Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.10.08 - klo:02:04

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleinen kalastuskeskustelu
| | |-+  Merta edemmäksi kalaan.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Merta edemmäksi kalaan.  (Luettu 266 kertaa)
igors
Jäsen
*

Profiili
« : 22.08.07 - klo:19:21 »

Kävipä tänään taas siten että tuli mentyä "merta edemmäksi kalaan".  Jostakin ihmeen syystä en vieläkään osaa arvostaa sitä omaa venevalkamaani hyvänä kalapaikkana.  Tänäänkin kun menin sinne niin laituria korjaava mies kertoi porukan saaneen sieltä taas isoja ahvenia aamulla.  Olivat ajaneet sinne venevalkamaan Harjavallasta saakka ja sinne on sentään kolmisenkymmentä kilometriä!  Kaiken lisäksi nämä onkijat olivat joutuneet näkemään sen vaivan että olivat kävelleet loppumatkan kun heillä ei ole avainta puomiin.  Puomilla on suljettu vieraiden pääsy autolla sinne venevalkamaan.

On se sitten ihmeellinen juttu että minä voisin nähdä paljonkin vaivaa ajaessani kolmisenkymmentä kilometriä kalapaikalle ongelle ja sieltä taas porukka ajaa tänne, mihin minulla olisi vain muutama kilometri matkaa. Järkyttynyt  Kun vesielementistä puhutaan en tiedä sopiiko tähän nyt sitten vanhan kansan viisaus siitä että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella.  Oletteko itse "törmänneet" moiseen, sanotaanko suoraan, älyttömyyteen.
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
Allu-Santeri
Jäsen
*

aleksander_miikka_elias@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 22.08.07 - klo:20:18 »

Kävipä tänään taas siten että tuli mentyä "merta edemmäksi kalaan".  Jostakin ihmeen syystä en vieläkään osaa arvostaa sitä omaa venevalkamaani hyvänä kalapaikkana.  Tänäänkin kun menin sinne niin laituria korjaava mies kertoi porukan saaneen sieltä taas isoja ahvenia aamulla.  Olivat ajaneet sinne venevalkamaan Harjavallasta saakka ja sinne on sentään kolmisenkymmentä kilometriä!  Kaiken lisäksi nämä onkijat olivat joutuneet näkemään sen vaivan että olivat kävelleet loppumatkan kun heillä ei ole avainta puomiin.  Puomilla on suljettu vieraiden pääsy autolla sinne venevalkamaan.

On se sitten ihmeellinen juttu että minä voisin nähdä paljonkin vaivaa ajaessani kolmisenkymmentä kilometriä kalapaikalle ongelle ja sieltä taas porukka ajaa tänne, mihin minulla olisi vain muutama kilometri matkaa. Järkyttynyt  Kun vesielementistä puhutaan en tiedä sopiiko tähän nyt sitten vanhan kansan viisaus siitä että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella.  Oletteko itse "törmänneet" moiseen, sanotaanko suoraan, älyttömyyteen.

Joskus tuntuu, että kun menee merta edemmäs kalaan niin tulisi paremmin kalaa, etenkin omalla kohdallani juuri tuota ahventa. Hauki saldo jääkin sitten melkeen 0. Pyörittää silmiään Että haukea menen mökin lähelle kalastamaan useimmiten ja ahventa vähän kauemmas.
tallennettu
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 22.08.07 - klo:20:50 »

Joo-o, oman kodin lähellä ei koskaan ole parhaat kalavedet.  Näyttää kieltä

Pidän Nokian kalavesiä aivan surkeina, vaikka ne eivät niitä ehkä olekaan. En vain ole tutustunut tarpeeksi ihan vieressä sijaitseviin Pyhäjärveen ja Kuloveteen, joista isoa ahventa pitäisi löytyä paljonkin.

Yleensä tulee Säkylän Pyhäjärvellä käytyä talvisin pilkillä, paljonkos on matkaa? Taitaa olla 120km. Tosin en ole ainoa, siellä käy hyvin paljon mm. tamperelaisia pilkkijöitä.

30km on pikkumatka, meikäläiselle se on yleensä aivan liian lyhyt matka mennä pilkille.

Raippaluotoon ajaa Tampereen seudulta todella paljon pilkkijöitä viime jäillä, itsekin olisin mennyt jos isä ei olisi tullut kipeeksi.
Kisassahan toki siellä olimme ennen sitä.

tallennettu

Jäitä odotellessa
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info