Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
06.07.08 - klo:05:26

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Välineet
| |-+  Pilkit
| | |-+  Tasapainot
| | | |-+  Lucy John- tasapaino pilkit
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Lucy John- tasapaino pilkit  (Luettu 759 kertaa)
Jussi07
Jäsen
*

Viime vuoden pannukarkeat

Profiili Sähköposti
« : 04.01.07 - klo:21:26 »

Sain Joululahjaksi 2 lucky john tasaria.
Minkälaisia kokemuksia teillä on näistä pilkeista?
Kokemuksia haukipilkkinä?

Minulla on nuo ympyröidyt pilkit hieman eri väreillä.

* balans.JPG (21.64 kilotavua, 451x323 - tarkasteltu 207 kertaa.)
tallennettu

kirppu
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 05.01.07 - klo:20:19 »

Molemmat ihan ottavia pilkkejä.Tuo isompi vähän syvempään veteen ja pienempi matalampaan.Niitä voi myös uitella syvällä vuoronperään.
Minulla on jokunen noita isoja Lucky Johneja.Kesällä sain niillä jonkun kuhan.Kaverini käyttää niitä myös ahven ja haukipilkillä.Ei kun uittamaan vaan.Ja kireitä. Iskee silmää
tallennettu

-Ahven on paras kala-
Allu-Santeri
Jäsen
*

aleksander_miikka_elias@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 08.01.07 - klo:15:22 »

ihan hyviä ainakin merellä ahvenen pilkkimisessä.
tallennettu
kevytkalastaja
Yleisvalvoja
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 08.01.07 - klo:19:10 »

Itsellä kaksi kappaletta noita ja kirjolohella kelpaa. Muille kaloille en ole ehtinyt edes testaamaan.
tallennettu
masa
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #4 : 12.01.07 - klo:19:46 »

Minäkin sain joululahjaksi john luck tasapinoja aika paljon. Tuo sininen on muuten hauelle hyvä on ollut kerran iso tuossa kiinni ja paikalla oli vettä noin.4m. Nuita pieniäkin sain kaksi. Niitä en ole yhtään uittanut.
tallennettu

elämän a ja o välissä äl ja koo
esal
Jäsen
*

Muumipappa ei ole amatååri!

Profiili
« Vastaus #5 : 30.01.07 - klo:19:33 »

Eipä ollut Lucku Johnit Joensuun Motonetissä kovinkaan kalliita; 2,50 € kipale.
Voisi ostaa huomenna muutaman niitä ahvenille syötettäväksi. Hymyilee
tallennettu

Arvon foorumilaiset, ottakaa haaste vastaan ja tehdään tästä foorumista aktiivisin ja asiantuntevin ongintaan ja pilkintään keskittynyt keskustelufoorumi. Tavoitteeseen jokainen voi osallistua itse. Kirjoitetaan usein, hyvällä äidinkielellä ja jätetään turhat viestit kokonaan pois.
Nipa
Jäsen
*

niba__92@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 30.01.07 - klo:20:25 »

Itse ostin kokeeksi yhden kappaleen, ja iskin Blue Foxin värikoukun mahaan. Hintaa tuolla tasurilla oli 2,90€
tallennettu

Aloittelija.
SUURkalastaja jyväskylät
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #7 : 05.02.07 - klo:20:34 »

Mulla on 2 kappaletta noita tasureita. Toinen väriltään papukaija on toiminu hyvin assulle Hymyilee
tallennettu

Herra anna minulle kerrankin sellainen kala, ettei minun aina tarvitsisi valehdella
Master Pilkkijä
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #8 : 19.03.07 - klo:15:31 »

mulla on pari kappaletta tota 81211 tasapainoo. Hyvin kalaa nousee. Värinä seepra.
tallennettu

Pilkkiminen kannattaa jos sen oikein oivaltaa.
Yuzzi
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #9 : 23.03.07 - klo:14:33 »

Pinkkiselkä löytyy. Kaukajärvellä jo kerran uitin ja kyllä sitä vähän retuuteltiin. Koukut ovat kyllä huonot. Onko kokemuksia kyseisestä väristä?
tallennettu
SUURkalastaja jyväskylät
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #10 : 23.03.07 - klo:15:25 »

mulla on pari kappaletta tota 81211 tasapainoo. Hyvin kalaa nousee. Värinä seepra.
Just eilen ostin tollasen seepran värisen!
tallennettu

Herra anna minulle kerrankin sellainen kala, ettei minun aina tarvitsisi valehdella
Allu-Santeri
Jäsen
*

aleksander_miikka_elias@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #11 : 04.02.08 - klo:16:59 »

Nyt on jo kokemusta tullut kyseisestä tasapainosta paljon.

Ennen olin kokeillut vain muutaman kerran näitä ja saanut joitakin ahvenia saaliiksi, mutta uittelin enemmän pystyjä niin unohtuivat pilkkikukkaroon. Nyt otin taas tällä vuodella käyttöön, kun ajattelin tasureilla alkaa pilkkimään ja yrittämään vähän kookkaampaa ahventa.
Omistan 2kpl zeepra värissä olevia ja 2kpl papukaija värissä olevia.
Isompaa mallia minulla on yksi zeepra ja yksi papukaija.
Keskimmäistä kokoa on yksi zeepra ja yksi papukaija myöskin.
Jokaiseen olen laittanut värikoukun, vanhan normaalin pienen kolmihaara koukun tilalle.

Kaloja on noussut tällä vuodella todella paljon näillä tasureilla. Viime reissulla 12kg ahvenia joista 80% ainakin tuli lucky john tasureihin. Koolla ja värillä ei oikeastaan ollut väliä. Aika fifty fifty on kalat mitä näillä tasureilla on tällä vuodella tullut. Ehkä hieman enemmän on kerännyt zeepra värinen tasuri suurimmassa kokoluokassa.
Kaverilla ollut ruskean värinen lucky john tasuri ja sekin ehti toimia todella hyvin, ennen kuin jäi pohjaan. Hänellä oli keskimmäinen koko ja värikoukku myöskin laitettu.

Sitten joitakin arvosteluja tästä tasurista.

+
  • Hyvät värit
  • Hyvät kokoluokat
  • Hyvät vakio koukut, ei ole pakko vaihtaa jos ei näe tarvetta
  • Hinta on hyvä
  • Laatu kiitettävä
  • Kestävyys tyydyttävä

-
  • Maalin lohkeaminen
  • Perälevyn irtoaminen liimasta.
Perälevyn irtoaminen johtuu kyllä aivan yksinkertaisesta syystä.
Tasapaino on maalattu ensiksi ja sen jälkeen MAALIN päälle on liimattu heikolla liimalla levy kiinni. Tästä johtuen liima lohkeaa helposti ja perälevy kiikkuu ja heiluu takakoukun ympärillä tai maali lohkeaa ja levy kiikkuu ja heiluu takakoukun ympärillä jälleen.

tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info