Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
06.07.08 - klo:05:14

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Vapaamuotoinen keskustelu
| | |-+  Gmail ja muitakin Googlen juttuja
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Gmail ja muitakin Googlen juttuja  (Luettu 175 kertaa)
esal
Jäsen
*

Muumipappa ei ole amatååri!

Profiili
« : 17.09.07 - klo:17:50 »

Ajattelin aloittaa kokonaan oman aiheen Gmailille & muille toiminnoille joiden käyttöön tarvitset tunnuksen (sähköpostiosoitteen) tuonne Googlen Gmailiin.

Itse olen parhaaksi ilmaiseksi sähköpostiksi älynnyt tuon Gmailin, tila ei varmasti lopu kesken, koska se lisääntyy kaiken aikaa. Alussa taisi minullakin olla 2000 megatavua, nyttemmin jo 2900.. josta on käytössä 8 megaa. Iskee silmää Hotmaileihin, Yahooihin, Jippiisiin & muihin samantapaisiin verrattuna ehdoton ykkönen. Viruksia ei ole päässyt suojauksen läpi puolen vuoden aikana yhtään. Myös vanhat jo "arkistoidut" viestit löytyvät helposti pystyt etsimään sähköpostiviesteistä samalla tavalla, kuin etsisit normaalisti Googlella tietoa. Sähköpostiosoitteen Gmailiin saat pyytämällä joltakulta entiseltä Gmailin käyttäjältä, vaikkapa minulta pyytämäläl yksityisviestillä.

Lisäksi sitten voi ottaa käyttöön tuon Googlen sivupalkin, joka tulee näytön oikeaan reunaan näkymään. Siitä näät halutessasi sään, kellonajan, kalenterin, valitsemiesi foorumeiden uusimmat viestit ym. kivaa. Hymyilee

Ettei tuossa olisi jo tarpeeksi niin, saat käyttöösi paikan esimerkiksi ongintakuvillesi netissä. Kuvankäsittelyohjelma Picasan kautta saat kuvat äkkiä muokattua ns. "foorumikuntoon" ja laitettua myös omaan galleriaan. Tässä oma galleriani.

Jos siis kiinnostaa, yksityisviestiä vaan tännepäin! Myös muutkin pulinat tähän aiheeseen.
« Viimeksi muokattu: 17.09.07 - klo:18:03 kirjoittanut esal » tallennettu

Arvon foorumilaiset, ottakaa haaste vastaan ja tehdään tästä foorumista aktiivisin ja asiantuntevin ongintaan ja pilkintään keskittynyt keskustelufoorumi. Tavoitteeseen jokainen voi osallistua itse. Kirjoitetaan usein, hyvällä äidinkielellä ja jätetään turhat viestit kokonaan pois.
igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #1 : 17.09.07 - klo:19:12 »

Minulle on asennettu tuo sivupalkki, on ihan mahdottoman hyvä ainoa huono puoli on siinä että siihen mahtuu vain viisi noita osioita samana-aikaisesti. Itselläni on siinä käytössä tällä hetkellä seuraavat toiminnot:  Säätila Pori,  kalenteri, kello, iltasanomien uutisikkuna ja muistilappu.  Muistaakseni mikäli siihen yrittää mahduttaa useampia kuin viisi, vaihto-ehtoja kyllä olisi, niin se poistaa aina yhden. Itselläni on sähköpostiosoiteena ilmainen luukku.com. Todennäköisesti ei ole paras mahdollinen mutta kuitenkin minulle ihan riittävä.

Roskapostia tai viruksia ei ole minulle saapunut.  En tiedä mikä kuvankäsittelyohjelma tässä koneessa on mutta hyvin on ainakin toiminut jos vain itse muistaa noita kuvia pienentää ennenkuin lähettää eteenpäin. Itselläni on varmaan satoja kalastuskuvia jemmassa. Olen varmaan kertonutkin että itse en näitä (eri ohjelmia) sinne mitenkään osaa laittaa mutta kun vävy on tietokoneinsinööri ,tytär osaa näitä hommia ja poika tekee työkseen tietokone-ohjelmia niin ne sitten aina täällä käydessään niitä minulle laittavat Hymyilee leveästi
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
Tonnikala85
Hallitseva Punaniska
Ylläpitäjä
Jäsen
*

tonnikal@mbnet.fi
Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 17.09.07 - klo:23:25 »

Gmail ollut itelläkin käytössä nyt reilun puoli vuotta ja pois en kyllä vaihtaisi mistään hinnasta.

Tila ei lopu koskaan
Itse muokattavat suotimet aivan ylivertaiset. Saa laittaa foorumeiden ym. viestit menemään suoraan omiin kansioihin.
Käyttöliittymä erittäin selkeä ja yksinkertainen
Lisänä saa ladattua kännyyn myös gmail selaimen, jolla voi selata sähköpostia täysin samoin kuin normaalia gmailiakin.

Ja sitten tosiaan tämä googlen kalenterit ym. Mahtavia toimintoja ja helppoja käyttää.
Tämä googlen sivupalkkikin oli käytössä jonkin aikaa kunnes se päätti, että ei enää halua toimia yhteistyössä koneen kans. Sitten saikin luutaa
tallennettu

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info