Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
29.08.08 - klo:09:36

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Vapaamuotoinen keskustelu
| | |-+  Kalakavereittesi ikähaitari
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kalakavereittesi ikähaitari  (Luettu 268 kertaa)
igors
Jäsen
*

Profiili
« : 21.06.07 - klo:19:02 »

Suurin osa meistä kalastaa samanikäistensä kanssa.   Mikä on teillä tuo ikähaitari kalakavereiden kesken.  Tarkoitan nyt sentapaisia kalastajia jotka ihan itse pystyvät kaloja narraamaan.  Muutenhan minulla tuo haitari olisi 80 vuotta.  Enoni kenen kanssa vielä viimevuonna usein kävin ongella ja heittelemässä on 82 vuotta, ja tyttärentyttäreni kenen kanssa tänä vuonna olin ongella on kaksi ja puolivuotta vanha.  Mutta jos lasketaan sellaiset jotka todella itse pystyvät onkimaan täysin itsenäisesti niin silloin ikäeroksi tulee 70 vuotta.  Emäntä tuosta ikäerosta joskus mainitsikin kun sanoin että menen Mikon kanssa ongelle.   
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
Tonnikala85
Hallitseva Punaniska
Ylläpitäjä
Jäsen
*

tonnikal@mbnet.fi
Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 22.06.07 - klo:11:07 »

Nuorimmat kalakaverit ovat pari vuotta minua nuorempia ja vanhimmat ovat pian 70 vuotiaita. Joten kyllähän tässäkin tapauksessa tulee ikäeroa se 50 vuotta...
tallennettu

Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*

6.84kg

Profiili
« Vastaus #2 : 22.06.07 - klo:11:37 »

Nuorimmat kalakaverit ovat minun luokallani. Vlillä tulee kalastettua isän kanssa ja siinä on jo se 38v ikäeroa. Ja igorsin kanssa tulee käytyä ja siinäkin on se 46 vuotta ikäeroa..
tallennettu

esal
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #3 : 22.06.07 - klo:22:44 »

Samanikäisten kavereitten kanssa tulee enimmäkseen kalastettua. Ukkini kanssa joskus käyn ongella, ikäeroa tulee silloin 60 vuotta.
tallennettu
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 24.07.07 - klo:00:36 »

Kaverit joiden kanssa olen kalastanut ovat olleet 13-17v.
Sitten isä on 50v, isän setä 57v ( Järkyttynyt), pappa on kai 72v.
Sitten tietty pilkkikisoissa on paljonkin niitä ~70v äijiä, joiden kanssa tulee joskus sana tai pari vaihdettua.
Ai niin, mun nuorin serkku on nyt 10 vuotta, sen kanssa olin 2 vuotta sitten kalassa.

Eli ikähaitari on noin 62 vuotta.  Cool
tallennettu

Jäitä odotellessa
-dasse-
Jäsen
*

Kalastusta ei mikään voita :)

Profiili
« Vastaus #5 : 25.07.07 - klo:10:57 »

No pääasiassa samanikäisten kanssa tulee kalastettua mutta joskus isän kanssa ja vaarin....
tallennettu

Daniel
The JuQ
Jäsen
*

jakkara

kalastajajuQ@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 26.07.07 - klo:15:53 »

13-52v. Ytimekkäästi sanottuna.
tallennettu

Vihaan lunta jäällä.
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info