Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
05.09.08 - klo:10:25

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleinen kalastuskeskustelu
| | |-+  Onki kausi avattu?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Onki kausi avattu?  (Luettu 226 kertaa)
masa
Jäsen
*

Profiili
« : 23.04.07 - klo:16:43 »

Oletteko avanneet onkikautenne jo? Itse avasin lauantaina temmesjoella. Jää lauttoja kulki paljon mutta silti oli pakko onkia. Ja ei tullut mitään saaliiksi. Mutta virelillä tuli yksi ahven.
tallennettu

elämän a ja o välissä äl ja koo
Allu-Santeri
Jäsen
*

aleksander_miikka_elias@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 23.04.07 - klo:20:30 »

Joo olen avannut onki kauden, ja saalistakin saatiin. Huomenna pakko mennä koulun jälkeen uudestaan.
tallennettu
esal
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #2 : 23.04.07 - klo:22:10 »

Ikävä kyllä ei. Tarkoituksena mennä viikonloppuna ongelle, jos vain kerkiää, kun pitäisi tuon moponkin parissa puuhastella.. Hymyilee

On kyllä jäänyt ostamatta ne pari uutta onkivapaa, jotka tarkoituksena oli ostaa. Pitänee kai laittaa entiset vavat kuntoon ja niillä pärjäillä.
tallennettu
igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #3 : 27.04.07 - klo:14:48 »

Voihan kissan karvat. Juuri tätä minä pelkäsinkin. Olin tähän kirjoitamassa ja lähdin (kuvannollisesti) hakemaan lainaksi tekstiä, siis samoin kuin juuri onnistuneesti sain suoritetuksi ,mutta kun "palasin" takaisin en enään löytänytkään alkuperäistä tekstiä. Järkyttynyt Mutta asiaan: yksi vanha papparainen soitteli juuri ja sanoi löytäneensä hyvän ahvenpaikan. Oli saanut oikein hyvän saaliin "pannukarkeita" ahvenia. Syöttinä oli ollut matoja ja särjenpaloja. Särjenpaloilla oli saanut isompia ja enenmän kuin madoilla. Sanoi että huomenaamulla tulee hakemaan minua. jees nyt se todellinen onkikausi sitten alkaa. Tulen tänne pilkkifoorumille Iskee silmää sitten kirjoittamaan kun huomenna palaan suuren ahvensaalin kanssa.
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
haukka-1
Jäsen
*

aikamoinen jöötti

Profiili
« Vastaus #4 : 27.04.07 - klo:16:31 »

Onki kausi on tosiaan tullut avattua jo 3 viikkoa sitten mutta ilman saalista, mutta huomenna ois tarkoitut lähtee Vihtiin kisoihin ja siellä olisi mukava saada kausi avattua niin että sais kalaakin.
tallennettu
igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #5 : 28.04.07 - klo:05:55 »

No niin pojat! Aamukahvit on juotu ja onkitarvikkeet pakattu raeppuun. Aurinko ei ihan ole vielä noussut, mutta taivaanranta punertaa. Lämpötila täällä Porissa on neljä astetta plussalla. Löysin jopa onkimatojakin eilen kun niitä oikein uskolla kaivoin. Suhdeluku oli sellainen että aina kun olit lapioinut kymmenen kertaa niin oli mahdollista löytää yksi mato.  Olipahan jostakin ihmeen syystä yksi kasiainenkin siellä minua odottamassa. Nyt sitten vain istun tässä ikkunan edustalla ja odottelen papparaista saapuvaksi jotta pääsemme niitä isoja ahvenia onkimaan. Tuulikin tuntuu ihan sopivalta ja taitanee olla oikealta suunnaltakin. Nyt vielä viimeiset varmistukset että varmasti kaikki on mukana ja sitten matkaan.  palataan asiaan kirjoittelun merkeissä. Niin ja toisille hyviä öitä vaan vielä  Pyörittää silmiään
tallennettu

masa
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #6 : 28.04.07 - klo:08:56 »

Tänään toista kertaa kunnolla ongelle. Viimeksi tahto jään reunaan koukku jäätä kiinni,mutta nyt on jäät sulana joestakin. Cool
tallennettu

elämän a ja o välissä äl ja koo
esal
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #7 : 15.05.07 - klo:20:56 »

Onkikausi on jo avattu pari viikkoa sitten kävimme The juQ:n kanssa ongella Joensuun venesataman lähellä.
tallennettu
Kasankin
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #8 : 25.05.07 - klo:13:41 »

6 tunnin pohjaonki reissu viime v-loppuna, saldona kiiski ja ahven, molemmat 7cm paikeilla Pyörittää silmiään
En oikeen ymmärrä et mikä mättäs? isoja kastematoja syöttinä ja 6 kpl vapaa pohjaongen kera vedessä.
Ei voi muuta ku sanoo että heikosti kausi avautunut.
Sunnuntaina täkyongintaa ja pohjaongintaa matosella. Toivotaan parempaa saalis saldoa  Virnistää
tallennettu
igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #9 : 25.05.07 - klo:16:27 »

Kyllä tuntuu todella omituiselta tuollainen saalis. Huh Onpa ollut todella huonoa tuuria.  Itselläni on käynyt usein niin että, pohjaonki on antanut hyvin ja mato-onki taas tuskin mitään. Tai sitten juuri päinvastoin.  Yleensä ongin aina molemmilla tavoilla samanaikaisesti.  Kohon kanssa onkiminen on kyllä mukavamman tuntuista, kun tuosta pohjaonkesta tahtoo huonolla syönnillä madot häipyä aika ihmeellisellä tavalla.  Sitten jos sattuu tulemaan parvi isoja ahvenia niin silloin mielestäni pohjaonki on parempi. 

Meinaatko täkyongella saada ahvenia vai yritätkö isonpaa kalaa?  Niin ja vielä, ongitko kokonaisella täkyllä vai tarkoititko lähinnä särjenpalan tapaista syöttiä. Laita kuitenkin jotain juttua kun itseänikin kiinnostaisi juuri tällä hetkellä tuo täkyonginta.
tallennettu

Kasankin
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #10 : 25.05.07 - klo:17:31 »

3 täkyonkee elävällä syötillä kohon kera, 2 pohjaonkee kalan palasella ja 2 pohjaa isolla kastematosella. se on mun sunnuntain taktiikka  Iskee silmää
2 täkyä koholla laitan noin 1,5m pohjasta ja yhden pohjaan räpiköimään.
tallennettu
igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #11 : 25.05.07 - klo:17:44 »

Onpas sinulla komea arsenaali. Yritin katsoa profiilistakin missä päin kalastelet mutta en saanut selvää.  Haukea/ kuhaa ja isoja ahvenia jos arvata saisi. Kalasteletko yksinäsi. Siinä voi vähän kiire tulla jos sattuisi iso ahvenparvi paikalle.   
tallennettu

igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #12 : 25.05.07 - klo:18:34 »

JEEEEES!!!  Tyttäreni soitti juuri ja kertoi suuren uutisen.  Tyttärentyttäreni (2.5v) oli saanut mökillä ollessaan kolme (isoa  Iskee silmää ) kalaa. No niin, siitä se sitten alkoi Hymyilee leveästi Olenkohan ainoa koko palstalla joka voi kehua lastenlapsistaan Virnistää
tallennettu

esal
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #13 : 25.05.07 - klo:18:55 »

Olenkohan ainoa koko palstalla joka voi kehua lastenlapsistaan Virnistää
Hyvin mahdollista.. Iskee silmää

Olenkohan minä ainoa, joka voi kehua menevänsä joka kesä kummankin isoisän kanssa kalaan? Virnistää
tallennettu
Kasankin
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #14 : 25.05.07 - klo:19:35 »

Kalastan Katumajärvessä, Aulangonjärvessä ja Vanajassa.
Pääasiassa kuhaa, haukee ja ankeriasta kalastelen, ei oikeen tuo ahvenen fisustus ole kiinostanut, tai jos tunnustan rehellisesti niin en tiedä pätkääkään ahvenen kalastuksesta järvissä  Hymyilee leveästi, joki kalastusta olen harrastanut koko ikäni siihen asti että muutin suomeen. Joki on ku mun oma tasku  Pyörittää silmiään
Olen saanut oppia järvikalastuksen vasta noin 2 vuotta sitten, se on niin erinlaista verrattuna jokikalastukseen.
Heittiksessä olen oppinut melkeen kaiken järvikalastuksesta, ja opin joka päivä lisää  Iskee silmää

Onpas sinulla komea arsenaali. Yritin katsoa profiilistakin missä päin kalastelet mutta en saanut selvää.  Haukea/ kuhaa ja isoja ahvenia jos arvata saisi. Kalasteletko yksinäsi. Siinä voi vähän kiire tulla jos sattuisi iso ahvenparvi paikalle.   
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info