Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
23.11.08 - klo:12:44

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Kalastukseen liittymättömät
| |-+  Vapaamuotoinen keskustelu
| | |-+  Onko kamera mukana ongella?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Onko kamera mukana ongella?  (Luettu 232 kertaa)
igors
Jäsen
*
Asuinpaikka: pori

Profiili
« : 31.05.07 - klo:08:26 »

Tuolla kun lueskelee noita reissuraportteja eri foorumeilla niin siellä on monellakin tapana liittää noihin kertomuksiinsa valokuvia.  Kuvat esittävät etupäässä kalansaaliita mutta löytyy sieltä myöskin ihan mielenkiintoisia valokuvia kalastuspaikoista.  Ennen tuo mahdollisuus kuvien ottamiseen oli kyllä todella vaikeata.  Kamerassa piti olla rulla johon näitä kuvia sitten näppäiltiin.  Koskaan ei voinut olla varma siitä kuinka kuva onnistui koska sitä ei voinut nähdä ennenkuin se oli viety kehitettäväksi.  Nykyään on paljon helpompaa kun voi heti katsoa miten kuvaus onnistui.  Kännykälläkin saa nykyään ihan hyviä kuvia, joten ei välttämättä tarvitse edes erikseen kameraa mukanaan kantaa.  Onko sinulla kamera mukana ja saisitko näinollen reisssuista kertovaan juttuusi myöskin kuvia?
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
esal
Jäsen
*
Asuinpaikka: Joensuu

Profiili
« Vastaus #1 : 31.05.07 - klo:14:25 »

Kyllä niitä kuvia reissuraportteihini saisin, mutta harvemmin niitä kyllä tulee räpsittyä.
Mulla on sellainen huono tapa, että unohdan aina jotain tavaraa kotiin, kun olen lähdössä kalaan. Harmitavan usein tämä tavara on kamera! Hymyilee leveästi
tallennettu
Kasankin
« Vastaus #2 : 08.06.07 - klo:18:09 »

Mulla kamera aina mukana ja kuvia tulee heti ku saalista vaan tulis Hymyilee leveästi
tallennettu
jrc
« Vastaus #3 : 08.06.07 - klo:18:42 »

Kamera ja vaaka ovat aina mukana,niin eipähän tarvitse ainakaan niiden puutteen takia enkka kalaa pamputtaa Hymyilee
tallennettu
lape89
Jäsen
*
Asuinpaikka: Kärsämäki

Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 26.06.07 - klo:18:51 »

Kameroita kyllä meiltä löytyy jos jonkinlaisia ja vaikka kuinka paljon, mutta eipä sitä kameraa kuitenkaan tuu ongella tai muutenkaan kalassa mukana kuletettua.
tallennettu
igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #5 : 26.06.07 - klo:19:00 »

Varmaan useampi onkin jo reissujuttuja lukiessaan huomannut että olen kantanut nykyään aina kameraa mukanani.  On nämä kamerat nykyään niin helppoja käytettäviä ja kuvien laittaminenkin tietokoneeseen onnistuu jopa minultakin Iskee silmää  Meille ostettiin viimeksi kamera mikä on roiskevesisuojattu joten ei ihan koko ajan tarvitse pelätä sen kastumista.
tallennettu

Allu-Santeri
Jäsen
*
Asuinpaikka: Salo

aleksander_miikka_elias@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 26.06.07 - klo:21:05 »

jollei minulla ole mukana, niin yleensä kun allun kanssa kalastan niin hänellä on mukana. Punttari itselläni on aina mukana kuten mittanauha. Ja pian on uusi kännykkä jossa on 3.2megapikselin kamera niin sit on minullakin aina mukana kamera.
tallennettu
Atte
Jäsen
*
Asuinpaikka: Nokia

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #7 : 24.07.07 - klo:00:29 »

En omista kameraa, joten enpä ole koskaan kalareissuilla kuvia napsinut. Nyt olen aikeissa hankkia digikameran, tietäisi vain millaisen, onko suositteluja?  Hymyilee

Tai sanokaa vaikka mitä ei kannata ostaa.  Iskee silmää
tallennettu
igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #8 : 24.07.07 - klo:11:56 »

Itse en noista kameroista(kaan) niin paljoa ymmärrä mutta itsellani valintaan vaikutivat kaksi seikkaa.  Käytössä nykyisin oleva kamera on olympus u 760,  7.1 megapixel, roiskevesisuojattu ja varustettuna kahden ja puolen tuuman näytöllä.  Hinta tällä hetkellä on noin 230 eguu. Kameraan olen erittäin tyytyväinen, suurin ero edelliseen on näytön koko.  Oikeastaan se näytön koko olikin suurin syy kameran uusimiseen, ehkä hieman vaikutti myös tuo roiskevesisuojaus.
tallennettu

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Pilkki.info