Mun mielestä tuosta on ollut vain haittaa, eipä tämä ole aktivoitunut lainkaan, päin vastoin.
Taitaa olla onginnasta kiinnostuneisuus aika pientä verrattuna pilkintään. Mun mielestä olis parempi että foorumit olis erillään.
Heittokalastus/vetouistelu taas saisi ollakin vaikka samassa, enemmän niillä on yhteistä kun pilkinnällä ja onginnalla.
IMO

Kuten nimimerkistä päätellä voi, Himopilkkijä89 todellakin on
Himopilkkijä, ei Himo-onkija/-vetouistelija/heittokalastaja. Sen takia juuri tuo "IMO"-lausahdus viestin lopussa kuvaa eniten sen sisältöä. ("IMO" on internetslangia, tulee sanoista
in my opinion, minun mielestäni.)
Heittokalastajan mielestä uistelulla ja heittelemisellä ei ole muuta yhteistä kuin vapa ja kela. Samaa mieltä on myös vetouistelija. Onkijan mielestä taas heittokalastus ja vetouistelu ovat aivan samoja, mutta onginnalla ja pilkinnällä ei ole yhtikäs mitään yhteistä. Paatuneen pilkkijän mielipide on taas aivan sama kuin onkijankin. Jospa näiden muutaman lauseen jälkeen loputkin ymmärtävät "IMO":n merkityksen Himopilkkijä89:n viestin lopussa. Nämä ovat ikäänkuin makuasioita, joista ei voi väitellä.
Oikein mielenkiintoinen näkökanta tuo, onginnan ja pilkinnä yhdistämisen, haittana näkemisen. Sanot ettei ole laisinkaan koko palsta aktivoitunut, mietitäämpä miten hiljaista olisi jos kumpikin palsta toimisi erillään?

Ainoana haittapuolena näen tiedonhaun hankaloitumisen, jos kummatkin palstat olisivat erillän, tietoa esimerkiksi laituripilkinnästä olisi helpompi etsiä.