Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
17.05.08 - klo:13:59

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Välineet
| |-+  Pilkit
| | |-+  Tasapainot
| | | |-+  Käytetäänkö tasurin kanssa syöttiä?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Käytetäänkö tasurin kanssa syöttiä?  (Luettu 420 kertaa)
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« : 28.02.07 - klo:19:10 »

Tää on varmaan ÄÄRETTÖMÄN typerä kysymys, mutta käytättekö tasurin kanssa syöttiä vai pilkitettkö ilman?
tallennettu

The JuQ
Jäsen
*

jakkara

kalastajajuQ@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 28.02.07 - klo:19:11 »

Huonon syönnin aikaan tasarin vatsa kuokku on syytä ''ruokkia tuokilla''. No minä laitan aina toukat.
tallennettu

Vihaan lunta jäällä.
allu_
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #2 : 28.02.07 - klo:19:37 »

Tää on varmaan ÄÄRETTÖMÄN typerä kysymys, mutta käytättekö tasurin kanssa syöttiä vai pilkitettkö ilman?

Kyllä minä ainakin käytän tasurin mahakoukussa toukkia, parantamaan saalisvarmuutta kun eivät ne mitään haittakaan.
tallennettu
Allu-Santeri
Jäsen
*

aleksander_miikka_elias@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 28.02.07 - klo:19:44 »

Samoin, minäkin minun värikoukkuni ruokin vielä powerbaiteilla. Vaikka kyseessä ei ole enään täydellinen tasurikalastus, koska ainakin ahvenia, ne toukat sitten enemmän kiinnostaa. Mutta itselleni ihan sama kiinnostuuko toukista vaiko tasurista, kunhan kiinnostuisi ja tulisi jään paremmalle puolelle.
tallennettu
Yuzzi
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 04.03.07 - klo:02:10 »

Sehän on huijausta  Iskee silmää (paitsi jos kukaan ei näe)
tallennettu
esal
Jäsen
*

Muumipappa ei ole amatååri!

Profiili
« Vastaus #5 : 04.03.07 - klo:16:42 »

Mun kohdalla se on vähän "fifty-fifty", yleensä ahven ainakin hanakammin ottaa kiinni, jos tasurissa syötti on, mutta tänäänkin otti reissun ainoa ahven silloin kun tasurissa ei ollut syöttiä.
tallennettu

Arvon foorumilaiset, ottakaa haaste vastaan ja tehdään tästä foorumista aktiivisin ja asiantuntevin ongintaan ja pilkintään keskittynyt keskustelufoorumi. Tavoitteeseen jokainen voi osallistua itse. Kirjoitetaan usein, hyvällä äidinkielellä ja jätetään turhat viestit kokonaan pois.
kirppu
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 12.03.07 - klo:10:20 »

Tämän talven olen onkinut tasureilla,missä on vaan puhdas kolmihaarakoukku alla.Ei ole mielestäni ainakaan huonontanut saaliita.
tallennettu

-Ahven on paras kala-
SUURkalastaja jyväskylät
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #7 : 12.03.07 - klo:15:19 »

Tasurissa ei kyl tarvii mitää syöttiä! Paljas tai värikoukku ovat toimivia!
tallennettu

Herra anna minulle kerrankin sellainen kala, ettei minun aina tarvitsisi valehdella
masa
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #8 : 12.03.07 - klo:17:54 »

Jos on huono syönti laitan vatsakokuun kärpäsentoukan. Kyllä sitten pitäs kalaa tulla.
tallennettu

elämän a ja o välissä äl ja koo
Pleomax
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #9 : 12.03.07 - klo:20:27 »

Hyvällä syönnillä en käytä, mutta jos näyttää siltä että menee houkuttelemiseksi nii sitten ehkä laitan vatsakoukkuun jonkun kärpäsentoukan
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info