Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
12.10.08 - klo:09:11

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Kalastukseen liittymättömät
| |-+  Vapaamuotoinen keskustelu
| | |-+  Yö- vai aamuvirkku?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Yö- vai aamuvirkku?  (Luettu 433 kertaa)
Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*

6.84kg

Profiili
« : 09.12.07 - klo:00:12 »

Elikkä kumpi olet yö- vai aamuvirkku? Itse olen todellakin yövirkku koska ei väsytä vieläkään ja usein lueskelen täällä kello yhdenkin jälkeen.
Aamuvirkku en ole kuin kesäisin joskus koska tulee valvottua niin paljon  Hymyilee leveästi
tallennettu

Tonnikala85
Hallitseva Punaniska
Ylläpitäjä
Jäsen
*

tonnikal@mbnet.fi
Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 09.12.07 - klo:00:24 »

No sekä että, iltaisin tulee nuokuttua koneella aina oikeastaan tuohon puoleen yöhön vähintään, on herätys sitten koska tahansa.

Eilenkin menin nukkumaan joskus puolen yön paikkeilla ja sitten taas heräsin 4:45 töihin. Kun töihin pitää niin yritän päästä nukkumaan tuossa yhdentoista jälkeen, mutta koulu aikana venyy aina puolen yön toiselle puolle ja vapaapäivä/viikonloput onkin sitten asia erikseen Virnistää

Mutta kyllä jos kerta vapaata on niin tuonne kymmeneen asti saa nukuttua, mutta eipä paljon sen yli, jäänyt tuo työrytmi niin päälle että ei saa vapaallakaan oikein nukuttua myöhään.

Mutta siis jos mikään ei pakota heräämään, niin kyllä mä iltavirkku olen ja aika pahakin sellainen, meinaa venyä usein tuonne aamun tunneillekin saakka tuo valvominen Pyörittää silmiään
tallennettu

Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*

6.84kg

Profiili
« Vastaus #2 : 09.12.07 - klo:00:28 »

Koitin tossa tunti sitten nukkuakkin vartin verran muttei silmänräpäystäkään unta.
Valvominen suorastaan vetää puoleensa nykyisin, ja huomennakin herätys klo 7.15
tallennettu

SUURkalastaja jyväskylät
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 09.12.07 - klo:12:16 »

Yövirkku olen khyl. Yleensä tulee valvottua siihen 12-2. Ykski päivä nukahin vasta 5 maissa ja herätys oli siinä 7 aikoihi...Vielä piti koulussa jaksaa. Piti ostaa pari tölkkiä tuota 0.5 l madcroccia Hymyilee
tallennettu

Herra anna minulle kerrankin sellainen kala, ettei minun aina tarvitsisi valehdella
iso
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #4 : 09.12.07 - klo:16:06 »

itse olen yö virkku mutta tykkään nukkua pitkään Virnistää
tallennettu
§ Kalakeisari §
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #5 : 09.12.07 - klo:23:49 »

yö virkku olen muuta haittaa siitä ei ole muutakuin väsymys päivällä ja varsinkin aamulla  Hymyilee leveästi kun ei meinaa jaksaa kouluun herätä Hymyilee leveästi
tallennettu
jakezu
Jäsen
*

Henkeen ja vereen pystypilkkijä! ;)

jas_ka_95@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #6 : 10.12.07 - klo:14:22 »

mä oon yö-/aamuvirkku.. tykkään nousta aikaisin, mutta kanssa valvoa pitkään.. kesä öinä tulee yleensä valvottua koko yö..
tallennettu
jarski80_
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #7 : 03.03.08 - klo:21:34 »

mulla taas menee noi yöt tonne klo 24.00 sitten nukkumaan, ja aamulla nukun pitkään, paitsi kyllä minä herään jos tarttee jonnekkin mennä aamusta.
sitä paisi yöllä tulee tv ohjelmaa, katseltua. kaikkee hyvää ohjelmaa tulee yöllä.
« Viimeksi muokattu: 04.03.08 - klo:14:39 kirjoittanut jkv80 » tallennettu

ei se saalis, vaan se fiilis.
kuhankeittäjä92
Jäsen
*

Elämäni ensimmäinen kuha 11-vuotiaana. :D

juza.1@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #8 : 04.03.08 - klo:14:29 »

Riippuu jos on koulupäivä ni meen nukkuu 21.00 jälkee, viikonloppuisin 22.00 jälkee ellei tuu mitää hyvää leffaa.
tallennettu

Kalastus ennen kaikkea! Iskee silmää
Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*

6.84kg

Profiili
« Vastaus #9 : 04.03.08 - klo:22:04 »

Tuntuu tuo nukkumaanmenoaika venyä arkisinkin tuon klo 23:n paremmalle puolelle, vaikka vähän ennen seitsemää aina herätys. Ei se loppujen lopuksi niin kamalaa ole kun tottuu heräämään joka aamu kouluun  Virnistää
Viikonloppuisin siinä yhden jälkeen nukkumaan ja nukutaan sitten kerralla univelat pois niin on ''pirteä'' koulussa.
tallennettu

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info