Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
30.08.08 - klo:03:51

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Tuki & Kysymykset
| | |-+  Mihin laitat kalastuskuvasi.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Mihin laitat kalastuskuvasi.  (Luettu 298 kertaa)
igors
Jäsen
*

Profiili
« : 08.09.07 - klo:16:50 »

Käväisin pikimmin tuolla pilkin kalakuvien osastolla.  Näkyivät olleen aika pitkälle vain talvisia kuvia.  Olisi kiva tietää kuinka monta kuvaa sieltä löytyy sellaisilta jotka olisivat saaneet saaliinsa näin kesällä joko pilkillä tai mato-ongella.  Miten menetelet jos..sattuisi senkokoinen kala nappaamaan että siitä olisi ihan kiva laittaa kuva/kuvia muistoksi itselle ja ennenkaikkea muillekin kirjoittajille "malliksi". Iskee silmää   Itse olen ratkaissut tämän "ongelman"  siten että olen reissujuttuuni liittänyt valokuvan mikäli sellaisen olen ottanut.  Mikäli kuitenkin olen oikein ymmärtänyt niin päälliköltä on tulossa? uusi ohjelmaversio jonka puitteissa sitten saadaan tämä saalisgalleriakin sitten tännekin käyttöön.
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
Allu-Santeri
Jäsen
*

aleksander_miikka_elias@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 08.09.07 - klo:16:58 »

Edelleen vahvasti ja jyrkästi sitä mieltä että tähän pilkki.infon galleriaankin voi tunkea niitä kuvia. Kun tuo onginta-infonkin foorumi on jaettu pilkki.infon kanssa niin miksei sitten galleriakin.
Itse laitan aina jotain kuvia reissusta jos olen jotain ottanut. Samoin sitten lisää parhaimman/hienoimmaan/kiinostavimman kuvan galleriaan, joskus parikin kpl:tta.
tallennettu
igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #2 : 08.09.07 - klo:17:28 »

Allu-santeri Tuosta yhteisestä galleriasta olen täysin samaa mieltä sinun kanssasi, mutta.... noin pikaisesti katsottuna en sieltä oikein noita kesäisiä kuvia löytänyt.  Toinen ihmettelyni aihe on tämä että miksi siellä pitää olla kaksi lähes samaa kuvagalleriaa.  Toiseen voi kommentoida ja toiseen ei.  Onkohan niillä mitään muuta eroa, tämä asia ei okein ole minulle "avautunut"
tallennettu

Tonnikala85
Hallitseva Punaniska
Ylläpitäjä
Jäsen
*

tonnikal@mbnet.fi
Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 08.09.07 - klo:18:12 »

Tupla kuviin ym. samoista kaloista otettuihin kuviin tullaan puuttumaan. Kunhan saadaan Galleria v.3 tännekin, jotta saadaan namiskat muokkaamiseen.

Galleriaan tulee minun käsityksen mukaan kaksi osiota. Elin onki ja pilkki osio ja sillä perusteella sitten kuvat sinne....
tallennettu

Atho
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 08.09.07 - klo:18:41 »

Oodotan vielä sitä gallerian avautumista, niin sinne sitten ajattelin onkikuvat pistää ensi vuonna Hymyilee
tallennettu

The JuQ
Jäsen
*

jakkara

kalastajajuQ@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #5 : 08.09.07 - klo:22:21 »

KOneelle ja sitten joskus johonkin infoon.
tallennettu

Vihaan lunta jäällä.
esal
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #6 : 02.10.07 - klo:02:41 »

Kuvien ottamisen jälkeen, kuvat saattavat lojua kameran muistikortilla jopa monta viikkoa, kun ei tule sitä 200-300 kuvaa kuitenkaan yhdellä reissulla otettua. Kun kuvat ovat koneella, voi aina jaksaessaan muokkailla niitä. (= horisontin tasaus, valaistus jne. ) Koneelta kuvat on kätevä laittaa useisiin eri paikkoihin, kuten reissuraportteihin, Ii2:seen, IRC-galleriaan, omaan Picasan galleriaan ja sitten ongintakuvat gallerian avauduttua sinne. Hymyilee
tallennettu
igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #7 : 02.10.07 - klo:07:14 »

Itselläni on tapana aina joka reissun jälkeen asentaa kuvat tietokoneelle. On meinaan sitten paljon kuvia jemmassa  Hymyilee leveästi Samalla pyrin jokaisen kuvan varmuuden vuoksi pienentämään siihen muotoon että voin tarpeen vaatiessa niitä sitten liittää kirjoitteluni liitteeksi. Täällä ei muuten taidakkaan olla tälläkään hetkellä saalis tai galleria osastoa, tosin pilkkipuolelle varmaan olisi voinut kuviakin laittaa.  No, en niitä kuitenkaan ole laittanut edes heittiksen puolella, taitaa yksi kuva olla ja sekin vissiin vetouistelun puolella. En edes muista miten kuvia saisi tuonne galleriaan kun taisi tyttäreni sen ainoan kuvani sinne laittaa.
« Viimeksi muokattu: 02.10.07 - klo:08:10 kirjoittanut igors » tallennettu

Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*

6.84kg

Profiili
« Vastaus #8 : 02.10.07 - klo:17:13 »

Nyt on kesän kalastuskuvat kaik koneella. 'Ja seuraavat menee automaattisesti koneelle, aina tyhjennän kameran koneelle reissun jälkeen. Jos kuvia otan.
tallennettu

Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #9 : 02.10.07 - klo:18:30 »

Koneella on kaikki kuvat, nekin jotka eivät liity kalastukseen.

Omaa kameraa ei vieläkään ole, mutta veljen kamera on jonkun aikaa nyt ollut lainassa.

Jos saan tuon kameran pidettyä itselläni talven niin laitan kuvia varmaan melkein aina kun kalaa tulee vähänkin.
tallennettu

Jäitä odotellessa
Tonnikala85
Hallitseva Punaniska
Ylläpitäjä
Jäsen
*

tonnikal@mbnet.fi
Profiili Sähköposti
« Vastaus #10 : 02.10.07 - klo:21:19 »

Riippuu paljon tilanteesta, välillä siirrän kuvat heti koneelle ja välillä ne jäävät pyörimään kameran muistiin pitkiksikin ajoiksi.

Aika harvoin muutenkin kamera mukana kalassa, kun ei ikinä muista ottaa sitä Näyttää kieltä

No kännykällä tullut nyt otettua jonkin verran kuvia. Eihän ne erikoisia ole, mutta kyllä päivän valossa saa ihan käypiä kuvia jo silläkin, vaikka ei olekaan kuin 2Mpix kamera.
Niin ja kännyllä otetut kuvat heittelen bluethootilla läppärille jos niitä tarvii johonkin, tai haluaa teettää oikeiksi kuviksi...
tallennettu

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info