Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
19.07.08 - klo:03:20

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleinen kalastuskeskustelu
| | |-+  Katiska
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Katiska  (Luettu 366 kertaa)
Southpaw
Jäsen
*

Jussi_a@luukku.com
Profiili Sähköposti
« : 05.04.08 - klo:15:05 »

Tuossa eilen oli niin hieno päivä että tuli rakennettua katiskaan etusiipi ja kiinnitin sen myös. Ei mennyt katiska ainakaan pilalle, sillä tänään siellä lahna ui  Hymyilee. Kerran aiemminkin tein etusiiven mutta koko katiska siinä sitten lopuiksi vääntyi piloille  Surullinen
« Viimeksi muokattu: 05.04.08 - klo:20:04 kirjoittanut Tonnikala85 » tallennettu

~Hän putoaa kuin eno veneestä~
mika922
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 05.04.08 - klo:19:58 »

Minullakin on ollut katiska monta vuotta ilman etusiipeä vajassa, pitäisi varmaan kuntoon pistää, ongelmana vain on, että mihin sen vien. Epävarma
tallennettu
Tonnikala85
Hallitseva Punaniska
Ylläpitäjä
Jäsen
*

tonnikal@mbnet.fi
Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 05.04.08 - klo:20:06 »

Heitin nämä omaksi aiheeksi niin saa löpistä enemmänkin asiasta ja tarkempiakin ohjeita tähän katiskaa koskien Iskee silmää
tallennettu

Southpaw
Jäsen
*

Jussi_a@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 05.04.08 - klo:20:23 »

Heitin nämä omaksi aiheeksi niin saa löpistä enemmänkin asiasta ja tarkempiakin ohjeita tähän katiskaa koskien Iskee silmää
Kieltämättä ihan hyvä idea  Iskee silmää
Minulla on tällainen lokka-katiska http://www.varuste.net/tuotekuvat2/Lokka.jpg joka ei ole valmistettu metalliverkosta.
Sen saa taitettua kätevästi kasaan ja mahtuu auton perään. Nippusiteillä laitoin vielä liitokset kiinni, että varmasti pysyvät. Silti se on aivan toimiva katiska, vaikka aluksi epäilin toimivuutta. Takapäässä roikkuu siimalla erillinen syöttipussi jonne aina välillä jotain kokkailen.

Takapäässä on vetoketjulla aukaistava luukku, josta kalat saa kätevästi ulos.
Koska sitä ei ole valmistettu metalliverkosta, saadut kala voi päästää takaisin ja sitä voidaan myös käyttää sumppuna.
Sain tämän edullisesti kampanjahintaan Kivikankaan inventariopäiviltä Honkkarista.

Niin ja nielun suuruutta voi säätää narulla.
tallennettu

Southpaw
Jäsen
*

Jussi_a@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 12.05.08 - klo:15:45 »

Laitanpa oikein kuva tänne katiskastani.

Etusiipi on itse tehty. Ihme, että ei ole ollut katiskassa yhtään kalaa taas vähään aikaan. Tänään en kyllä edes ole käynyt tilannetta tarkistamassa.

Mites on, kuinka usein te käytte katiskaanne katsomassa? Ei varmastikkaa hyödytä joka tunti sitä mennä nostamaan, ehkä kerran päivässä itse käyn kokemassa katiskani.

* Lokka katiska.JPG (126.49 kilotavua, 640x480 - tarkasteltu 39 kertaa.)
tallennettu

Atho
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #5 : 13.05.08 - klo:17:56 »

Katiskoita tulee käytettyä oikeastaan vaan roskakalojen pyyntiin. Käytössä on yksi itsetehty kaksinieluinen hirvitys, pari rautalankakatiskaa ja yksi Kivikankaan Rampo- katiska. Tuosta Ramposta olen ottanut koko aidan pois, kun ei siitä ole (ainakaan minulla) ollut mitään muuta kuin haittaa. Kaloja tullut vähintään yhtä paljon nyt kun olen ottanut koko aidan pois. Katiska tulee katsottua yleensä päivän tai kahden välein. Mökillä vähintään kerran päivässä. Tuosta Ramposta ei muutenkaan ole muuta kuin hyvää sanottavaa, kevyt, kestävä , mahtuu pieneen tilaan ja kalastaa! Eikä minulla ole ollut mitään ongelmia noiden kiinnikkeiden kanssa vaikka jotkut väittävätkin että ne eivät pysyisi kiinni..
tallennettu

igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #6 : 13.05.08 - klo:18:35 »

Kirjoittanut: Southpaw  ..."Etusiipi on itse tehty. Ihme, että ei ole ollut katiskassa yhtään kalaa taas vähään aikaan"....  Itse kyllä olisin sitä mieltä että mikäli kalaa tahtoo saada niin katiskan paras paikka olisi vedessä.  Iskee silmää vitsi vitsi mutta en voinut itselleni mitään kun kuvaa katselin. 
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
Southpaw
Jäsen
*

Jussi_a@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #7 : 13.05.08 - klo:20:27 »

Hehh tuo oli kyllä hyvä veto Igors !  Hymyilee leveästi
tallennettu

Atho
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #8 : 06.06.08 - klo:18:15 »

Tietääkö kukaan mistä saa Kivikankaan Teho-katiskoita Järvenpään läheltä? Olen etsiskellyt tuota jokapaikasta mutta en ole vielä törmännyt moiseen.
tallennettu

Southpaw
Jäsen
*

Jussi_a@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #9 : 12.06.08 - klo:14:06 »

http://ekoinet.workspace5.smilehouse.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=k48k tarkoitat varmaan tällaista?
Tuolta ainakin niitä voi tilata jos muualta et niitä löydä.
tallennettu

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info