Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
06.09.08 - klo:00:05

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Kalastukseen liittymättömät
| |-+  Vapaamuotoinen keskustelu
| | |-+  Miten juhannus?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Miten juhannus?  (Luettu 192 kertaa)
igors
Jäsen
*

Profiili
« : 18.06.07 - klo:17:37 »

Miten olette ajatelleet viettää juhannusta?  Minulla on ollut tapana olla kotona, lähes kaupunkialueella.  Kyllä täällä on hiljaista kun kaikki naapurit ovat poissa.  Todennäköisesti he ovat menneet joko huvilalle tai sitten maalle sukulaisiin.  Itse olen monta kertaa juhannuksenakin ollut ongella.  Johtunee varmaan siitä että ei tule juotua kuin yksi saunakalja, joten on ns. ajokunnossa juhannuksenakin Hymyilee leveästi
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
esal
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #1 : 18.06.07 - klo:21:15 »

Vielä ei mitään tarkempia jussisuunnitelmia ole. En edes tiedä vielä, olenko jussina kaupungissa vai mökillä, vai jonkun kaverin/tutun mökillä. Sen kyllä tiedän, että jos juhannuksena aikoo olla täällä Joensuussa, ei ole mitään mahdollisuuksia mennä ongelle. Aika varmasti liian rauhatonta. Hymyilee
tallennettu
Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*

6.84kg

Profiili
« Vastaus #2 : 18.06.07 - klo:22:14 »

Itse olen menossa juhannuksena ongelle siskon poikaystävän kanssa. Mutta en sitten tiedä mitä illalla teen, tai menenkö kaverin mökille juhannukseksi
tallennettu

Allu-Santeri
Jäsen
*

aleksander_miikka_elias@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 19.06.07 - klo:18:34 »

menossa veneellä merellä ja yllätys kalastan allun kanssa 24/3
tallennettu
masa
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #4 : 20.06.07 - klo:11:04 »

Me vissiin menemme mökille ja siellä poltetaan kokko ja pitää sitä varmaan kalastellakkin.
tallennettu

elämän a ja o välissä äl ja koo
igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #5 : 22.06.07 - klo:20:32 »

Nyt on juhannusaatto ja kello puoli yhdeksän illalla.  OIKEIN HYVÄÄ JUSSIA KAIKILLE !!!
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
esal
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #6 : 22.06.07 - klo:22:09 »

Nyt on juhannusaatto ja kello puoli yhdeksän illalla.  OIKEIN HYVÄÄ JUSSIA KAIKILLE !!!
Jussia minunkin puolestani kaikille!

Tämä päivä on mennyt kotona grillaillen, saunoen ja juoden kokista. Naapuritkin tuntuu olevan kotona ja naapurissa pienet bilehet menossa, joten musiikki on kuin rokkifestareilla! Virnistää Kävin sielläkin puolella ja kyllä niillä auton poppivehkeillä pärjää, eikä heillä näyttänyt juomastakaan olevan puutetta. Iskee silmää
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info