Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
13.10.08 - klo:10:43

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Tuki & Kysymykset
| | |-+  Missä on vika?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Missä on vika?  (Luettu 326 kertaa)
haukka-1
Jäsen
*

aikamoinen jöötti

Profiili
« : 06.07.07 - klo:18:03 »

Olen tässä käynyt täällä onginta.infossa melkein päivittäin ja olen huomannut sen että kirjautuminen ei onnistu milloinkaan ensimmäisellä kerralla. Ovatko muut käyttäjät huomanneet samaa, johtuuko se itse foorulista vai aivan jostain muusta? Toivottavasti myös yllä pito osaa vastata tähän asiaan.
tallennettu
Tonnikala85
Hallitseva Punaniska
Ylläpitäjä
Jäsen
*

tonnikal@mbnet.fi
Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 06.07.07 - klo:20:08 »

Koitappa rullata sivu aivan alareunaan ja kirjaudu sieltä sisälle. Muilla yleensä auttanut tämä.
Syytä tähän ei oikein kukaan ole ratkaissut, mutta näin ainakin useimmilla korjaantunut  Iskee silmää
tallennettu

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info