Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
19.07.08 - klo:20:51

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Välineet
| |-+  Pilkit
| | |-+  Tasapainot
| | | |-+  Ässä tasapainopilkit
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ässä tasapainopilkit  (Luettu 1307 kertaa)
The JuQ
Jäsen
*

jakkara

kalastajajuQ@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #15 : 07.02.07 - klo:11:30 »

Jos laittaa tasapinoon toukan niin ei se ole minusta enää tasapaino onkimista vaan syötti onkimistä eli kala ottaa silloin toukkaan eikä tasapinoon! värikoukku tasarin alla vielä menee mutta itellä ei ole niitäkään kun parissa tasurissa...
 Näyttää kieltä
No mie ainakin haluun saada kalaa..
tallennettu

Vihaan lunta jäällä.
kalankiskoja
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #16 : 09.02.07 - klo:21:02 »

Tänään tuli ostettua 3kpl noita.2x ykköskoon ässiä,homepää ja sinihopea ja yks ässä super luonnon papukaijjalla.Hintaa tuli vaan 20e.Alennuksessa tietenkin.Normaali hinnat ovat: normaali 6.70e kpl ja super 7.80e
tallennettu
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #17 : 14.03.07 - klo:21:48 »

Aivan ehdoton, varsinkin siihen Rautavedelle harmaaselkäinen keltamahainen. Iskee silmää
Paras tasapainoni! Virnistää
Tänään juuri yksi tyyppi oli pilkillä, tuli minun ja kaverini luo kun näki että pari ahventa siitä meille nousi. Sitten hän alkoi siinä pilkkimään kehimisvavalla ja otti 8 ahventa, komeita suurin osa. Hymyilee leveästi Kysyin siinä sitten että milläs noita revit, ja vastaus, Harmaa Ässä tasapaino.  Hymyilee
 Juuri Rautavedellä tämä tänään. Eli Ässän hankin.  Virnistää
Kerran kun olin kisoissa Rautavedellä, niin en ollut koko päivänä saanut kuin muutaman pienen ahvenen. Sitten isä antoi mulle harmaan Ässän ja käski kokeileen sillä. (en ollut koskaan ennen tasapainoon koskenutkaan). Ei ehtinyt edes tasuri pohjaan vajota kun oli 200 grammainen ahven kiinni. Virnistää
Sama toistui vielä toisen kerran, jälleen 200 grammainen.

Muita noin isoja en sitten enää saanutkaan, mutta kaiken kaikkiaan kalaa tuli ainakin 5 kertaa paremmin kuin mitä olin aiemmin tapsilla saanut.

Tuo harmaa Ässäni on muuten sellainen super-ässä, sillä on sellaiset siivet kyljissä - tai en ole enää kun ahvenet ovat repineet ne pois. Tuolla Ässälläni on tullut reippaasti yli 100 kiloa kalaa.
tallennettu

Jäitä odotellessa
Puntari
Jäsen
*

Joskus saapi joskus ei

Profiili Sähköposti
« Vastaus #18 : 07.01.08 - klo:19:29 »

Minä olen itse värkkäillyt noita neulakoukkuja , se on nopea onkia alta 4 m vedessä kun ei tarvi pahemmin irroitella kalaa , vaan se irtoaa kun laskee pilkin vain jäälle, jotta kala saa löysiä.
[img][C:\Documents and Settings\Pertsa\Omat tiedostot\Omat kuvatiedostot\2007_12_25\Tasurit\Uudet neulakoukut.JPG/img]

* Uudet neulakoukut.JPG (408.11 kilotavua, 2048x1536 - tarkasteltu 112 kertaa.)
tallennettu

Pyytävä kalan saapi ja nukkuva unen näkee
Emppu
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #19 : 10.01.08 - klo:18:17 »

Minä kehun myös ässän tasapainoja!  Pyörittää silmiään
Erittäin hyviä. Oppii uittamaan nopeasti. Saa kaikenlaisia kaloja. Hauki, kuha ja ahven.
Itsellä aikas paljon eri värejä. On siellä 1 ylitse muiden millä nousee melkein joka järvestä ahvenia.  Virnistää
tallennettu

Kireitä siimoja...
siili
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #20 : 14.03.08 - klo:21:37 »

Monella näyttäis olevan ässä tasureita mutta, mistä olette ne hankkineet nimittäin itse en ole löytänyt niitä.
pahimmassa pulassa joutuu ostamaan joltaisn jos ei löydy lähettyviltä kauppa josta sais ässiä.
tallennettu
MikeTonic
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #21 : 16.03.08 - klo:13:13 »

Asko Pirttiniemi, joka noita taideteoksia vaimonsa ja lapsiensa kanssa valmisteli jäi pari vuotta sitten eläkkeelle. Tästä syystä Ässien saatavuus on nykypäivänä erittäin heikko. Ässiä myyvät enää kalastustarvikeliikkeet, joilla on vanhoja myyntivarastoja myytävänä. Tämän jälkeen oikeita ja alkuperäisiä Ässiä saa vain käytettynä.

« Viimeksi muokattu: 16.03.08 - klo:13:17 kirjoittanut MikeTonic » tallennettu
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info