Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.09.08 - klo:15:03

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleinen kalastuskeskustelu
| | |-+  Kuulutko kalastusseuraan?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kuulutko kalastusseuraan?  (Luettu 170 kertaa)
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« : 26.08.07 - klo:21:34 »

Mites on asian laita? Itse olen kuulunut jo yli 5 vuotta Vammalan urheilukalastajiin (VUK).
tallennettu

Jäitä odotellessa
igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #1 : 27.08.07 - klo:10:56 »

Murkkuikäisenä tuli kuuluttua paikalliseen kalakerhoon. Näin jälkeenpäin ajatellen se oli hyvä vaihto-ehto.  Pääsi vanhempien äijien kanssa (niiden autolla) kalastuspaikoille ja pääsinpä osallistumaan pilkin SM- kilpailuihinkin.

Sittemmin tuli muut asiat mieleen Pyörittää silmiään ( kyllä pojat tietää) ja tämä hyvä harrastus jäi taka-alalle.  Työ-elämä vei useammaksi vuodeksi mm Norjaan öljynporauslautoille ja muutenkin työni oli ns. reissuhommia joten kotosalla oltiin vain viikonloppuisin. Suomessa olin yrittäjänä ja aika ei riittänyt edes viikonloppuisin kalassakäyntiin. 

Nyttemmin joutuessäni tapaturmaeläkkeelle aikaa kyllä olisi, mutta tuntuu nuo kalakerhot olevan lähinnä joko vetouistelijoille tai sitten eläkeläisten rannaltaongintaan keskittyneitä. Vetouistelu vaikuttaa kyllä jotenkin mielenkiintoisesta mutta tuntuu että investointitarve ko harrastukseen ylittää vaimon sietokyvyn. Näinollen en kuulu mihinkään  kalakerhoon, mutta täytynee taas ajatella jonkinlaiseen kalakerhoonkin liittymistä.  Tosin vaikka eläkeläinen olenkin niin taidan siltikin iältäni olla liian nuori  Virnistää  noihin eläkeläisten rannalta onki kilpailuihin.
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 27.08.07 - klo:16:44 »

Joo-o, VUK:ssakin mennään aika lailla eläkeläisten ehdoilla kun varmaan yli 60% porukasta on eläkeläisiä.

Jos mennään jollekin järvelle kisaileen niin paikan täytyy aina olla sellainen että parhaat kalapaikat on lähtörannassa.
Muutenkin pilkkikisoja pidetään ihan liikaa joillain kalattomilla pikkujärvillä joilla voitto viedään tyyliin puolella kilolla.
Toki pikkujärviltäkin joskus saa kalaa, mutta varsinkin tammikuussa ne on aika hiljasia ollu. Keväällä sitten parempia.

Yhdessäkään VUK:n kisassa en koko viime talvena ollut, paitsi seuraotteluissa.

Tosin vaikka eläkeläinen olenkin niin taidan siltikin iältäni olla liian nuori  Virnistää  noihin eläkeläisten rannalta onki kilpailuihin.
Eikö niihin saa muka osallistua jos ei oikeasti ole vielä eläkeiässä, miksei saisi? Eläkeläinen kuin eläkeläinen...
tallennettu

Jäitä odotellessa
igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #3 : 27.08.07 - klo:16:58 »

Tietysti voisi sinne mennä.  Mutta kyllä täytyy sanoa että yli 70 vuotta vanhat ovat toisinaan hieman  Iskee silmää.... eri aikakaudella kuin itse tunnen olevani.  Niillä tuntuu siellä olevan sellaisia sisäpiiriläisiä jotka ovat monia vuosia yhdessä kulkeneet ja kestäisi hetken ennenkuin ne ikäänkuin "hyväksyisivät" joukkoonsa.
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
Allu-Santeri
Jäsen
*

aleksander_miikka_elias@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 27.08.07 - klo:18:31 »

Tässä nyt olen suunnitellut jo jonkin aikaan salon urheilukalastajiin liittymistä ja yksi kerta piti liittyäkkin, mutta tuli jotain muuta asiaa ja se jäi siihen. pitäis vähän skarpata varmaan. Pyörittää silmiään
tallennettu
haukka-1
Jäsen
*

aikamoinen jöötti

Profiili
« Vastaus #5 : 30.08.07 - klo:12:29 »

Kyllähän sitä kuulutaan Nummi-Pusulan kalaseuraan, joku 4 vuotta olen ollut siinä toiminnassa mukana.
tallennettu
Allu-Santeri
Jäsen
*

aleksander_miikka_elias@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 30.08.07 - klo:14:37 »

Nyt olen liittynyt salon urheilukalastajiin. Iskee silmää
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info