Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
05.09.08 - klo:09:18

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Kalastukseen liittymättömät
| |-+  Vapaamuotoinen keskustelu
| | |-+  On ollut pari hiljaista päivää.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] 2 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: On ollut pari hiljaista päivää.  (Luettu 341 kertaa)
The JuQ
Jäsen
*

jakkara

kalastajajuQ@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« : 20.12.06 - klo:18:35 »

Kaikki pilkillä?!

Tai.. ongella?
« Viimeksi muokattu: 08.05.07 - klo:15:24 kirjoittanut The juQ » tallennettu

Vihaan lunta jäällä.
esal
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #1 : 20.12.06 - klo:19:42 »

No voi helekuta!
Eihän tää foorumi ole vasta kuin testauksessa ja täällä on 21 jäsentä, luuletko, että tänne 100 viestiä päivässä tulisi?
tallennettu
The JuQ
Jäsen
*

jakkara

kalastajajuQ@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 21.12.06 - klo:10:26 »

No voi helekuta!
Eihän tää foorumi ole vasta kuin testauksessa ja täällä on 21 jäsentä, luuletko, että tänne 100 viestiä päivässä tulisi?
Ei tietenkään. Uus aihe vaan.
tallennettu

Vihaan lunta jäällä.
Jussi07
Jäsen
*

Viime vuoden pannukarkeat

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 01.01.07 - klo:02:43 »

Tämänki vois melkeen poistaa.. Ei kaikkia tarvi matkia heittiksestä.
tallennettu

Jussi07
Jäsen
*

Viime vuoden pannukarkeat

Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 07.01.07 - klo:12:46 »

Nyt on todellakin ollut hiljaista paripäivää?
Kaikki pilkillä?
tallennettu

Siikapossu
Jäsen
*

Olavi Virta, legenda jo eläessään.

Profiili
« Vastaus #5 : 07.01.07 - klo:15:04 »

Nyt on todellakin ollut hiljaista paripäivää?
Kaikki pilkillä?
Minä ainaski. Iskee silmää
tallennettu

"Lapinmies tekee pienen tulen ja istuu lähellä, Etelän mies tekee suuren tulen ja istuu kaukana."
psychocowboy
Yleisvalvoja
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #6 : 08.01.07 - klo:15:10 »

Täytyy sanoa että jos talvi jatkuu moisena helleaaltona niin tämä foorumi ei nouse kukoistukseen tänä talvena Vihainen. Jos lumiraja menee Pellossa ja kaikki lammetkin on auki vielä pitkälti yli keski-suomen niin mene vain "kalajuttuihin" tämä turinointi. Vaan onhan täältä jo hyviä vinkkejä saanut. Kun vaan pääsisi kokeilemaan käytännössä.
tallennettu

The JuQ
Jäsen
*

jakkara

kalastajajuQ@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #7 : 01.03.07 - klo:16:22 »

Nyt on hiljaista menoa! Ja mie oon viesti lakossa.
tallennettu

Vihaan lunta jäällä.
Nipa
Jäsen
*

niba__92@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #8 : 01.03.07 - klo:16:35 »

Mikä on viestilakko?
tallennettu

Aloittelija.
esal
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #9 : 01.03.07 - klo:16:42 »

Mikä on viestilakko?
Varmaan sellainen, että se kapinoi Norjalaisia hiihtäjiä vastaan, eikä siksi kirjoita viestejä. Virnistää
tallennettu
The JuQ
Jäsen
*

jakkara

kalastajajuQ@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #10 : 01.03.07 - klo:20:14 »

Mikä on viestilakko?
Minulla on siksi viestilakko, koska mie en haluu että mun nimi näkyy aina!
tallennettu

Vihaan lunta jäällä.
masa
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #11 : 28.04.07 - klo:22:00 »

Nyt todellakin on ollut muutama päivä aika hiljaista. Liekköhän porukka vapun vietossa vai kalassa?
tallennettu

elämän a ja o välissä äl ja koo
esal
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #12 : 28.04.07 - klo:22:06 »

Nyt todellakin on ollut muutama päivä aika hiljaista. Liekköhän porukka vapun vietossa vai kalassa?
Mun mielestä nyt on ollut juuri viimeiset pari päivää aika vilkasta!

Saisi kyllä näkyä vähän uusiakin naamoja täällä foorumilla, kun tuntuu aina vain samat kirjoittelevan.. Hymyilee
Jospa tänne onkikauden kunniaksi eksyisi vaikkapa joku kilpaonkijakin. Hymyilee
tallennettu
igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #13 : 29.04.07 - klo:11:14 »

lainaus The juQ "Minulla on siksi viestilakko, koska mie en haluu että mun nimi näkyy aina!"   Näyttää kieltä  Nyt en oikein saa "jakeluun" tuota perustelua. Katsoppa vaikka kuinka paljon igors on siellä näkyvillä. En ole siitä mitään haittaa ainaakan huomannut jos ei oteta huomioon sitä että emäntä joskus hieman ihmettelee kuinka saan aikaani täällä noinkin paljon kulutettua.  Voisihan sen ajan kyllä paljon huononminkin saada kulutetuksi. Mikäli tahdomme tänne uusia kirjoittajia niin ei niitä ainakaan siten saada että lopetetaan itsekin kirjoittelu.

Mitä enenmän ja useampi-ikäisiä kirjoittajia täällä on sitä pienenpi "kynnys" uusilla kirjoittajilla on tänne ilmaantua. Nythän täällä on se rikkaus että ikähaitari on jopa yli viisikymmentä vuotta. Voisitteko kuvitella mitään muuta keskustelupalstaa missä näinkin eri-ikäiset voivat täysin yhdenveroisina kirjoitella. Niin ja sitten vielä yksi erittäin tärkeä asia: edelleen voitteko kuvitella tilannetta että lähes viisikymmentä vuotta nuorempi ihminen voisi ihan oikeasti antaa (hyviä) neuvoja vanhemmalle ihmiselle. Näinhän täällä voi aivan hyvin käydä. Mutta tämä kaiki edellyttää että kirjoittelemme tänne. No niin "kynä" käteen ja kirjoittelemaan. Hymyilee leveästi
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #14 : 06.05.07 - klo:18:25 »

Eikö todellakaan missään muualla kuin Vuohensaarella ja Porin merialueella harrasteta mato-ongintaa. Ei voi pitää paikkaansa, siis aivan mahdoton yhtälö. Mikä on sen hienonpaa kuin istua mato-ongella ja katsella/kuunnella luontoa. Kyllä tänne voi kirjoitella reissuraportteja vaikka ei juuri nyt olisikaan saanut viittätoista kiloa ahvenia tai kuuden kilon säynävää. Tämä onkimismuoto ei ole niitä varten jotka menevät vesien äärelle "veren maku suussa" ainoana tarkoituksena saada paljon ja isoja kaloja. Tämä onkimismuoto on juuri se joka pitää pääkallonkutistajan kaukana. Iskee silmää
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
Sivuja: [1] 2 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info