Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
04.07.08 - klo:18:57

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Välineet
| |-+  Pilkit
| | |-+  Tasapainot
| | | |-+  Tasapainon kiinnitys
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Tasapainon kiinnitys  (Luettu 676 kertaa)
Allu-Santeri
Jäsen
*

aleksander_miikka_elias@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #15 : 17.02.07 - klo:21:51 »

Suoraan siimaan jos on pieni, vähän isompaa lukkoleikari ja erittäin isoja tasureita en edes enään käytä Iskee silmää
tallennettu
kirppu
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #16 : 18.02.07 - klo:17:57 »

Aika hyvä systeemi tasuriperukkeeksi pienille tasureille on volframi peruke.Sen voi oikaista kynttilän päällä suoraksi,jos menee kiharalle. Sitä olen käyttänyt 5-7cm tasureissa.Isommissa käytän pretadoria,johon olen laittanut itse Kuusamon viehelukot ja toiseen päähän perukkeet.
tallennettu

-Ahven on paras kala-
Master Pilkkijä
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #17 : 19.03.07 - klo:15:40 »

Lukkoa käytän. Silloin tasapaino on helppo ottaa ja kiinnittää siimaan.
tallennettu

Pilkkiminen kannattaa jos sen oikein oivaltaa.
kirppu
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #18 : 03.04.07 - klo:12:52 »

Perholukko,missä ei ole varsinaista säppiä vaan "kita",joka on supistettu ei mielestäni sovi tasuriongintaan.Siinä on sellainen vaara,että tasuri uiton aikana luiskahtaa irti tuosta "kidasta".Olen menettänyt muutaman tasurin aikoinaan silleen. Viikko takaperin kaveri menetti parhaan tasurinsa just perholukolla. Tietenkin,jos tasurin kiinnityslenkki on niin pieni,ettei perholukko pääse siinä pyörähtämään ,niin silloin sitä voi käyttää.Volframiperuketta olen käyttänyt pienissä tasureissa. Isommissa on hyvä kunnon säppi+pretadorsiima+leikari. Iskee silmää
tallennettu

-Ahven on paras kala-
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info