Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
16.10.08 - klo:07:03

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleinen kalastuskeskustelu
| | |-+  Kuinka kauan olet pilkkinyt?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] 2 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kuinka kauan olet pilkkinyt?  (Luettu 660 kertaa)
jakezu
Jäsen
*
Asuinpaikka: multia

Henkeen ja vereen pystypilkkijä! ;)

jas_ka_95@hotmail.com
Profiili
« : 20.11.07 - klo:19:05 »

kysympä teiltä kuinka kauan olet pilkkinyt "acktiivisesti"?
tallennettu
Tonnikala85
Hallitseva Punaniska
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Asuinpaikka: Jurva

tonnikal@mbnet.fi
Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 20.11.07 - klo:19:16 »

No ite oon aloittanut joskus 90 luvun lopulla ja silloin ollut myös aktiivisimmillaan harrastus, eli jotain 10 vuotta on ollut pilkkikamat ja harrastettu enemmän tai vähemmän aktiivisesti.
Nyt mennyt muutamia vuosia välissä että ei ole käynyt kertaakaan, tai sitten vain MiljoonaPilkissä  Näyttää kieltä
No viime vuonna kävin sentäs kerran ahvenia kiusaamassa Virnistää

Jotta tänä talvena ehkä jopa muutaman kerran  Hymyilee
tallennettu

MikeTonic
« Vastaus #2 : 20.11.07 - klo:19:24 »

Aloitin pilkkimisen noin 4-5 vanhana. Kilpailuissa aloin kiertämään 8-9 vanhana ja lopetin kilpailuissa pyörimisen täysi-ikäsyyden saatuani. Siinä vaiheessa opiskelut ja muut kiinnostuksen aiheet hieman vähensivät pilkillä käymistä (kävin vain muutamia kertoja talvessa kalassa). Nyt viimeisen 10 vuoden aikana olen jokaisen talvilomani käyttänyt pilkillä käymiseen ja talvien aikana muutenkin käynyt aktiivisemmin kalassa. En kuitenkaan enää ole päässyt samaan käyntimäärään kuin mitä lapsuudessani, jolloin olin lähes joka viikonloppu kalassa ja jopa molempina päivinä.

Olen siis käynyt pilkillä lähes 30 vuotta, mutta aktiivista aikaa on ollut ehkäpä noin 10 vuotta. Nykyisellään en siis enää ole aktiivinen pilkkijä, kun ei tule reissuja kuin 20-30 talvessa. Viime talvena vain muutamia kertoja, mutta talvikaan ei ollut kuin kuukauden mittainen.
tallennettu
jakezu
Jäsen
*
Asuinpaikka: multia

Henkeen ja vereen pystypilkkijä! ;)

jas_ka_95@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #3 : 20.11.07 - klo:19:42 »

hyvä. itse aloitin pilkkimisen 3v. ja Acktiivista pilkkimitä on tullut 9 vuotta.  Hymyilee
tallennettu
Emppu
Jäsen
*
Asuinpaikka: Jokioinen

Profiili
« Vastaus #4 : 20.11.07 - klo:20:04 »

Taisin olla 4 taikka 5 kun isä ukko vei pilkille ekan kerran. Saalistakin saatiin on kuva todisteena! Hymyilee leveästi
Mutta sitten ajokortti ikään asti sai isältä taikka muilta sen aikaisilta kala tutuilta luvan lähteä heidän mukaansa
pilkille kun itse olivat menossa. Ajokortin kun sain niin taisin melkein samantien pilkille rymistää.
Nyt sitä on jatkunut jo n.12vuottta....  Virnistää Virnistää Virnistää
tallennettu

Kireitä siimoja...
jonski88
« Vastaus #5 : 20.11.07 - klo:20:07 »

Jostain 7-8 vuotiaasta tuonne yläasteikään tuli käytyä vaan pari kertaa talvessa pilkillä. 7 luokalla kaverit saivat minut mukaan pilkkikisoihin ja sillä tiellä ollaan vieläkin.. Eli aktiivisesti oon pilkkiny sellasen 5 vuotta.. Hymyilee
tallennettu
Allu-Santeri
Jäsen
*
Asuinpaikka: Salo

aleksander_miikka_elias@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 20.11.07 - klo:20:16 »

6v alotin. eli se 10v on tullut käytyä aktiivisesti pilkillä. Hymyilee
tallennettu
Atho
Jäsen
*
Asuinpaikka: Järvenpää

Profiili Sähköposti
« Vastaus #7 : 20.11.07 - klo:20:32 »

Ensimmäisen kerran pilkin varmaan joskus 3 vuotiaana. Aktiivisesti aloin pilkkimään viime talvena Virnistää
tallennettu

igors
Jäsen
*
Asuinpaikka: pori

Profiili
« Vastaus #8 : 20.11.07 - klo:21:08 »

Ensinmäisen kerran kävin pilkillä yli 50 vuotta sitten Hymyilee leveästi  En muista nyt tarkalleen oliko silloin edes jääkairaa vai oliko pelkkä tuura käytössä.  Sen muistan nuoruudesta kuitenkin että kairat olivat ikäänkuin isoja lusikoita eli niissä ei ollut edes tuota kierrevartta.  Nyt on monta vuotta mennyt ilman pilkillepääsyä mutta tulevana talvena on tarkoitus jälleen aloittaa tämä mielenkiintoinen harrastus.
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
Himopilkkijä89
Jäsen
*
Asuinpaikka: Nokia

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #9 : 20.11.07 - klo:22:19 »

Kuuden viime talven ajan on tullut käytyä joka talvi vähintään 48 kertaa pilkillä. Viime talvena määrä oli tuon 48 kun talvi oli sen verran lyhyt.
Muina talvina 6 vuoden aikana on kaiketi lukema ollut 70-85 kertaa.

Aktiivisen kisojen kiertämisen aloitin juuri tuolloin 6 vuotta sitten.
Ekat kisat tuli käytyä joskus...silloin kun en osannut/jaksanut itse vielä kairata reikiä.  Pyörittää silmiään
Eli varmaan alle 10-vuotiaana. Eli olen aktiivisesti pilkkinyt noin 10 talven ajan.

Ekan kerran olen pilkkinyt ilmeisesti 3-vuotiaana.

tallennettu

Jäitä odotellessa
mika922
« Vastaus #10 : 21.11.07 - klo:20:06 »

n. puol vuotta olen koittanut oppia jottain mut nyt ois tarkotus alottaa kunnolla mut ongelma on et jaksaa iskä herät aamul ja et onks aikaa ku mopol ei oikee viittis mennä Epävarma
tallennettu
Emppu
Jäsen
*
Asuinpaikka: Jokioinen

Profiili
« Vastaus #11 : 21.11.07 - klo:21:12 »

Herätät sen isäs ja huudat nyt lähetään pilkille. Kyllä se sieltä peiton/mamman välistä lähtee kun höpötät
sille et mereltä nousee taas niitä +1kg ahvenia kauheita määriä. Virnistää Virnistää
Sillai mää ainakin houkuttelen kaverit kalaan. No nyt on hauki syönnillään... Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi
tallennettu

Kireitä siimoja...
PAR
Jäsen
*
Asuinpaikka: helsinki

Profiili Sähköposti
« Vastaus #12 : 21.11.07 - klo:22:49 »

Nuorena pilkin ja ongin paljonkin, mutta nuo harrastukset jotenkin vain jäivät perheen ja työelämän myötä. Nyt, viimevuonna eläkkeelle siirryttyäni, olen uudelleen elvyttänyt nuo harrastukset ja lisännyt vielä heittokalastuksen mukaan. Eli viime talvesta olen uudestaan aktiivisesti pilkinnyt.
tallennettu
leevi_92
Jäsen
*
Asuinpaikka: sodankylä

Profiili Sähköposti
« Vastaus #13 : 26.11.07 - klo:21:53 »

kai sitä on tullu jo 6 vuotta tehtyä
tallennettu
ff8728
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #14 : 27.11.07 - klo:19:18 »

Olinkohan vuonna1960 eka kerran pilkillä. En muista saalista, omatekoiset vehkeet, lusikan varresta pilkki. Sittemmin taukoa, nyt olen pilkkinyt 4-5 vuotta melko aktiivisesti. Aina vaan oppii lisää, pitäisi malttaa tehdä vaan kokeiluja...
tallennettu
Sivuja: [1] 2 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Pilkki.info