Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.07.08 - klo:20:50

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Välineet
| |-+  Pilkit
| | |-+  Tasapainot
| | | |-+  Ässä tasapainopilkit
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] 2 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ässä tasapainopilkit  (Luettu 1311 kertaa)
Nipa
Jäsen
*

niba__92@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« : 04.02.07 - klo:20:16 »

Noniin, mitä mieltä ko. pilkistä?  Hymyilee
tallennettu

Aloittelija.
masa
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #1 : 04.02.07 - klo:20:18 »

En ole ikinä nähnyt edes ässä tasapaino pilkiä. Kun ei missään kaupassa niitä myydä. Surullinen Järkyttynyt
« Viimeksi muokattu: 04.02.07 - klo:20:24 kirjoittanut masa » tallennettu

elämän a ja o välissä äl ja koo
esal
Jäsen
*

Muumipappa ei ole amatååri!

Profiili
« Vastaus #2 : 04.02.07 - klo:20:25 »

En ole ikinä edes ässä tasapaino pilkiä. Kun ei missään kaupassa niitä myydä. Surullinen Järkyttynyt
Eikö!? Täällä päin on ainakin kalastustarvikekaupassa on niitä aina. Sano myyjälle, että hankkisivat niitä.

Ässällä olen hyvin saanut aina maaliskuussa ahventa. Pikku haukikin nappasi siihen marraskuussa.
Hyvää Ässissä on väkäsettömät koukut, saa nopeasti kalat pois koukusta ja pilkin nopeasti takaisin veteen.
« Viimeksi muokattu: 04.02.07 - klo:20:28 kirjoittanut esal » tallennettu

Arvon foorumilaiset, ottakaa haaste vastaan ja tehdään tästä foorumista aktiivisin ja asiantuntevin ongintaan ja pilkintään keskittynyt keskustelufoorumi. Tavoitteeseen jokainen voi osallistua itse. Kirjoitetaan usein, hyvällä äidinkielellä ja jätetään turhat viestit kokonaan pois.
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 04.02.07 - klo:20:28 »

Aivan ehdoton, varsinkin siihen Rautavedelle harmaaselkäinen keltamahainen. Iskee silmää
Paras tasapainoni! Virnistää
« Viimeksi muokattu: 31.01.08 - klo:00:43 kirjoittanut Himopilkkijä89 » tallennettu

Jäitä odotellessa
kalankiskoja
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 04.02.07 - klo:20:33 »

pistäkääs kuvaa kun en itse netistä löytänyt. Iskee silmää
tallennettu
esal
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #5 : 04.02.07 - klo:20:35 »

pistäkääs kuvaa kun en itse netistä löytänyt. Iskee silmää
http://www.kalassa.net/keskustelut/index.php?topic=14746.0
Tuolta löytyy ainaskin, kun selaat hieman alaspäin.
tallennettu

Arvon foorumilaiset, ottakaa haaste vastaan ja tehdään tästä foorumista aktiivisin ja asiantuntevin ongintaan ja pilkintään keskittynyt keskustelufoorumi. Tavoitteeseen jokainen voi osallistua itse. Kirjoitetaan usein, hyvällä äidinkielellä ja jätetään turhat viestit kokonaan pois.
kalankiskoja
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 04.02.07 - klo:20:48 »

Kiitos esal.Kyllähän noita täältä löytyy.Pitääpi ostaa muutama jos ovat hyviä.
tallennettu
Nipa
Jäsen
*

niba__92@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #7 : 04.02.07 - klo:21:11 »

Aivan ehdoton, varsinkin siihen Rautavedelle harmaaselkäinen keltamahainen. Iskee silmää
Paras tasapainoni! Virnistää
Tänään juuri yksi tyyppi oli pilkillä, tuli minun ja kaverini luo kun näki että pari ahventa siitä meille nousi. Sitten hän alkoi siinä pilkkimään kehimisvavalla ja otti 8 ahventa, komeita suurin osa. Hymyilee leveästi Kysyin siinä sitten että milläs noita revit, ja vastaus, Harmaa Ässä tasapaino.  Hymyilee
 Juuri Rautavedellä tämä tänään. Eli Ässän hankin.  Virnistää
tallennettu

Aloittelija.
kalankiskoja
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #8 : 04.02.07 - klo:21:16 »

minkä kokoinen ässä oli kyseessä sillä miehellä?Satuitko katsomaan?
tallennettu
Nipa
Jäsen
*

niba__92@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #9 : 04.02.07 - klo:21:31 »

minkä kokoinen ässä oli kyseessä sillä miehellä?Satuitko katsomaan?
En lähemmäksi mennyt tiirailemaan pilkin kokoa, mutta ei ollut mahakoukkua, eli ei se suurin ollut.  Hymyilee

Kannattaako jättää toukat sun muut härpäkkeet pois tuosta karvaperä Ässästä? Siis se epäkolmihaarakoukkumalli.  Hymyilee
tallennettu

Aloittelija.
allu_
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #10 : 04.02.07 - klo:22:21 »

Kannattaako tällainen nyt sitten ostaa (8e maksaa täällä), että onko tosiaan niin tehokas vrt. esim John Luck tasapainoon, jonka saa 2,5e? Ja ikinä en ole edes pilkkinyt jäältä, joten olen todella aloittelija. Kannattaisiko minun siis ostaa vai vaan pysytellä halpistasureissa ja pystyissä?
tallennettu
Allu-Santeri
Jäsen
*

aleksander_miikka_elias@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #11 : 04.02.07 - klo:22:34 »

Mitä nyt ässää on kehuttu, niin minä ainakin ostan kokeiluksi. Iskee silmää voit vaikka minulta sitä lainailla käytettäväksi jos tarviit.
tallennettu
The JuQ
Jäsen
*

jakkara

kalastajajuQ@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #12 : 05.02.07 - klo:10:10 »

On ollut hyvä vaikka jäälle en ole kaloja saanut, koska siinä lammessa oli pirun syvää!
syvässä ässällä on vaikea pilkkiä, koska kalt irtoo nosto vaiheessa.
tallennettu

Vihaan lunta jäällä.
esal
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #13 : 05.02.07 - klo:14:33 »

Kannattaako tällainen nyt sitten ostaa (8e maksaa täällä), että onko tosiaan niin tehokas vrt. esim John Luck tasapainoon, jonka saa 2,5e? Ja ikinä en ole edes pilkkinyt jäältä, joten olen todella aloittelija. Kannattaisiko minun siis ostaa vai vaan pysytellä halpistasureissa ja pystyissä?
Ennemmin ostaisin Ässän, kuin Lucky Johnin. Ja pientä tinkimistä niin saat sen halvemmalla..

Lainaus
Kannattaako jättää toukat sun muut härpäkkeet pois tuosta karvaperä Ässästä? Siis se epäkolmihaarakoukkumalli.
Kyllä ahven ainakin mulla ottaa siihen paremmin jos toukat on.
tallennettu

perza
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #14 : 07.02.07 - klo:01:38 »

Jos laittaa tasapinoon toukan niin ei se ole minusta enää tasapaino onkimista vaan syötti onkimistä eli kala ottaa silloin toukkaan eikä tasapinoon! värikoukku tasarin alla vielä menee mutta itellä ei ole niitäkään kun parissa tasurissa...
 Näyttää kieltä
tallennettu
Sivuja: [1] 2 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info