Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
29.08.08 - klo:09:33

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleinen kalastuskeskustelu
| | |-+  Mitä kalaa tahtoisit onkia.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Mitä kalaa tahtoisit onkia.  (Luettu 227 kertaa)
igors
Jäsen
*

Profiili
« : 07.07.07 - klo:16:05 »

Normaalisti kun puhutaan mato-onginnasta niin lähes kaikille tulee mieleen istuminen laiturilla ja onkiminen ahvenia ja särkiä.  Mutta onhan onkimisella saatavilla paljon muitakin kaloja.  Itse tahtoisin onkia siikaa keväisin.  En vain tiedä yhtään kalapaikkaa koko satakunnassa missä tätä voisi harrastaa.  Olen jopa haeskellut muiltakin kalastusfoorumeilta tietoa mutta ei ole löytynyt.  Eteläsuomessa kyllä tuntuisi noitakin kalapaikkoja olevan ja taitanee Turunkin lähistöllä vielä paikkoja siian onkimiseen olevan.  Mikä olisi sinun toivekalalajisi jos ahven unohdetaan tältä listalta.
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*

6.84kg

Profiili
« Vastaus #1 : 07.07.07 - klo:16:34 »

Se saattaisi minun kohdallani olla kirjolohi. Mökkijärveen on joskus muinoin sitä istutettu ja pari kiloistakin saatu mutta itse en ole saanut. Tänä kesänä täytyy kyllä koettaa kirren onkimista
tallennettu

lape89
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 07.07.07 - klo:19:32 »

Kyllä isoja karppeja ois kiva päästä onkimaan. Tossa n.15km päässä ois kyllä semmonen istari lampi, jossa ois myös viime kesänä istutettua karppia, mutta eipä oo tullu lammella käytyä. Taitavat karpit tosin olla vasta korkeintaan jotain 4kg luokkaa.
tallennettu
The JuQ
Jäsen
*

jakkara

kalastajajuQ@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 08.07.07 - klo:14:13 »

>Todella isoja ahvenia olisi mukava onkia.<
tallennettu

Vihaan lunta jäällä.
Allu-Santeri
Jäsen
*

aleksander_miikka_elias@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 08.07.07 - klo:18:29 »

>Todella isoja ahvenia olisi mukava onkia.<

ahven piti unohtaa listalta.  Hymyilee Paitsi jos tuo on se sinun suurin toiveesi niin sitten.

Itse tahtoisin pohja-onkia kampelaa.
tallennettu
Tonnikala85
Hallitseva Punaniska
Ylläpitäjä
Jäsen
*

tonnikal@mbnet.fi
Profiili Sähköposti
« Vastaus #5 : 08.07.07 - klo:22:33 »

Kirjolohia on aivan mielenkiintoinen onkia, kun vievät melkein miestäkin kun rimpuilevat niin kovaa  Hymyilee leveästi

Ja kyllähän nämä raitapaidat ovat erittäin mukavaa onki saalista. Kun niillä vain alkaa olemaan kokoa 500g- niin alkavat pistämään ongessa vastaa jo toden teolla. Ja vastasin tämän kiellosta huolimatta, koska niiden onkiminen on vain niin mielekästä hommaa Iskee silmää
tallennettu

esal
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #6 : 09.07.07 - klo:01:42 »

Lainaus käyttäjältä: Pepe_London
Itse tahtoisin pohja-onkia kampelaa.
Voisikin muuten olla aika mielenkiintoista puuaa tuo kampelan pohjaonkiminen.. Hymyilee

Kirjolohet olisivat ensimmäisinä minunkin listallani, jos saisin päättää, mitä kalaa onkisin.
tallennettu
Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*

6.84kg

Profiili
« Vastaus #7 : 23.09.07 - klo:21:16 »

Nyt vastaisin että kirjolohi ja ankerias. Ankerias on alkanut kiinnostamaan todella paljon, syytä en tiedä.
tallennettu

Himopilkkijä89
Jäsen
*

atte89@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #8 : 23.09.07 - klo:22:49 »

Kyllä se ahven vaan on listaykkösenä, ei mahda mitään.  Hymyilee leveästi

Siikaa olen meinannut alkaa onkimaan, mutta meinaamiseksi on toistaiseksi jäänytkin.
tallennettu

Jäitä odotellessa
Atho
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #9 : 25.09.07 - klo:09:13 »

Karppia, ankeriasta, suutaria Näyttää kieltä
tallennettu

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info