Mulla on usein palellu varpaat Powereillakin, ei siinä silloin auta edes hyberbootsit, jos ensin juoksee jalkansa hikeen ja sitten alkaa pilkkimään. Viime talvena paleli kaikkien aikojen pahiten jalkani Powerit jalassa, eikä pakkasta ollut kuin 10 astetta. Kun lähdin kävelemään takaisin punnitukseen, vasta noin 2 km käveltyäni jalkoihin alkoi palata kunnolla lämpö ja tunto.
« Viimeksi muokattu: 07.08.07 - klo:14:20 kirjoittanut Himopilkkijä89 » tallennettu

Jäitä odotellessa
Atho
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 03.08.07 - klo:16:08 »

Minulla on jotkut ruotsalaiset pilkkisaappaat millä hyvin on pärjätty ainakin 20 asteen pakkasessa. Yritän muistaa katsoa merkin... Ne on kätevät siitä että niitä ei tarvitse ollenkaan kuivattaa tai putsata lumesta koska niissä on sellainen öljytty pinta ja vaikka kävelee umpihangessa niin kun astuu sisälle saappaissa ei ole mitään eikä ne ole edes märät. Myöskään vesi ei tartu niihin. Todella hyvät, suosittelen! Ai niin ja hinta pyöri jossain 70 kympissä...
tallennettu

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info